Zoek in het forum!
www.clanthekillers.com nu officieel van ons
Beste Clanmensjes
[WWW.CLANTHEKILLERS.COM] WERKT !!!!! BEZOEK DE SITE DUS MET DIE URL.
Greetz de leaders
P.S. Voor iedereen die dat wil kan je ook een clanaddres krijgen voor je mail.
Voor jou zou dat zijn:
Gast@clanthekillers.com
Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 300 posts
Praatgemiddelde: (<60) Yo, keep it up!
Gepost door
ZharlaxRune Member (6.9) op
1-2-2003 13:21
Antwoorden:
Ruffryder15
Gewist lid
| het is zeker gaaf dat we dit nu hebben ik hoop dat het een groot suc6 word 4-2-2003 18:34 |
Zharlax
Rune Member (6.9)
| dat zal wel
Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 300 posts Praatgemiddelde: (<60) Yo, keep it up! 4-2-2003 18:56 |
Jules
Inactief
| hmmmmmmmmmmmmmm ik ben zo nieuw hierro dat ik nooit geweten heb dat dit een nieuwe link ofzow is.........lol ! enne mag ik nouw een level up of kan dat niej ofzow zeg plz want ik ben verward
^
Dit is echt een superhete post . 585 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 9-2-2003 18:13 |
Kirbybal
Gewist lid
| OLE OLE OLE OLE CLAN THE KILLERS IS THE KING CLAN WE HEBBEN .COM YAYAYAYAAAAAAAA 9-2-2003 22:05 |
Antwoord 16-19 van 19 totaal.
Vorige 15 <<
Reageren:
Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.