Dark Prowler Inactief | en jij vind dat normaal ofzow als me internet nor de rijstslaapass is wat dan eh en debesten mag in de week nie op de pc 29-4-2004 21:15 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | ik zie niks speciaals aan de cursor.. [edit]o nu zie ik et.. als ik em boven een link hou wordie verneukt [/edit] [meeredit]wtf nu verneuktie steeds op andere plekken kanie niet verneukt blijven[/meeredit] Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 29-4-2004 21:16 | ||
Bartho_e Gewist lid | Bij mij deed die oude het geeneens 29-4-2004 21:19 | ||
Birdstriker Gewist lid | je moest toch eigelijk voor die curser clearance lvl 7 hebben om hem te zien dat was eerst wel 29-4-2004 21:28 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | quote:Er zij uitzonderinge maar over het algemeen vind ik dat vrij normaal, we kunnen niks met inactieve mense. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 29-4-2004 22:37 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | enne, t werkt alleen met IE6 goed, oudere versies hebben weirde shit UPDATUHHH! 29-4-2004 22:50 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Voor de mense die trouwens de cursor ook buiten de site om willen gebruiken. Je kunt hem downloade op rsrclan.com/r2h.cur en als je dan naar configuratiescherm -> Muis -> Aanwijzer -> Bladeren en dan onze cursor selecteerd dan kun je em ook in windows gebruike VET HE . Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 29-4-2004 23:07 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | argh waarom hebben jullie er 5 dagen van gemaakt gister was het nog 3 dagen bart moet je es een dragon dagger proberen lijkt me ook cool anywayz Good Job 30-4-2004 07:01 | ||
Bartho_e Gewist lid | quote: Ik ben het eens met killerbart want zo is er altijd wel een wissewasje dat je er niet achter kan. Hogere functie's moeten gewoon actiever zijn. 30-4-2004 09:23 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | ja kijk naar mij en drass... wij zijn extreem actief Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 30-4-2004 10:05 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Precies, wat er ook gebeurd ik weet dat drass en tt er zijn. Dat kan ik van andere mense niet zeggen en ik vind (en vele met mij) dat deze dan het niet verdienen een hoge functie binnen de clan te hebben. Als level 7+ hoor je actief te zijn. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 30-4-2004 10:53 | ||
Debesten Gewist lid | quote: ik kom woensdag enzo wel online.. dus kaka wat bedoelt ge met actief zijn? int forum posten? dat doek nie altijd ik bekijk alleen maar elke post zelfs in exercitum zeggen ze dat we elke dag moeten online komen maar voor exercitum doe ik dat wel supa vind dat niet erg.. hij weet dat we actief zijn of niet. daarvoor hoeft hij niet een auto ding te zetten ofzoiets. 30-4-2004 11:18 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | wij wel, want wij hebben 144 leden..... ik ga niet met de hand bijhouden wie wat is hoor! 30-4-2004 11:39 | ||
Drass Rune Member (6.9) | 146 Thullie straks halen we de 200 nog Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug! 30-4-2004 11:57 | ||
X Ranged Z Gewist lid | Lol wizzi is wat te over-actief. Die gast moet egt gaan chillen. 30-4-2004 11:59 |