Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Fake RS servers]
Fake RS servers
Doordat er afgelopen weken flink wat heisa is geweest over fake runescape servers heb ik besloten deze tekst direct van RS ook maar even op clan news te zetten.

Ik wil graag dat iedereen deze tekst volledig leest en dat hier geen topics meer over verschijnen op verhalen/gemengd ofiets. Je mag in deze topics nog discusseren over de fake servers. Maar ik wil geen links, info of uitleg die mensen naar zulke servers stuurt.

Wij raden iedereen ten sterkste af gebruik te maken van deze servers, mocht je gehacked worden nadat je toch zo een server bezoekt is de verantwoording geheel voor jouzelf.

quote:
Runescape.com
Greetings, adventurers!

Unfortunately we have been made aware that a small number of people have created false RuneScape servers.

These fake servers may look almost identical to our own (at a glance), however we must emphasise that they are in no way linked to RuneScape or Jagex, and are very dangerous to use for the following reasons:

-Firstly if you enter your password into one it will quite possibly be stolen. This is because you are actually entering your password into someone elses fake server and that person can then take your REAL account. Please remember never enter your password ANYWHERE except RuneScape.com

-Even if you use a different password it is pretty risky choosing to run software written by known hackers! You risk a keylogger on your machine, again stealing you real account!

-Be wary of fake screenshots of the game, it`s always been possible to use a paint package to produce fake screenshots. These fake servers are another way that hackers will try to use to deceive players. Just because you see something in a screenshot, it does not mean it`s genuine! Unless you`ve seen it in the REAL game yourself don`t trust it.

We would therefore like to warn our users to be very careful of fake RuneScape servers, and point out that they definitely not what they seem! Whilst at first glance they may briefly appear to work, it very quickly becomes apparent that they do the bare minimum to let the client run, just enough to trick you into entering your password. In fact pretty much the entire game is missing, and you can do little more than walk around. (and in fact even that doesn`t appear to work securely).

For more advice please read the "Security Tips", these can be found on the RuneScape.com homepage under the "Information and Advice section". Please also keep an eye on the Customer Support news and the Forums. We will keep you updated using these means of communication.

Happy (and Safe) Gaming Players ^_^

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
Gepost door Rezer88Rune Member (6.9) op 28-11-2005 14:41
Antwoorden:
Silvfo

Gewist lid

Ik wist dit al maar hopelijk komen er nu niet meer van die topics over `Fake servers` tevoorschijn.
Maarja dit is gewoon op runescape.com te lezen, zoals ik dus al had gedaan Plaatje

28-11-2005 14:46
Eikel363

Gewist lid

Okee, het is dus echt illegaal, weet ik dat
28-11-2005 14:50
Silvfo

Gewist lid

Tuurlijk zijn die fake servers illegaal, kan je dat zelf niet bedenken Eikel?
28-11-2005 14:52
Eikel363

Gewist lid

Jawel, wist ik, maar ik weet nu dat ook dus die van aarisair.com 1 illegaal is en 2 kan het ook gevaarlijk zijn. Gelukkig heb ik t er afgegooid.
28-11-2005 14:56
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

Volgens mij loop ik echt achter Plaatje
Wist het bestaan er niet eens van af.
Ik lees bijna nooit iets op runescape.com
Wel leuk om te weten.

Ik snap alleen die mensen niet, die er gebruik van maken.
Hier komt het op neer:
Je hebt echte diesel broek van 50 euro en je hebt een fake diesel broek van 50 euro. (Zien er het zelfde uit in 1 oog opzicht maar kwaliteit is ook iets voor wat je geld geeft)
Waarom zou je dan in hemelsnaam die fake halen/dragen als je voor het zelfde geld een orgineel exemplaar kan halen.

Met rs servers is het, het zelfde. (Echte servers en neppe servers zijn even duur(members) /gratis waarom ga dan naar een fake server?)
Kijk als er nou geen gratis servers waren en er kwamen dan van die fakes, zou ik het wel kunnen begrijpen waarom je naar zo een fake server gaat.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
28-11-2005 15:07
Erikje90

Gewist lid

Heel erg bedanktPlaatje
Ik wist het al maar het is handig voor andere bedankt rezerPlaatje WOOOOOOOTPlaatje
28-11-2005 15:35
Ijmuide 222

Inactief

Dit had ik al heel lang geleden gelezen op Jagex, ik gebruik ze toch niet, dat dit op RSR word gezet is wel goed, zo weten die mensen ook waar ze aan toe zijn, ik hoop dat er geen fake RuneScape Servers meer komen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-11-2005 15:35
Bv202

Inactief

ik had sommigen al gewaarschuwd dat het onveilig is.

Jagex maakt een spel, er zijn een paar idioten die het leuk vinden te rippen en pakken zomaar hun werk af.
ik heb er 2 dagen op gespeeld, toen ben ik meteen gestopt.

stel je maar eens voor dat iemand jouw game ripped en je de dader niet kan vinden. zou niet leuk zijn, toch?

dat nieuwsbericht heb ik allang gelezen, en het is goed dat je hier geen links meer mag posten Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-11-2005 15:42
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Goed gezegd, ReezPlaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-11-2005 16:06
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

Goed gedaan dat je het even in het nieuws hebt vermeld Plaatje
Ikzelf heb nooit dat nep server dingestjes gebruikt Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-11-2005 16:12
Vincent20001

Gewist lid

beetje heel erg fake. Die servers. er zullen nog wel slachtoffers vallen door het gehack van die server. MAARJAH EIGEN SCHULD DIKKE BULD of zoietsPlaatje

Ik zelf heb het nog nooit gebruiktPlaatje
28-11-2005 16:35
Dendries0

Inactief

Weet je, iedereen kon weten dat het troep is.. 5 minuten leuk, daarna pret al over.. VOor 5 minuten fun je rs account verliezen is redelijk dom. Goed dat je het post.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

28-11-2005 17:25
Nickalicious

Gewist lid

Dacht het eingenlijk al Plaatje.
28-11-2005 18:13
Benniebob

Gewist lid

Ik vond de servers al onzin... Een code intypen en je hebt full dragonPlaatje.

Ik vind het goed dat jagex een waarschuwing post etc.
28-11-2005 18:54
Nabuko Hond

Inactief

Zijn dat die private servers Plaatje?
Oh bah was net ranging 90 Plaatje Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-11-2005 19:16
Antwoord 1-15 van 27 totaal.
>> Volgende 12

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.