Zoek in het forum!
RS2 Launch
Beste Clanmensjes,

Jan en ik waren er vanmorge om 12:32 bij toen RS down ging voor zijn meest legendarische update ooit. We zaggen langzaam de layout en teksten veranderen en realizeerde ons dat het zo ver was; RS2 GAAT ON Plaatje. RSR wenst jullie heel veel plezier met de nieuwe RuneScape.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 29-3-2004 12:33
Antwoorden:
Bobsel

Rune Member (6.9)

lol hey maar kun je nou items overzetten van rs2 naar 1 of niet want als dat zo is ga ik heeeel wat runes kopen in rs2 en voor als ik magic 33 nodig heb voor drag slayer ze gebruiken
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-3-2004 16:44
Marktepoele

Gewist lid

Je kan ze over een paar dagen overzetten, lees het nieuws maar op RS. Daar staat dat ze een tijdelijke pagina maken waar je dingen naar RS classic kan verplaatsen.
30-3-2004 10:22
Debesten

Gewist lid

Omg als 0hno weer zal trainen als vroeger gaat hij vlug lvl'en!
Maar hij gaat het zeker al weer beu zijn na een korte tijd:p
ik vind rs2 maar niets want ge kunt nie pken:(
zo lppapierallochtoon dat de een rs1 speeld en de andere rs2!. Z cav gaat naar 2...Maar exercitum blijft op 1:( kweet nu nog niet wat ik zal spelen,jagex s*x gvd
greetz,debesten via gprs
30-3-2004 14:34
Antwoord 16-18 van 18 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.