Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuw cursor]
Nieuw cursor
Yo Clanmensjes,

We hebben een de rsr cursur ver3daliseerd. Verder worden leve'ls 8 en 7 automatsich een level omlaag gezet als niet actief genoeg zijn. (levels 8 na 3 dagen en levels 7 na 5 dagen).

Have fun.

P.S. Voor de mense die trouwens de cursor ook buiten de site om willen gebruiken. Je kunt hem downloade op rsrclan.com/r2h.cur en als je dan naar configuratiescherm -> Muis -> Aanwijzer -> Bladeren en dan onze cursor selecteerd dan kun je em ook in windows gebruike Plaatje VET HE Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 29-4-2004 21:13
Antwoorden:
Dark Prowler

Inactief

en jij vind dat normaal ofzow als me internet nor de rijstslaapass is wat dan eh en debesten mag in de week nie op de pc
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-4-2004 21:15
Tt112

Rune Member (6.9)

ik zie niks speciaals aan de cursor..
[edit]o nu zie ik et.. als ik em boven een link hou wordie verneukt Plaatje[/edit]
[meeredit]wtf nu verneuktie steeds op andere plekken Plaatje kanie niet verneukt blijvenPlaatje[/meeredit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
29-4-2004 21:16
Bartho_e

Gewist lid

Bij mij deed die oude het geeneensPlaatje
29-4-2004 21:19
Birdstriker

Gewist lid

Plaatje je moest toch eigelijk voor die curser clearance lvl 7 hebben om hem te zien dat was eerst wel
29-4-2004 21:28
Zharlax

Rune Member (6.9)

quote:
Kimkoen zei: en jij vind dat normaal ofzow als me internet nor de hoofdbordn00b is wat dan eh en debesten mag in de week nie op de pc
Er zij uitzonderinge maar over het algemeen vind ik dat vrij normaal, we kunnen niks met inactieve mense.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
29-4-2004 22:37
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

enne, t werkt alleen met IE6 goed, oudere versies hebben weirde shit Plaatje

UPDATUHHH!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-4-2004 22:50
Zharlax

Rune Member (6.9)

Voor de mense die trouwens de cursor ook buiten de site om willen gebruiken. Je kunt hem downloade op rsrclan.com/r2h.cur en als je dan naar configuratiescherm -> Muis -> Aanwijzer -> Bladeren en dan onze cursor selecteerd dan kun je em ook in windows gebruike Plaatje VET HE Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

29-4-2004 23:07
Bobsel

Rune Member (6.9)

argh waarom hebben jullie er 5 dagen van gemaakt gister was het nog 3 dagenPlaatje bart moet je es een dragon dagger proberen lijkt me ook cool anywayz Good Job
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-4-2004 07:01
Bartho_e

Gewist lid

quote:
Kimkoen zei: en jij vind dat normaal ofzow als me internet nor de halvarinekogeljunk is wat dan eh en debesten mag in de week nie op de pc

Ik ben het eens met killerbart want zo is er altijd wel een wissewasje dat je er niet achter kan.

Hogere functie's moeten gewoon actiever zijn.
30-4-2004 09:23
Tt112

Rune Member (6.9)

ja kijk naar mij en drass... wij zijn extreem actief PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
30-4-2004 10:05
Zharlax

Rune Member (6.9)

Precies, wat er ook gebeurd ik weet dat drass en tt er zijn. Dat kan ik van andere mense niet zeggen en ik vind (en vele met mij) dat deze dan het niet verdienen een hoge functie binnen de clan te hebben. Als level 7+ hoor je actief te zijn.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

30-4-2004 10:53
Debesten

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: Er zij uitzonderinge maar over het algemeen vind ik dat vrij normaal, we kunnen niks met inactieve mense.

ik kom woensdag enzo wel online.. dus kaka
wat bedoelt ge met actief zijn? int forum posten? dat doek nie altijd ik bekijk alleen maar elke post
zelfs in exercitum zeggen ze dat we elke dag moeten online komen maar voor exercitum doe ik dat wel Plaatje
supa vind dat niet erg.. hij weet dat we actief zijn of niet. daarvoor hoeft hij niet een auto ding te zetten ofzoiets.
30-4-2004 11:18
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

wij wel, want wij hebben 144 leden..... Plaatje ik ga niet met de hand bijhouden wie wat is hoor!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-4-2004 11:39
Drass

Rune Member (6.9)

146 Thullie straks halen we de 200 nog Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
30-4-2004 11:57
X Ranged Z

Gewist lid

Lol wizzi is wat te over-actief. Die gast moet egt gaan chillen.
30-4-2004 11:59
Antwoord 1-15 van 25 totaal.
>> Volgende 10

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.