Zoek in het forum!
excuses
Bij deze bied ik oprecht mijn excuses aan voor de opschudding die ik heb veroorzaakt met mijn terugkomst, het was totaal niet gepast om zo uit te vallen tegen een aantal leden, nogmaals mijn excuses hiervoor.

Ik zal vanaf nu dus mijn taak als sub-leader bij RSR weer hervatten, voor zover dat mogelijk is, mijn studie kan nog wel eens dwarszitten, verder zal ik gewoon verder gaan met WoW spelen, dit zal echter alleen maar een paar avonden in de week zijn, op die momenten ben ik dus niet beschikbaar. (Je kan dan altijd nog een PM/mailtje sturen met het probleem, die zal ik die nacht dan nog wel beantwoorden)

Verder nog mijn excuses voor de 2 badges die ik er tussen gezet hebt, hoe die daar kwamen? Dat kwam dus door een (uit de hand gelopen) grap tussen een paar MAL's (drass, rezer, ik) in mijn periode van absentie kwam ik dus op het verzoek van rezer even terug om op een topic te reageren, na nog wat op msn met gepraat te hebbe kwam ik voor de gein met het idee: HEY laat ik mezelf is een slayer en smithing badge geven, niemand die et merkt. Ik ga weer weg en dus kom ik 9-11 weer op de gedachte, hey ik ga weer is op RSR kijken, ik zie dat mijn slayer badge weg is en ik denk bij mezelf, hmm die zet ik lekker terug (ja ik weet et, kinderachtig) en voor ik het weet ploppen de klachtentopics/posts uit de grond als paddenstoelen, maar in plaats van een wat formelere reactie word het meteen helemaal opgeblazen en vandaar ook mijn felle reactie terug.

Nogmaals mijn excuses voor de onrust.

ps. Girraf, nogmaals bedankt voor de geweldige kritiek die je gaf.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
Gepost door Tt112Rune Member (6.9) op 10-11-2005 00:19
Antwoorden:
Maggot666_s

Gewist lid

Hee terry, leuk dat je er weer bent (L) Plaatje

[TTedit]thx eric (K) [/TTedit]
10-11-2005 00:47
Bertjuh1

Gewist lid

laat ze toch lullen Plaatje trek je er niets van aan Plaatje welkom back anyway Plaatje
10-11-2005 03:34
X Ranged Z

Gewist lid

Hoi T remember mij nog? Back in the days Plaatje Het zijn gewoon allemaal n00bs *kuch*wijst op de `mals`*kuch* Iets van 600 member, het is gwoon niet meer leuk. We zijn een noob clan nu.
10-11-2005 07:30
Rutgermans

Inactief

Danku, Gijs...

Welkom terug in RSR, Terry Plaatje je hebt verdere ontwikkelingen van toen je weg was niet beter samengevat op een bord kunnen krijgen afgelopen dagen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
10-11-2005 07:42
Blackmoon12

Gewist lid

tssss laat die rare mense gewoon lulle Plaatje je hebt nog steeds mensen achter je staan hoor Plaatje
10-11-2005 07:55
Blizzard Pk

Gewist lid

hehe, te lijp. TT112 for presiedent Plaatje

hoessie man? kheb jouw egt gewoon te lang niet meer gesproken. Zin om een keertje samen te gaan pken? of speel je geen rs meer? Marja, de lijpste leader is back Plaatje maarja, ik spreek je nog wel Plaatje.
En voor alle allochtoonbelgsjoodnoobs die um niet kennen,

Alle haters, kunne beter de clan verlaten, want ze hebben niet in de gaten, dat ik ze dood ga maken. Dus kom niet praten over TT, want je hebt geen idee met je spot ey. mutherbitterdagnaaierers
10-11-2005 07:59
Dendries0

Inactief

Toch raar dat alle posts nu positief zijn?

Kijk tt, ik kan het ook niet al te best met je vinden, maar ik hier dus echt nooit iets over gezegd.. Dat je een slayer badge aan je eigen geeft vind ik niet echt kunnen.. Maar wat maakt het uit? Je post de laatste tijd toch amper dus heeft niemand er last van? Ik ga terry niet liggen uitschelden omdat hij misschien iets anders is als mensen.. Dat ik het niet met hem kan vinden, dat kan me niets schelen.. Ik ken hem trouwens amper, misschien als ik hem leer kennen dat ik hem wel leuk vind? Wat waarschijnlijk wel het geval zal zijn..

Ik vind het erg zielig dat mensen zich er zo arrogant over uitlaten..

Oh, nu vergeet ik het bijne... Welkom back... Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

10-11-2005 08:08
Blizzard Pk

Gewist lid

Mensen die eerst triest gaan doen en nu slijmen moeten gewoon opknkren.. zwaar hinderlijk
10-11-2005 08:12
Woodcut X

Gewist lid

Ze durven hier niet meer te postenPlaatje

Maar goedzo TT, je Smith en je Slayer badge zijn weer weg. Al boeit het me niks maja, daar werd ik ff boos om.

@ blizzard, no k@nker pl0x? Ty.

10-11-2005 08:20
Blizzard Pk

Gewist lid

Hoesso word je ergens boos um als ut je niet boeid? Spacende mensen hier.
en stel je niet aan, ktypte knkr
10-11-2005 08:23
Bamberg88

Gewist lid

Dat ze het niet eens zijn met je badge kan inderdaad maar iemand beledigen mag natuurlijk niet Plaatje.
10-11-2005 08:45
Kingiman

Gewist lid

e tt goed om jou ook weer is te zien, 1 van de ouwe leaders
ik was net 2 dagen voor jou ook ff teruggekomen om weer een keikje te nemen Plaatje
10-11-2005 09:53
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

TT ik geef je zwaar gelijk.
En idd als iemand nog zo teuntje opzet gewoon bannen die handel.
Ze weten idd niet wie jij bent.
Dan nog die lompe topics over leaders. Daaruit kon je gewoon halen dat ze niet veel weten over de leaders.

Maarja je bent nog wel aardig tegen ze, dat ze je eerst nog een waarschuwing geeft Plaatje
Anyway...Welkom Terug TT.

Ps: Over die bagde..het boeide me eerst niet, nu nog steeds niet. Plaatje

@Dendries: Ja vreemd he? Ze zijn gelijk bang Plaatje
@Blizzard Pk: Mooi tekst, van je laatste post. Netjes geklemd Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
10-11-2005 10:00
Erikje90

Gewist lid

Punt 3 edit: de smithing badge is ook nep

STUFPlaatje? Het is trommelbrandnetelpedo (shut thePlaatje up) dus nuken ik je welPlaatje
10-11-2005 10:22
Kingiman

Gewist lid

echt lekker boeiend...
10-11-2005 10:34
Antwoord 1-15 van 83 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.