Zoek in het forum!
ACCOUNT BAN

Oke, een korte edit in mijn vorige post.

Ik wil graag iedereen die geholpen heeft doormiddel van querys even bedanken. Poo On Toast is zojuist unbanned.

reez
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
Gepost door Rezer88Rune Member (6.9) op 21-1-2006 17:50
Antwoorden:
Rezer88

Rune Member (6.9)

quote:
Ijmuide 222 zei: Ik heb dus bij klachten gereageert, ik denk dat dat meer effect zou hebben, zou je niet in plaats van waar er nu gepost word bij klachten gepost moeten worden?

Nee, bij klachten krijg je vaak auto replies, en bij billing support zijn ze verplicht ieders message te lezen Plaatje Daar betalen mensen voor.

Vandaar billing support,

@ iedereen bedankt tot nu toe.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
22-1-2006 02:21
Newintown

Gewist lid

Ik heb ook verstuurd.
22-1-2006 09:19
Kratos184

Gewist lid

ik heb er ook een verstuurd, nu maar hopen dat er iets gebeurd bij die vage jagex gastjes.
22-1-2006 09:22
Nickalicious

Gewist lid

Mijn vrienden: Luster_Kiler en Lighteelco hebben er beiden ook 1 verstuurt en ik heb dit bericht in de schoolkrant laten zetten.
22-1-2006 10:30
Flikkerman

Gewist lid

Ik weiger echter iets te sturen.Jagex zou heus hem niet bannen als hij niet bannen als hij niks deed,hij zal wel iets mispeuterd hebben.

Er zijn nog massa`s 120+ers die wel nog kunnen spelen.Trouwens Jagex even lekker volspammen zullen ze echt niet mee kunnen lachen.
22-1-2006 11:48
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Rezer88 zei:

Just helping out a good friend Plaatje

+ Drass en Greg gaven toestemming, als dat je gerust stelt.

Oh @king, help me, of help me niet, maar spam niet op men topic omdat je ds niet mag.

idd
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-1-2006 11:56
Rezer88

Rune Member (6.9)

quote:
Flikkerman zei: Ik weiger echter iets te sturen.Jagex zou heus hem niet bannen als hij niet bannen als hij niks deed,hij zal wel iets mispeuterd hebben.

Er zijn nog massa`s 120+ers die wel nog kunnen spelen.Trouwens Jagex even lekker volspammen zullen ze echt niet mee kunnen lachen.

Dat is absoluut niet de eerste keer dat mensne onterecht gebanned worden hoor. Jagex kan detecteren of je een programma gebruikt om op RS in te loggen *de makers van dat programma hebben jagex verteld hoe dat kan* Nu betekent het alleen niet direct dat wanneer je via dat programma inlogt ook autoed.

En bij hem is dat zeer zeker niet het geval.

Maargoed, ik gaat me niet verdedigen tegenover iedereen die er neit zo ingelooft. Zoals ik al 1x eerder zei:

Help me, of help me niet, maar spam de topic niet met ongeloof.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-1-2006 12:25
Dead_heaven0

Gewist lid

k heb het verstuurt en nu hopen dat die wordt unbanned
weer een goeie daad van rsr Plaatje
22-1-2006 12:48
Killerareso

Gewist lid

ik heb er ook een gestuurd Plaatje
22-1-2006 12:59
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

DOE DIT NIET! BAN APPEAL DOEN VOOR EEN ANDERE ACCOUNT MAG NIET, EN EEN VRIEND VAN ME WERD ERVOOR GEBANNED!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
22-1-2006 13:02
Dead_heaven0

Gewist lid

nou dat staat in ieder geval niet in de regels...
waarom zou het dan niet mogen
laten ze het dan in de regels zetten
als het zo is dan komen er weer bannes voor niks
misschien heeft die vriend van jou wel offencive language gebruikt in dat berichtje weet jij veel
het is al een keer gelukt om iemand te unbannen
toen is er ook helemaal niks gebeurt dus...
mensen gewoon door blijven sturen met querys Plaatje
22-1-2006 13:08
Bv202

Inactief

quote:
Rattenhoofd zei: DOE DIT NIET! BAN APPEAL DOEN VOOR EEN ANDERE ACCOUNT MAG NIET, EN EEN VRIEND VAN ME WERD ERVOOR GEBANNED!

Ik heb zon message gelezen en er staat: all futhur ban apeals will be ignored.

Dus als ze ze negeren, moet iemand anders het maar doenPlaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-1-2006 14:37
Fastbow15

Gewist lid

quote:
Rattenhoofd zei: DOE DIT NIET! BAN APPEAL DOEN VOOR EEN ANDERE ACCOUNT MAG NIET, EN EEN VRIEND VAN ME WERD ERVOOR GEBANNED!

Volges mij niet ik ehb anders nog nix gemerkt =)
22-1-2006 16:13
Dead_heaven0

Gewist lid

ja ik zie het slecht in dit kreeg ik terug daarnet van jagex
Dear Dead Heaven0,

Thank you for contacting Jagex.

We do not accept ban appeals from 3rd parties. If your friend has evidence with which to appeal the ban then they will have to send it in themselves.

Please do not think that we block accounts without good reason, nor that we take the decision to ban accounts lightly.

Hope this answers your query.

Yours Sincerely
Mod Stu
RuneScape Customer Support
22-1-2006 16:35
Bv202

Inactief

Dear Bv202,

Thank you for contacting RuneScape Customer Support.

We do not accept ban appeals from 3rd parties. If your friend has evidence with which to appeal the ban then they will have to send it in themselves.

Please do not think that we block accounts without good reason, nor that we take the decision to ban accounts lightly.

Happy Gaming. Plaatje

Yours Sincerely
Mod Stu
RuneScape Customer Support

WEL auto-messages dusPlaatje
Mod stu, mod borstelspaansjood zeker
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-1-2006 16:43
Antwoord 31-45 van 67 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.