Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Sale gehackt]
Sale gehackt
Dames en heren,

Het spijt mij dit te moeten meedelen... En hoe het precies is gekomen weten we nog steeds niet, maar onze bank-account, RSR sale, is medio deze zomervakantie gehackt. Dit heeft ons veel geld gekost, en we hebben het (nog) niet terug kunnen halen. We weten echter wel WIE de account gehackt heeft.

[Bo]Xwarrior. Je leest het goed. We hebben het negetrokken, hij heeft het zelf toegegeven. We weten niet hoe hij aan het wachtwoord van sale is gekomen, we kunnen er slechts naar raden. Feit blijft dat hij erop is ingelogd en de spullen er niet meer op staan. Hij beweert echter bij hoog en laag dat hij de spullen niet heeft... Sorry, maar dat geloof ik niet. Ze terughalen is echter onbegonnen werk.

Uiteraard is niet alles duidelijk, dat zou het alleen maar zijn als we door de ogen van alle betrokkenen hadden kunnen kijken. Maar ik betreur het feit dat iemand van RSR zijn clangenoten en donerende vrienden op deze wijze kan verraden en alles waar zij voor gewerkt hebben in een klap afnemen. Persoonlijk zou ik hem graag een aantal trappen onder zijn hol geven voor dit soort gedrag, helaas is hij minderjarig en kan me dat dus enkele jaren cel opleveren.

Wat kan ik zeggen? Het is nu eenmaal niet anders, en dit heeft ons veel geld gekost.
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 21-9-2005 00:45
Antwoorden:
Gizmo17110

Gewist lid

Wat gebeurde er eigenlijk met de spullen op de bank account, volgens mij werd er alleen Plaatje's op gezet voor de Munt van vrijgevigheid en gebeurde er verder niks mee.
Wel jammer dat de account gehackt is, met die spullen en Plaatje`s had er een leuke drop party kunnen worden gehouden.
21-9-2005 02:17
Bertjuh1

Gewist lid

ik wil best wat geld doneren hoor geen prob mee ,dus zeg maar wanneer en waar ?
21-9-2005 03:59
Stevo575

Gewist lid

tja daar gaat me gedoneerde 500k dan Plaatje
21-9-2005 07:01
Laky Day

Gewist lid

ik vind dit wel erg zielig hoor. zit hij zelf in de clan en dan gaat hij rsr sale hacken. kan hij niet zelf aan zijn geld komen ofzo?
21-9-2005 07:12
Rutgermans

Inactief

Ik wist het al, maar wat een zielig persoon is het toch. Zelf niet kunnen/willen spelen en dus hacken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
21-9-2005 07:17
Brian352

Gewist lid

Persoonlijk zou ik hem graag een aantal trappen onder zijn hol geven voor dit soort gedrag, helaas is hij minderjarig en kan me dat dus enkele jaren cel opleveren.

zoek een leader die minderjarig is... helaas geen volgens mij bartho we hebben je nodig dus kom terug:@

gizmo sdfu plz en leer elke clannieuws te lezen er komen geen drop parts! daarvoor komen die lotto`s'

edit trekkie... hij is 17 jaar hij is jong volwassen jij ok vanaf je 21ste ben je pas goed volwassenPlaatje agja toch beetje op gelet met levensbeschouwingPlaatje
21-9-2005 07:17
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Dit is voor de duidelijkheid het "oude" rsr account, we hebben intussen al ff een nieuw waar je altijd kan doneren.

Wel erg spijtigPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2005 07:22
Dbhooligan

Gewist lid

ik vin het wel zielig dat ie zoiets Plaatjet zouden we nu btw mogen weten wat er op stond aan mils want die gast moet nu wel erg rijk zijnPlaatje

ik vin het wel duf dat je je erigen clan zoiets Plaatjet
21-9-2005 07:31
Erikje90

Gewist lid

greg. waar ik op gedoneerd heb is dat die nieuwe alPlaatje

Ik vind het ook erg jammerPlaatje
En dat hij tot 20 oktober banned isPlaatje Wordt dat nu verlengdPlaatje

Ik hoop het want ik moet hem niet:@
21-9-2005 07:33
Emperor_zion

Gewist lid

omfg wat een zuivelpasenhondnoob he!
bounty op hem iedreen moet
helpen ik zet alvast 100k op hem
21-9-2005 07:35
Gregoryw

Rune Member (6.9)

@Erikje90
Jup, was het nieuw account...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2005 07:36
Leon

Gewist lid

wat een asshole man!
veel plezier met mijn 100k boxwarrior !
parelpasenn00ber !
21-9-2005 07:48
Lighteelco

Gewist lid

wat een noobPlaatje als je zo 1 iemand verraad is het al ergPlaatje maar dan zo veelPlaatje dat gaat veeeeel te verPlaatje is hij gebant trouwensPlaatje
sonde van al het geld trouwensPlaatje wat stond er iegenlijk opPlaatje

evil [bo]xwarrior evil
21-9-2005 08:08
Stef Dude

Gewist lid

hij heeft de stuff nie meer hij is zelf gehackt da hep hij tege mij gezegd dus sdfu over die stuff die is wegPlaatje!
21-9-2005 08:24
Hyperman36

Gewist lid

Bah, wat stom! Ik zal al mijn geld wel even doneren om RSR op weg te helpen, heb nl. nog 200 K op mijn account staan.

Grrrr... Grrr... Grrr... Wat zal ik zeggen... Grrr... Grrr. Dit is toch gewoon ZIEK(ja hij doet het wel eer aan bij TSP), is die gast niet helemaal lekker ofzo. Wat mij betreft mag hij ook gebanned worden op RSPlaatje.
21-9-2005 08:40
Antwoord 1-15 van 93 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.