Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuw cursor]
Nieuw cursor
Yo Clanmensjes,

We hebben een de rsr cursur ver3daliseerd. Verder worden leve'ls 8 en 7 automatsich een level omlaag gezet als niet actief genoeg zijn. (levels 8 na 3 dagen en levels 7 na 5 dagen).

Have fun.

P.S. Voor de mense die trouwens de cursor ook buiten de site om willen gebruiken. Je kunt hem downloade op rsrclan.com/r2h.cur en als je dan naar configuratiescherm -> Muis -> Aanwijzer -> Bladeren en dan onze cursor selecteerd dan kun je em ook in windows gebruike Plaatje VET HE Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 29-4-2004 21:13
Antwoorden:
Debesten

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: wij wel, want wij hebben 144 leden..... Plaatje ik ga niet met de hand bijhouden wie wat is hoor!

exercitum heeft er een stuk of 90, maar die zijn allemaal actief.
30-4-2004 13:00
Bloodgoat

Gewist lid

nee gijs... je broertje speelt haast nooit.
maar die niwe cursor is echt vet gast!
alleen lijkt het wel of dat handvat van dat zwaard scheef staat. maja dat boeit niet het is gewoon een verbetering waar we WEL wat aan hebben Plaatje
30-4-2004 13:03
Birdstriker

Gewist lid

quote:
Gijs212 zei: Lol wizzi is wat te over-actief. Die gast moet egt gaan chillen.

dus beter te veel dan te weinig tochPlaatjePlaatjePlaatje
30-4-2004 16:23
Ohno

Rune Member (6.9)

Mja, vind ik ook een wrede regel... maar ja, kewle cursor (rs ruleert, rsc suxt Plaatje)
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-4-2004 17:46
Maggot666_s

Gewist lid

Compleet mee eens hehe, dat van dat inactief gesjit vink wel goed.. alleen als die spaghettiprefabmongool @home hier weer eens 3 maanden druit ligt is da natuurlijk minders Plaatje
30-4-2004 21:13
Dark Prowler

Inactief

quote:
KillerBart zei: Precies, wat er ook gebeurd ik weet dat drass en tt er zijn. Dat kan ik van andere mense niet zeggen en ik vind (en vele met mij) dat deze dan het niet verdienen een hoge functie binnen de clan te hebben. Als level 7+ hoor je actief te zijn.
ook bedankt CENZUUR
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-4-2004 23:18
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

exercitum is een cockpitroodhomoclan.
ik ging pken met ssjlenig en ik zou naar de rune rocks komen...sta ik daar allemaal exercitum te roepen, en ik zit in t team lol.
en wat doen doe cockpitroodhomomongolenPlaatje ze rossen me in elkaarPlaatje
mjah iig de cursor is vet, en ik ga em ook downloaden voor windowsPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
1-5-2004 10:29
Debesten

Gewist lid

jij zit helemaal niet in de clan, je bent een noobPlaatje
iedereen die te laag is en geen clan-cape draagt word afgemaakt.
1-5-2004 12:43
Dark Prowler

Inactief

jij dus niet he bartie
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-5-2004 13:00
Bartho_e

Gewist lid

Keep it ontopic dudes, maar ik vind wel dat als je 7 bent, je ook minstens 1 keer in 5 dagen in moet loggen
3-5-2004 00:44
Antwoord 16-25 van 25 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.