Pl Gewist lid | lijkt me echt tof als dit echt gaat gebeuren man 3-4-2004 11:04 | ||
Rattenhoofd Rune Member (6.0) | jah een dropparty met rune stuff is nooit mis ghehehehe 3-4-2004 11:05 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | uuuhm drass en andere leiders ik wil eventueel ook wel hiermee helpen als het mag natuurlijk heel klein beginnen om me te bewijzen maar als het mag natuurlijk 3-4-2004 11:08 | ||
Dutchlord Gewist lid | luek rune drop partys hoop als dit goed gaat 3-4-2004 11:20 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | blood mag maar beter goed werk gaan leveren dan zou leuk zijn als dit zou lukken... Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 3-4-2004 11:44 | ||
Kingiman Gewist lid | dit is echt een super idee en dat van die verzekering ook want dat is wel handig als je gehked bent. super idee DD mzl kingiman 3-4-2004 12:13 | ||
Jules Inactief | Hm, ik zal zien wat ik kan doen maar ik beloof jullie dat ik er hard aan zal werken, deze week in elk geval niet ik heb toetsweek, als ik vanavond paar centen krijg kan ik deze avond mss paar 100k verdienen voor Rsr. 3-4-2004 12:49 | ||
Jessebreda Gewist lid | quote: hooguit 3 dus 3-4-2004 14:07 | ||
Sir Rats Gewist lid | goed idee vind ik zelf het is best appelorangehermafrodiet om er weer bovenop te komen als je gehacked ben 3-4-2004 14:56 | ||
Rattenhoofd Rune Member (6.0) | ik vind punt 2 niet goed. degenen in de clan met het meeste geld zullem waarschijnlijk de meeste PCP kopen, en die krijgen dan ook weer et meest terug dan krijgen de rijkste mensen dus het meeste geld, lijkt me niet eerlijk. ik vind natuurlijk ook niet dat degene met de minste PCP het meeste geld krijgt, da lijkt me logisch, maar het idee zoals et er nu is, ben ik niet helemaal blij mee mjah. met de andere punten ben ik etb trouwens helemaal eens man vooral die RSR verzekering is echt een mad dope idee, aangezien er in deze clan aardig wat mensen zijn die gehacked zijn(bobben bv), en die kunnen dan weer wat spullen terugkrijgen, dat is echt een opperwreed idee 3-4-2004 23:13 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | punt 2 is wel goed, mensne die pcp kopen gevne het in tijdelijke bewaring bij ons, we hebben dan meer geld om mee te handelen, en ze krijgen daar dus wat voor terug. Net als de rente bij een echte bank. 3-4-2004 23:29 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | 1 probleem, hoe controleer je of iemand echt gehacked is Mensen kunnen ook gewoon zeggen ik ben gehacked gimme stuff/cash. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 4-4-2004 00:47 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | je moet een plaatje van je bank posten ik weet dat je daar niet op af kunt gaan maar je moet gewoon een systeem bedenken bv dat je alleen een verzekering kan afleggen als deleaders je vertrouwen of je bent een (redelijk)oud lid of je hebt jezelf bewezen voor de clan snappie 4-4-2004 07:01 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | eerst met clanscape een ss van je volle bank, en nadat je gehacked bent change je je pass, laat je 1 van de leaders kijken (er staat toch niks meer op als het waar is ), en betalen we (een deel?) van de missende stuff terug in . Klikt goed in mijn oren... how about you bart/ohno? 4-4-2004 09:26 | ||
Rattenhoofd Rune Member (6.0) | jah en als je dan gewoon ff je stuff op je pker zet 4-4-2004 10:50 |