Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Plannen in de Toekomst]
Plannen in de Toekomst
Door de inzet van Bloodlover hebben we misschien grootse plannen voor in de toekomst. Blood gaat proberen winst te maken door met items te gaan handelen.

Deze winst gaan wij terug geven aan onze clanleden. Voorbeelden daarvan zijn:

- Giga dropparty ( Rune stuff )
- De winst gaan we uitdelen aan de leden door een klein percentage aan hun te geven. Dit systeem gaan we proberen te regelen met de hoeveelheid PCP die een clanlid heeft. Maar daar hoor je nog meer over.
- Een RSR verzekering om leden te beschermen tegen hacken.

Als het erg goed gaat met het handelen van Blood dan kunnen er een aantal van deze punten worden uitgevoerd.

Drass
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 3-4-2004 11:00
Antwoorden:
Pl

Gewist lid

lijkt me echt tof als dit echt gaat gebeuren man
3-4-2004 11:04
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

jah een dropparty met rune stuff is nooit mis ghehehehe
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
3-4-2004 11:05
Bobsel

Rune Member (6.9)

uuuhm drass en andere leiders ik wil eventueel ook wel hiermee helpen als het mag natuurlijk heel klein beginnen om me te bewijzen maar als het mag natuurlijk
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-4-2004 11:08
Dutchlord

Gewist lid

luek rune drop partys hoop als dit goed gaatPlaatje
3-4-2004 11:20
Tt112

Rune Member (6.9)

blood mag maar beter goed werk gaan leveren dan PlaatjePlaatje
zou leuk zijn als dit zou lukken...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
3-4-2004 11:44
Kingiman

Gewist lid

Plaatje dit is echt een super idee en dat van die verzekering ook want dat is wel handig als je gehked bent.
super idee PlaatjeDD
mzl kingiman
3-4-2004 12:13
Jules

Inactief

Hm, ik zal zien wat ik kan doen maar ik beloof jullie dat ik er hard aan zal werken, deze week in elk geval niet ik heb toetsweek, als ik vanavond paar centen krijg kan ik deze avond mss paar 100k verdienen voor Rsr.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-4-2004 12:49
Jessebreda

Gewist lid

quote:
drass zei: Als het erg goed gaat met het handelen van Blood dan kunnen er een aantal van deze punten worden uitgevoerd.

hooguit 3 dus Plaatje
3-4-2004 14:07
Sir Rats

Gewist lid

goed idee vind ik zelf het is best brilarmworstelnecrofiel om er weer bovenop te komen als je gehacked ben
3-4-2004 14:56
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

ik vind punt 2 niet goed.
degenen in de clan met het meeste geld zullem waarschijnlijk de meeste PCP kopen, en die krijgen dan ook weer et meest terugPlaatje
dan krijgen de rijkste mensen dus het meeste geld, lijkt me niet eerlijk.
ik vind natuurlijk ook niet dat degene met de minste PCP het meeste geld krijgt, da lijkt me logisch, maar het idee zoals et er nu is, ben ik niet helemaal blij mee mjah.
met de andere punten ben ik etb trouwens helemaal eens manPlaatje
vooral die RSR verzekering is echt een mad dope idee, aangezien er in deze clan aardig wat mensen zijn die gehacked zijn(bobben bv), en die kunnen dan weer wat spullen terugkrijgen, dat is echt een opperwreed ideePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
3-4-2004 23:13
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

punt 2 is wel goed, mensne die pcp kopen gevne het in tijdelijke bewaring bij ons, we hebben dan meer geld om mee te handelen, en ze krijgen daar dus wat voor terug.

Net als de rente bij een echte bank.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-4-2004 23:29
Zharlax

Rune Member (6.9)

1 probleem, hoe controleer je of iemand echt gehacked is Plaatje Mensen kunnen ook gewoon zeggen ik ben gehacked gimme stuff/cash.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
4-4-2004 00:47
Bobsel

Rune Member (6.9)

je moet een plaatje van je bank posten ik weet dat je daar niet op af kunt gaan maar je moet gewoon een systeem bedenken bv dat je alleen een verzekering kan afleggen als deleaders je vertrouwen of je bent een (redelijk)oud lid of je hebt jezelf bewezen voor de clan snappie
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-4-2004 07:01
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

eerst met clanscape een ss van je volle bank, en nadat je gehacked bent change je je pass, laat je 1 van de leaders kijken (er staat toch niks meer op als het waar is Plaatje), en betalen we (een deel?) van de missende stuff terug in Plaatje.

Klikt goed in mijn oren... how about you bart/ohno?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-4-2004 09:26
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

jah en als je dan gewoon ff je stuff op je pker zetPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
4-4-2004 10:50
Antwoord 1-15 van 22 totaal.
>> Volgende 7

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.