Rezer88 Rune Member (6.9) | quote: Nee, bij klachten krijg je vaak auto replies, en bij billing support zijn ze verplicht ieders message te lezen Daar betalen mensen voor. Vandaar billing support, @ iedereen bedankt tot nu toe. Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
22-1-2006 02:21 | ||
Newintown Gewist lid | Ik heb ook verstuurd. 22-1-2006 09:19 | ||
Kratos184 Gewist lid | ik heb er ook een verstuurd, nu maar hopen dat er iets gebeurd bij die vage jagex gastjes. 22-1-2006 09:22 | ||
Nickalicious Gewist lid | Mijn vrienden: Luster_Kiler en Lighteelco hebben er beiden ook 1 verstuurt en ik heb dit bericht in de schoolkrant laten zetten. 22-1-2006 10:30 | ||
Flikkerman Gewist lid | Ik weiger echter iets te sturen.Jagex zou heus hem niet bannen als hij niet bannen als hij niks deed,hij zal wel iets mispeuterd hebben. Er zijn nog massa`s 120+ers die wel nog kunnen spelen.Trouwens Jagex even lekker volspammen zullen ze echt niet mee kunnen lachen. 22-1-2006 11:48 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | quote: idd 22-1-2006 11:56 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | quote: Dat is absoluut niet de eerste keer dat mensne onterecht gebanned worden hoor. Jagex kan detecteren of je een programma gebruikt om op RS in te loggen *de makers van dat programma hebben jagex verteld hoe dat kan* Nu betekent het alleen niet direct dat wanneer je via dat programma inlogt ook autoed. En bij hem is dat zeer zeker niet het geval. Maargoed, ik gaat me niet verdedigen tegenover iedereen die er neit zo ingelooft. Zoals ik al 1x eerder zei: Help me, of help me niet, maar spam de topic niet met ongeloof. Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
22-1-2006 12:25 | ||
Dead_heaven0 Gewist lid | k heb het verstuurt en nu hopen dat die wordt unbanned weer een goeie daad van rsr 22-1-2006 12:48 | ||
Killerareso Gewist lid | ik heb er ook een gestuurd 22-1-2006 12:59 | ||
Rattenhoofd Rune Member (6.0) | DOE DIT NIET! BAN APPEAL DOEN VOOR EEN ANDERE ACCOUNT MAG NIET, EN EEN VRIEND VAN ME WERD ERVOOR GEBANNED! 22-1-2006 13:02 | ||
Dead_heaven0 Gewist lid | nou dat staat in ieder geval niet in de regels... waarom zou het dan niet mogen laten ze het dan in de regels zetten als het zo is dan komen er weer bannes voor niks misschien heeft die vriend van jou wel offencive language gebruikt in dat berichtje weet jij veel het is al een keer gelukt om iemand te unbannen toen is er ook helemaal niks gebeurt dus... mensen gewoon door blijven sturen met querys 22-1-2006 13:08 | ||
Bv202 Inactief | quote: Ik heb zon message gelezen en er staat: all futhur ban apeals will be ignored. Dus als ze ze negeren, moet iemand anders het maar doen. 22-1-2006 14:37 | ||
Fastbow15 Gewist lid | quote: Volges mij niet ik ehb anders nog nix gemerkt =) 22-1-2006 16:13 | ||
Dead_heaven0 Gewist lid | ja ik zie het slecht in dit kreeg ik terug daarnet van jagex Dear Dead Heaven0, Thank you for contacting Jagex. We do not accept ban appeals from 3rd parties. If your friend has evidence with which to appeal the ban then they will have to send it in themselves. Please do not think that we block accounts without good reason, nor that we take the decision to ban accounts lightly. Hope this answers your query. Yours Sincerely Mod Stu RuneScape Customer Support 22-1-2006 16:35 | ||
Bv202 Inactief | Dear Bv202, Thank you for contacting RuneScape Customer Support. We do not accept ban appeals from 3rd parties. If your friend has evidence with which to appeal the ban then they will have to send it in themselves. Please do not think that we block accounts without good reason, nor that we take the decision to ban accounts lightly. Happy Gaming. Yours Sincerely Mod Stu RuneScape Customer Support WEL auto-messages dus Mod stu, mod borstelspaansjood zeker 22-1-2006 16:43 |