Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Plannen in de Toekomst]
Plannen in de Toekomst
Door de inzet van Bloodlover hebben we misschien grootse plannen voor in de toekomst. Blood gaat proberen winst te maken door met items te gaan handelen.

Deze winst gaan wij terug geven aan onze clanleden. Voorbeelden daarvan zijn:

- Giga dropparty ( Rune stuff )
- De winst gaan we uitdelen aan de leden door een klein percentage aan hun te geven. Dit systeem gaan we proberen te regelen met de hoeveelheid PCP die een clanlid heeft. Maar daar hoor je nog meer over.
- Een RSR verzekering om leden te beschermen tegen hacken.

Als het erg goed gaat met het handelen van Blood dan kunnen er een aantal van deze punten worden uitgevoerd.

Drass
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 3-4-2004 11:00
Antwoorden:
Marktepoele

Gewist lid

en als ik nou niet met clanscape wil werken of mn pass afgeven?
4-4-2004 11:13
Superjongen

Gewist lid

Waarom zou je je pass niet geven aan de leaders als je toch gehackt bent en niets meer hebt, en nadat ze zijn uitgelogd kan je het terug veranderen.
4-4-2004 11:48
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

hhmm.... das waar, iemand kan zn stuff op zn pker zetten...... hoe lossen we dat op?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-4-2004 12:15
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

ja dat is waar maar dan blijft het probleem dat je je spullen gewoon ff op een ander gastje kan zetten en ze later weer terugzetten.

EDIT: oh ik poste dit tegelijk met thul lol, beschouw et maar als niet gepost of delete hemPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
4-4-2004 12:15
Kill12

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: eerst met clanscape een ss van je volle bank, en nadat je gehacked bent change je je pass, laat je 1 van de leaders kijken (er staat toch niks meer op als het waar is Plaatje), en betalen we (een deel?) van de missende stuff terug in Plaatje.

Klikt goed in mijn oren... how about you bart/ohno?

kom je lekker vroeg mee.. ik heb geen ss voorDat ik gehackt werD.. alleen 1tje naDat ik gehackt ben..
4-4-2004 12:19
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

zowiezo geld het nu nog niet Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-4-2004 12:22
Birdstriker

Gewist lid

ik drop wel gewoon een paar 1000 runes van elk das tenminste geen geld ben arm
9-4-2004 12:59
Antwoord 16-22 van 22 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.