Kippendoder Inactief | Allez, toch iets goed voor RA. hey! 11-11-2005 22:50 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Goed, dan is alles duidelijk.Op naar een beter RA! 11-11-2005 22:50 | ||
Erikje90 Gewist lid | op naar een beter RA idd. En ik wist dat Bamberg weer RA leider zou worden 11-11-2005 22:52 | ||
Larsrangerb Gewist lid | Ok, ik zal rejoinen zoals beloofd . 11-11-2005 22:53 | ||
Okkidragon Inactief | Yay,op naar een beter RA, Veel succes Bamberg Jij `hoort` gewoon leider van RA te zijn Greetz [] |< |< ! 11-11-2005 22:54 | ||
Masterdjah Gewist lid | yoo als jullie hulp nodig hebben ik wil wel helpen hoor plz stuur geen post hier werkt niet echt hier mag me wel toevoegen op rs masterjah <<< of op msn als jullie willen zeil_djahmayhl@hotmail.com voor hulp kom je naar mij (A) 11-11-2005 22:56 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Ja echt he.. Ik vind ook dat bamberg gewoon een goeie leader is voor Ra. Niet om te slijmen zit toch niet in Ra Maaruh met hem als leader hem ik alleen maar goeie dingen gehoord over Ra. Wel wat verlies natuurlijk, maar geen members (die ik ken) die liepen te zeuren over Ra is slecht, stuff terug. Tis niet goed georganiseerd. Zulke dingen hoorde ik niet van mensen in Ra. Nu hoor ik dat wel af en toe( tsja zal nu gewoon eerlijk zijn sorry silvfo) Maarja ik hoop voor jullie dat Ra weer een goed en lekker lopend pk clan word in Rsr. Leaders/ admins en mods succes met Ra; om het een goeie georganiseerde pk clan te maken. 11-11-2005 23:00 | ||
Bertjuh1 Gewist lid | lol jullie hebben de actieve leden weggejaagt En nu willen jullie ra ineens wel helpen. Na een hoop geautochtoonrijstklootzak ,jullie hoouden ra gewoon klein meer doen jullie niet jullie hadden ons ook een kans kunnen geven 11-11-2005 23:04 | ||
Masterdjah Gewist lid | komen heus wel weer actieve leden bij zoals ik msichien (A) whahaha 11-11-2005 23:05 | ||
Blackmoon12 Gewist lid | idd dit is best wel zwak (voor de mensen die niet RA gemengd kunne lezen) er zijn op het moment 6 actieve leden geleaved. en nu gaan ze gewoon weer opnieuw 11-11-2005 23:05 | ||
Bertjuh1 Gewist lid | En dan nog wat Josty zit in een andere clan dubbel clannen mag niet he . Dus das fout 1 al begint al goed met RA 11-11-2005 23:08 | ||
Blackmoon12 Gewist lid | lol scherp van je berjuh en ik denk niet dat RA hier erg veel goed mee aan het doen is. ik weet niet of het zoiezo nog goed komt en anders zal het niet echt goeie naam krijge denk. 11-11-2005 23:13 | ||
Larsrangerb Gewist lid | lol scherp van je berjuh en ik denk niet dat RA hier erg veel goed mee aan het doen is. ik weet niet of het zoiezo nog goed komt en anders zal het niet echt goeie naam krijge denk. nee, het had voorheen een goede naam (-.-) 11-11-2005 23:16 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | quote: Dubbelclannen, zo moet je dat niet zien. Ten eerste ik zit ook in een andere clan. Ik ben council bij RuneRaiders. Maar een keer mee pken als vriend zijnde kan geen kwaad en daar zullen geen problemen over gemaakt worden. Anyway ik snap niet waar je moeilijk over doet. Als wij dit aanbieden zou je dat ook gewoon kunnen accepteren ipv een manier zoeken minder mensne op je trip te krijgen. @die mensen die leavden, dat zijn dus de zwakkelingen, je clan in de steek laten op het moment dat ze je het hardst nodig hebben. Anyway back on topic, en ik wens geen geflame. Iedereen die flamed zal per direct gebanned worden. Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-11-2005 23:17 | ||
Doegezond2 Inactief | quote:ra zal doodgaan tusse dit en een maand of 2 als er geen rai komt.Geef me 2 redene 2! ik snap er echt geen smoesbanaansloerie van wrm dat het niet doorgaat.Je ziet het zelf iedereen van ra gaat weg. ownja die edit:mensen die ra leaven zwakelingen wtf jij jah!het is gwn jullie schuld jullie laten ra in de steek 11-11-2005 23:19 |