Zoek in het forum!
RS2 Launch
Beste Clanmensjes,

Jan en ik waren er vanmorge om 12:32 bij toen RS down ging voor zijn meest legendarische update ooit. We zaggen langzaam de layout en teksten veranderen en realizeerde ons dat het zo ver was; RS2 GAAT ON Plaatje. RSR wenst jullie heel veel plezier met de nieuwe RuneScape.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 29-3-2004 12:33
Antwoorden:
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

woei grappig als je dat ziet gebeurenPlaatje
ik stop denk ik gewoon een 2e gastje van lvl 56 op rs2.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
29-3-2004 12:36
Kingiman

Gewist lid

ik blijf gewoon rs1 spelen want rs2 zuigt in pken en het is irritant omdat het zo 3d poep is en ik hou van pken dus ik blijk lekker rs1 spelen en ik hoop dat veel mensen dat blijven doen Plaatje en wtfPlaatjePlaatjePlaatje! gotverdomme me spullen weg en over een tijdje weer terug wtfPlaatje!
waarslaat dat op ze moten gewoon oprotten met hun apenspelltje neppe runescape2
ik wou net lekker trainen voor 17 april voor de clanwar en dan zijn me spullen er niet wat een poepshitappelmangokatzooi Plaatje
29-3-2004 12:38
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

ik blijf ook me me main en me pker in rs1 mjah.
alleen da verrotte gastje van 56 gaat rinPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
29-3-2004 12:39
Markie2003

Gewist lid

Ja ik zag het ook gebeuren. Ziet er mooi uit. Effe afwachten wat er nou gaat gebeuren. Je kan toch nog een maand switchen tussen 1 en 2 ?

Ho fijn je items staan op RS2 en die kan je straks verplaatsen. Fijn hoor tsssssss
29-3-2004 12:40
Zharlax

Rune Member (6.9)

This heel makenlijk, je character is gekopiëerd naar RS Clasic (1) en naar RuneScape (2). Je spullen kan je binnekort zelf indelen. Je characters staat dus op beide versies van RuneScape en je mag zelf bepalen welke items je op welke versie wil. Dus mense je kan zowel 1 als 2 blijve spelen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
29-3-2004 12:47
Markie2003

Gewist lid

waaaaaaaaa er spelen al 8 mensen (waarschijnlijk Andrew ook wel) Ik kan er nog steeds niet opkomen
29-3-2004 12:50
Zharlax

Rune Member (6.9)

Klopt, er zijn momenteel mods aan die alles ff checke.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

29-3-2004 12:51
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

quote:
KillerBart zei: This heel makenlijk, je character is gekopiëerd naar RS Clasic (1) en naar RuneScape (2). Je spullen kan je binnekort zelf indelen. Je characters staat dus op beide versies van RuneScape en je mag zelf bepalen welke items je op welke versie wil. Dus mense je kan zowel 1 als 2 blijve spelen.

op runescape.com staat tog dat je een maand mag swithcn en daarna moet kiezen waar je speelt of zie ik et nou verkeerd?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
29-3-2004 12:51
Markie2003

Gewist lid

hij doet het hij doet het
Allemaal online snel
29-3-2004 12:52
Killwarrior

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: This heel makenlijk, je character is gekopiëerd naar RS Clasic (1) en naar RuneScape (2). Je spullen kan je binnekort zelf indelen. Je characters staat dus op beide versies van RuneScape en je mag zelf bepalen welke items je op welke versie wil. Dus mense je kan zowel 1 als 2 blijve spelen.

Ag ik ga tog naar rs2 maar wel ff snel veel eten op me pkers zettenPlaatje
Plaatje
lalala dat rs2 downloaden gaat niet zo snel Plaatje
29-3-2004 13:00
Markie2003

Gewist lid

Ja doe ik ook killwarrior en ik heb effe voor 200 k aan Plaatje gekocht daarnet

Pffff en de respawn van feathers in de shop is ongelovelijk snel. JAmmer dat Steel Plaatje en death runes niet zo snel terugspawnen
29-3-2004 13:28
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

lol...clanscape sockt nou rs2 er is.
als je op en world klikt gaat hij auto naar rs2, en dan krijg je iets van 1/4 scherm met van die irri schuifpijltjes
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
29-3-2004 16:12
Killwarrior

Gewist lid

quote:
Markie2003 zei: Ja doe ik ook killwarrior en ik heb effe voor 200 k Plaatje gekocht daarnet

Pffff en de respawn van feathers in de shop is ongelovelijk snel. JAmmer dat Steel Plaatje en death runes niet zo snel terugspawnen

Plaatje 200k brons Plaatje Plaatje
voor hoeveel Plaatje
En waar Plaatje
Ga ik ook doen man Plaatje
29-3-2004 16:16
Tt112

Rune Member (6.9)

hmm rs2 ruled.. ik log in.. teleport naar waar ik moet zjin.. en meteen ff snel fletching en woodcut lvl getrained PlaatjePlaatje.. nog 1 lvltje en dan... heb ik jesse eindelijk ge0wnedPlaatjePlaatje zit wel een probleempje aan.. ik kan geen runecrafting gaan traine omdat ik dan te snel 1200 skill total ben... en moet gelijk met drass zijn als hij 1000 haalt...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
29-3-2004 16:16
Ohno

Rune Member (6.9)

Hehe vet het is nu 16:18 op m'n horloge en ik ben 15 runecrafting Plaatje, moeilijke skill Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-3-2004 16:17
Antwoord 1-15 van 18 totaal.
>> Volgende 3

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.