Dutchlord Gewist lid | zozo en hoeveel heb dta wel gekost 1-2-2003 15:16 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | niet zo heel veel, we delen het door 3en dus dan valt het best te betalen. De presiezen prijs houden we voor onszelf maar het valt te betalen. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 1-2-2003 15:44 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | laat ik het zo zeggen: Tis minder dan 50 euro en meer dan 10 euro Lekker duidelijk he 1-2-2003 17:04 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | LOL ja this meer dan 10 maar minder dan 50 LOL daar hebben ze wat aan Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 1-2-2003 17:46 | ||
Firebeast M Gewist lid | 1-2-2003 17:48 | ||
Kill12 Gewist lid | Waarom betaald dwarff dan niet mee jullie doen alles en hij niks.. beetje raar. leiders horen toch actief te zijn 1-2-2003 22:30 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | dwarfff is geen leider meer Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 1-2-2003 22:40 | ||
Firebeast M Gewist lid | lolz 2-2-2003 11:36 | ||
Birdstriker Gewist lid | maar dat staat er wel een bij die email addressen hoe gaan die werken zelfde als hotmail gaan jullie dan inplaats van MSN CTK doen of zo ik vind het wel gaaf dat jullie dit allemaal doen echt super gaaf mzzl Birdstriker 2-2-2003 12:25 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | iedereen krijgt (mocht hij/zij dat willen) een clanaddres. Dit addres zou voor jou zijn Gast@clanthekillers.com en dan kun je inloggen op een pagina (net als bij hotmail) en daar je mail lezen. VET HE Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 2-2-2003 12:44 | ||
Monte Zuma Gewist lid | quote: inderdaad dwarff heb ik derjust gedelete, hij was vroeger een goede leader, maar heeft blijkbaar allang geen internet meer ... 2-2-2003 13:16 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | er zijn blijkbaar technische problemen bij de nameservers, en het kan zijn dat pas over enkele dagen iedereen erop kan.... 2-2-2003 13:41 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Ik kan er lekker nu al op Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 2-2-2003 13:42 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | ik kan er sinds 20 minuten of zo ook op nu.... Wil iedereen waar ie niet bij werkt het hier ff melden? danku 2-2-2003 14:39 | ||
Jeroen141 Gewist lid | zal ik doen 2-2-2003 16:40 |