Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Fake RS servers]
Fake RS servers
Doordat er afgelopen weken flink wat heisa is geweest over fake runescape servers heb ik besloten deze tekst direct van RS ook maar even op clan news te zetten.

Ik wil graag dat iedereen deze tekst volledig leest en dat hier geen topics meer over verschijnen op verhalen/gemengd ofiets. Je mag in deze topics nog discusseren over de fake servers. Maar ik wil geen links, info of uitleg die mensen naar zulke servers stuurt.

Wij raden iedereen ten sterkste af gebruik te maken van deze servers, mocht je gehacked worden nadat je toch zo een server bezoekt is de verantwoording geheel voor jouzelf.

quote:
Runescape.com
Greetings, adventurers!

Unfortunately we have been made aware that a small number of people have created false RuneScape servers.

These fake servers may look almost identical to our own (at a glance), however we must emphasise that they are in no way linked to RuneScape or Jagex, and are very dangerous to use for the following reasons:

-Firstly if you enter your password into one it will quite possibly be stolen. This is because you are actually entering your password into someone elses fake server and that person can then take your REAL account. Please remember never enter your password ANYWHERE except RuneScape.com

-Even if you use a different password it is pretty risky choosing to run software written by known hackers! You risk a keylogger on your machine, again stealing you real account!

-Be wary of fake screenshots of the game, it`s always been possible to use a paint package to produce fake screenshots. These fake servers are another way that hackers will try to use to deceive players. Just because you see something in a screenshot, it does not mean it`s genuine! Unless you`ve seen it in the REAL game yourself don`t trust it.

We would therefore like to warn our users to be very careful of fake RuneScape servers, and point out that they definitely not what they seem! Whilst at first glance they may briefly appear to work, it very quickly becomes apparent that they do the bare minimum to let the client run, just enough to trick you into entering your password. In fact pretty much the entire game is missing, and you can do little more than walk around. (and in fact even that doesn`t appear to work securely).

For more advice please read the "Security Tips", these can be found on the RuneScape.com homepage under the "Information and Advice section". Please also keep an eye on the Customer Support news and the Forums. We will keep you updated using these means of communication.

Happy (and Safe) Gaming Players ^_^

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
Gepost door Rezer88Rune Member (6.9) op 28-11-2005 14:41
Antwoorden:
Zelda940

Gewist lid

quote:
Tosti.ffx zei: Volgens mij loop ik echt achter Plaatje
Wist het bestaan er niet eens van af.
Ik lees bijna nooit iets op runescape.com
Wel leuk om te weten.

Ik snap alleen die mensen niet, die er gebruik van maken.
Hier komt het op neer:
Je hebt echte diesel broek van 50 euro en je hebt een fake diesel broek van 50 euro. (Zien er het zelfde uit in 1 oog opzicht maar kwaliteit is ook iets voor wat je geld geeft)
Waarom zou je dan in hemelsnaam die fake halen/dragen als je voor het zelfde geld een orgineel exemplaar kan halen.

Met rs servers is het, het zelfde. (Echte servers en neppe servers zijn even duur(members) /gratis waarom ga dan naar een fake server?)
Kijk als er nou geen gratis servers waren en er kwamen dan van die fakes, zou ik het wel kunnen begrijpen waarom je naar zo een fake server gaat.

je hebt toch liever een dieselbroek met een paar fouten derin dan een broek zonder merk? Plaatje
28-11-2005 19:36
Henkyking

Inactief

domme manier om zo te scammen het is gewoon triest, goed dat jullie het nog een keeer melden
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-11-2005 19:39
Woodcut X

Gewist lid

Het is een blijft grappigPlaatje Maja, maar voor een dag of 2. Ik raad het niet aan, maar 1 ding, het is geen hackshit, je kan alleen door jagex gebanned wordenPlaatje Doe het dus alleen als je RuneScapemoe bent.
28-11-2005 19:42
Nickalicious

Gewist lid

Btw nu moeten jullie mals dit in je klembord zetten:
``GEEN HACK TOPICS MEER!``

Plaatje.
28-11-2005 21:25
Bamberg88

Gewist lid

Ja dat zei ik ja Plaatje.
29-11-2005 12:10
Ctk Mastah

Gewist lid

Hmm... toch best ernstig al zeg ik et zelf...
29-11-2005 12:52
Flikkerman

Gewist lid

Hte werd verdomd tijdPlaatje
29-11-2005 19:28
Rune Haj Fly

Gewist lid

kheb juist een vraagje, je hebt het programme swiftswitch, en ik vind het wel een handig programma maar sinds dit nieuws op rs heb ik het niet meer gebruikt. mag ik dit programma nu noch gebruiken of moet ik het verwijderen?
29-11-2005 20:33
Dendries0

Inactief

Swiftswitch is géén fake server. Tuurlijk mag je dat verder gebruiken. Het gaat hier over de fake servers dus ..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

30-11-2005 08:05
Tt112

Rune Member (6.9)

OMG wat een schijnheilig ***bedrijf is jagex ook...
ze vergeten gewoon (het voor hun) belangrijkste puntje erbij te zetten... namelijk:

-we hebben liever niet dat jullie op private servers spelen, want zo krijgen wij geen geld binnen.

et kan hun echt helemaal niks schelen als je account gehacked word.. wat ze wel kan schelen is dat ze zo geen inkomsten binnen krijgen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
30-11-2005 09:57
Slipknot2580

Gewist lid

quote:
Eikel363 zei: Jawel, wist ik, maar ik weet nu dat ook dus die van aarisair.com 1 illegaal is en 2 kan het ook gevaarlijk zijn. Gelukkig heb ik t er afgegooid.

geeeeeeeeeeeeeeen verwijzingen naar de sites van de fake servers PlaatjePlaatje
4-12-2005 15:39
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Tt112 zei: OMG wat een schijnheilig ***bedrijf is jagex ook...
ze vergeten gewoon (het voor hun) belangrijkste puntje erbij te zetten... namelijk:

-we hebben liever niet dat jullie op private servers spelen, want zo krijgen wij geen geld binnen.

et kan hun echt helemaal niks schelen als je account gehacked word.. wat ze wel kan schelen is dat ze zo geen inkomsten binnen krijgen.
Rofl Plaatje
4-12-2005 19:28
Antwoord 16-27 van 27 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.