Zoek in het forum!
ACCOUNT BAN

Oke, een korte edit in mijn vorige post.

Ik wil graag iedereen die geholpen heeft doormiddel van querys even bedanken. Poo On Toast is zojuist unbanned.

reez
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
Gepost door Rezer88Rune Member (6.9) op 21-1-2006 17:50
Antwoorden:
Corne195

Gewist lid

ik heb ook gedaan Plaatje hopelijk werkt het Plaatje
22-1-2006 16:44
Hyperman36

Gewist lid

Sigh... Dit heeft toch niks met de clan te maken.. Post het dan op gemengd..

Neway, hopen dat je vriend unbanned wordPlaatje
22-1-2006 16:51
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

quote:
Dead_heaven0 zei: ja ik zie het slecht in dit kreeg ik terug daarnet van jagex
Dear Dead Heaven0,

Thank you for contacting Jagex.

We do not accept ban appeals from 3rd parties. If your friend has evidence with which to appeal the ban then they will have to send it in themselves.

Please do not think that we block accounts without good reason, nor that we take the decision to ban accounts lightly.

Hope this answers your query.

Yours Sincerely
Mod Stu
RuneScape Customer Support

zien jullie nou wel, deze dingen accepteren ze niet, en als het teveel gebeurd worden ze het vanzelf beu en dan gaan ze mensen bannenPlaatje

ik vind trouwens ook dat dit niet op Clan Nieuws hoort hoor, en al helemaal niet als stickey.
zet het als normaal topic op Gemengd ofzo.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
22-1-2006 17:26
Poenix Horse

Gewist lid

kheb gedaan. maar als ik geband word denk ik dar rezer wat problemen krijgt.

maar ik denk dat niet zo is want ik vertrouw een rsr mod (slijm slijm) Plaatje
22-1-2006 17:44
Bertjuh1

Gewist lid

quote:
Rattenhoofd zei:

zien jullie nou wel, deze dingen accepteren ze niet, en als het teveel gebeurd worden ze het vanzelf beu en dan gaan ze mensen bannenPlaatje

ik vind trouwens ook dat dit niet op Clan Nieuws hoort hoor, en al helemaal niet als stickey.

Jij hebt niks tewillen .
je moet je gewoon met je eigenzakene bemoeien en geen wannabe spelen Plaatje
maar ja je kunt niks anders he .
22-1-2006 18:22
Rezer88

Rune Member (6.9)

quote:
Rattenhoofd zei:

1. Je wordt daar absoluut NIET voor gebanned. *Hoe weet ik dat?! Omdat we dit al eens eerder gedaan hebben. Jagex kreeg toen enkele duizenden appeals voor een andere vriend*nee ik overdrijf niet*, die als eerst zen 125cmb op F2P haalde en direct daarna gebanned werd. Dit heeft hem binnene en paar dagen zen account terug bezorgt!

2. Poo On Toast is zojuist unbannedPlaatje Iedereen die heeft geholpen erg bedanktPlaatje Plaatje

En die sticky was zodat ie bovenopbleef, niet zo zeuren dat was goedgekeurt en er werd zelfs aangeboden er mooie kleurtjes in te zetten ok?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
22-1-2006 18:27
Ck Bond

Gewist lid

Ow gefeliciteerd dat hij unbanned is!Na dat berichtje dat ik kreeg dacht ik dat het niet ging gebeuren.Wens hem maar veel succes met 126 halen Plaatje
Greetz ck bond
22-1-2006 18:29
Bertjuh1

Gewist lid

Dear Bertjuh1,

Thank you for contacting RuneScape Customer Support.

We do not accept ban appeals from 3rd parties. If your friend has evidence with which to appeal the ban then they will have to send it in themselves.

Please do not think that we block accounts without good reason, nor that we take the decision to ban accounts lightly.

I hope that this helps resolve your problem.

Yours Sincerely
Mod Stu

On 21st January 2006, you sent us the following:

why is Poo on toast band , because you guys think he is autoing , he doesnt use that he is just like me he hates autoing .
en have done it al on is own no auto stuff related .
so i think you guys take the wrong man out .
pls unban him he is really a good guy who doesnt diserve this !
he plays like 5 years now so his stats are not autorelated!
waiting for youre answer .
22-1-2006 18:30
Dendries0

Inactief

Leuk dat hij unbanned isPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

22-1-2006 18:36
Ijmuide 222

Inactief

quote:
Rattenhoofd zei:

Daar zit eigenlijk wel wat in.

quote:
Rezer88 zei:

1. Je wordt daar absoluut NIET voor gebanned. *Hoe weet ik dat?! Omdat we dit al eens eerder gedaan hebben. Jagex kreeg toen enkele duizenden appeals voor een andere vriend*nee ik overdrijf niet*, die als eerst zen 125cmb op F2P haalde en direct daarna gebanned werd. Dit heeft hem binnene en paar dagen zen account terug bezorgt!

2. Poo On Toast is zojuist unbannedPlaatje Iedereen die heeft geholpen erg bedanktPlaatje Plaatje

En die sticky was zodat ie bovenopbleef, niet zo zeuren dat was goedgekeurt en er werd zelfs aangeboden er mooie kleurtjes in te zetten ok?

Np, wel leuk om te zien dat dit heeft gewerkt.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-1-2006 18:37
Ijssie1

Inactief

quote:
Rezer88 zei:

Nu me 1 miljoen graag voor wat hoord wat he dan weet je Plaatje

Grapje hoor en dat weet je.Maar wil goed nieuws dat hij unbanned is.

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-1-2006 18:55
Woodenpug

Gewist lid

nadat ik query verzond had met daarin:
-poo on toast ten onrechte gebanned
-deed lang achter elkaar hetzelfde ten kosten van zijn eigen tijd en niet met behulp van een autoer

krijg ik dit trug
Plaatje
22-1-2006 18:59
Djsjoeri

Inactief

ik stuurde natuurlijk ook, hij gaf me eens black t kite en rune full helm en hij kon me niet eens, en als jij dat zegt, ik vertrouw je op je woord
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-1-2006 19:44
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Dear Gregoryw,

Thank you for contacting Jagex.

Happy Gaming. Plaatje

Yours Sincerely
Mod Stu

On 21st January 2006, you sent us the following:

Hey Jagex,
A friend of mine (poo on toast) is banned as same of the 15.000 people. He never used a macro program te train his skills.

Please unban him, because its not right to ban people who doesn`t cheat.

Greets Gregoryw

maar goed nieuwsPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-1-2006 21:37
Nickalicious

Gewist lid

Democratie wint!Plaatje
Dear Compunick,

Thank you for your message.

Happy Gaming. Plaatje

Yours Sincerely
Mod Stu(pid)

22-1-2006 22:02
Antwoord 46-60 van 67 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 7

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.