Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Sublevels opnieuw ingedeeld]
Sublevels opnieuw ingedeeld
Hieronder staan de nieuwe reqs voor alle sublevels voor elk level

lvl 1 ---> Sublvl 1 haal je door je instellingen in te vullen, de rest krijg je automatisch als je om de 3 dagen inlogd!
lvl 2 ---> Voor elke 10 posts krijg je 1 sublevel!
lvl 3 ---> voor elke 4 levels die je levelt vanaf level 25 krijg je 1 sublevel (geld voor je beste skill)!
lvl 4 ---> Voor elke 2 hitpoints vanaf level 30hp krijg je 1 sublevel!
lvl 5 ---> Voor elk event krijg je 0.5 sublevel, voor elke vergadering 2 sublevels (als je zelf een event organiseerd krijg je daar GEEN duimpje meer voor)! Het aantal vergaderingen die iemand heeft bijgewoont zullen met dit incootntje -> Plaatje worden weergegeven
lvl 6 ---> Voor elke badge ga je 2 sublevels omhoog (je hebt er dus 5 nodig om 6.9 te worden)!

ook zetten we iedereen die tussen level 2 en level 6 is terug op level 2. De nieuw requirements zullen dus invloed hebben op je huidige level hebben. Maar heb jij bijvoorbeeld al 90 posts een skill van 61 of hoger en 48hp dan ben je gewoon weer 5.1. We zetten je dus niet vast op level 2.

P.S. Veel mensen zullen door deze regeling op een lager leven uitkomen. Daarover klagen heeft weinig zin, we negeren je toch . We doen dit om de clan een beetje te ontn00ben
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 25-3-2004 21:20
Antwoorden:
Zharlax

Rune Member (6.9)

Voor alle mensen die het toch niet konden laten hierboven even te klagen wil ik ze nog ff op de disclaimer wijzen.

P.S. Veel mensen zullen door deze regeling op een lager leven uitkomen. Daarover klagen heeft weinig zin, we negeren je toch . We doen dit om de clan een beetje te ontn00ben

Er zijn verschillende redenen voor ons besluit.
- De ontn00bing van de clan, de levels verijsen een goede mix van dinge die je zowel in RuneScape als in RSR moet behalen. Dit zal de mense die dus weinig interessen in RSR en/of RuneScape zelf hebben er van weerhouden een hoog level binnen de clan te behalen.
- De levels waren te makenlijk, de meeste mensen freelancete er een beetje doorheen (waarbbij ze soms complete levels overslagen). Dit veroorzaakte ook een ophoping van mense die level 6.9 waren, we kunnen natuurlijk niet iedereen die 6.9 is 7 maken maar we vinden het ook niet leuk je een half jaar op 6.9 te laten staan. Door de nieuwe levels is het een stuk moeilijker 6.9 te halen en weten we dus vrij zeker dat de mense die 6.9 zijn echt interessen hebben in zowel RSR als RuneScape
- De veranderinge voor de levels zijn zowel door de leaders en de levels 8 besproken, we hebben dus geprobeerd iedereen tevreden te houden (alhoewel dat natuurlijk nooit 100% lukt). Bedenk gewoon even dat je niet enige bent die op een lager level uit is gekomen, iedereen (op de levels 7+ na) zal waarschijnlijk wat lager uit komen.
- De clan zal hierdoor sterk ontn00bt worden waar uiteinderlijk elke serieuse RSR'er en RuneScaper profeit van zal hebben.

Ik hoop dat jullie nu een beetje inzien dat we het dus niet doen om jullie te plagen maar om RSR een nog betere clan te maken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
26-3-2004 11:18
Markie2003

Gewist lid

hmmm ik was gewoon de enige die vond dat sommige dingen nog moeilijker konden maken (zoals die hp). Beetje raar. Tis toch goed als het moeilijk is om hoog te komen dan heb je tenminste een beetje aanzien als je het hebt gehaald. Als elke noob lvl 6.9 kan halen is het ook niet leuk meer om dat te zijn.
26-3-2004 12:22
Zharlax

Rune Member (6.9)

Dat bedoel ik maar net, ik zoek meschien nog naar een alternatief voor level 2, meschien dat dat inderdaad spammen bevorderd, iemand een idee ?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

26-3-2004 12:41
Blizzard Pk

Gewist lid

ik vind duis dus egt belegvishermafrodiet faya. ontnoobing mePlaatjeing reet. ik organiseerPlaatjeing veel events. ik geef daarPlaatjeing geld voor de winnaars. ik doe belegvishermafrodiet VEEL MOEITE, en dan krijg ik GEEN duimpjePlaatjePlaatjePlaatje wdf is dit voor een vage regel. ik doe mnPlaatjeing best voor het event en ik krijg r nix voor terug? helemaal nix? ik raak dus alleen steeds 30k kwijt.Plaatje mijn marathon maar. ik cancel nu alle events, zwaaaaaaar oneerlijk. hdf denken jullie nu dat mensen events gaan maken? niemand gaat dat nu nog doen, omdat ze zelf nix krijgen. helemaaal nix. dat van die ontnoobing shit met posts enzo en lvl ok. maar als je mensen niet beloond voor hun events dan snap ik jullie gewoon weg niet. ik denk ook niet dat mensen dan nog events gaan doen. gewoon stank voor dank. dus bij deze duitshelfucker MIJN EVENTS MENSEN, hhopelijk lezen jullie dit allemaal, anders komen jullie voor nix erna toe. en dats zonde van je tijd.
26-3-2004 12:55
Sir Rats

Gewist lid

kvind ook best meloenstiftbuitenlander lol maar we beginnen weer opnieuw
26-3-2004 13:07
Blizzard Pk

Gewist lid

spuitroosterflikker het overnieuw beginnen. het gaat mij om die events. maar ik krijg geen duimpje? ok ish cool ish cool. dan krijgen jullie GEEN event, en dus ook geen prijs van rond de 20/30k. en doe ik ook GEEEN events meer. eerlijke deal tog.
26-3-2004 13:11
Zharlax

Rune Member (6.9)

Ja als we iedereen zo maar een duimpje geven voor het maken van een event krijg je dus dat iemand gewoon 18 nuttelooze events planned en daarvoor zichzelf een duimpje geeft en zo level up gaat. En dat is niet de bedoeling. Dan krijgen we een soort event spam.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

26-3-2004 13:13
Tt112

Rune Member (6.9)

hmm bart, jaron misschien kunne we toch maar mijn idee van een maximaal aantal events per maand/week en dan wel de uitvoerder een duimpje geven... enne hoe komen de leaders nu opeens aan de vergaderingdingetje.. de eerste zondag van de maand moet nog komen PlaatjePlaatje
en op het spamm gedoe en nutteloze posts om snel naar lvl 3 te gaan.. waar denk je dat de lvl 7 en 8 voor zijn.. die zouden dus die posts moete wisse.. probleem opgelost..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
26-3-2004 13:38
Kingiman

Gewist lid

ik vind dat tt112 gelijk heeft en is blizzard hierdoor nou gebandPlaatje
hou heeft echt zwaar gelijk want als je een event organiseerd krijg je er tog wel een (...) duimpje voor terug?!?!
ik van dat van tt112 een superidee want dit kan niet.
van die lvl's kan ik nog mee leven.ook al is dat ook zwaar (...).
je heeft tog soms ook geld uit voor een eventPlaatje
dus daar moet je voor beloond worden.
en wat killerbart zei:
mischien kunnen we het hier ff zwaar over hebben op de vergaderdag hoop ik want dit is niet goed en nog een dingetje ik had eerst 3 duimpjes en nu nog maar 2 dus wwwwaaaarrrrr slaat dat opPlaatje
en wat killerbarrt zij:

quote:
KillerBart zei: Ja als we iedereen zo maar een duimpje geven voor het maken van een event krijg je dus dat iemand gewoon 18 nuttelooze events planned en daarvoor zichzelf een duimpje geeft en zo level up gaat. En dat is niet de bedoeling. Dan krijgen we een soort event spam.

als je daar spam door krijgt een soort van dan zet je lekker een ban erop als iemand dat doet. zet je het bij verboden in de regels.

ik denk dat echt veel mensen uit de clan hier niet blij mee zijn.

zo dat was mij commentaar Plaatje
26-3-2004 14:32
Zharlax

Rune Member (6.9)

hij is gebanned voor flammen, en je moet geen event houden om er zelf op vooruit te gaan. Anyway zoals ik zei klagen heeft geen nut Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

26-3-2004 15:13
Kingiman

Gewist lid

jah das waar maar kunnen we niet in de vergadering iets bespreken ofzo dat je iets krijgt ofzo als je een event hebt georganiseerd want als je niks krijgt vind ik het maar niks Plaatje
26-3-2004 15:47
Raouldjon

Gewist lid

ik vind dit echt niet leuk dat je terug gezet bent
waarom?
26-3-2004 16:11
Kingiman

Gewist lid

kijk eens naar boven en lees de brief voor je vragen stelt Plaatje
voor de duidelijkheid om de clan te ontn00ben Plaatje
26-3-2004 16:13
Jia Hou

Gewist lid

events houden is voor de gezeligheid en niet voor de duimpjes teminste ik doe het voor de gezeligheid hoor Plaatje
26-3-2004 16:16
Markie2003

Gewist lid

Waarom vind iedereen het nou boodschappenappelprotoplasma dat ze terug gezet zijn. Het hogere lvl wat je nu in clearance haalt stelt toch veel meer voor. Iedereen kon vroeger lvl 6.9 halen. Daar was geen kunst aan. Nu moet je er tenminste wat voor doen en krijg je er meer aanzien en voldoening voor. Van mij mogen die hp en skill voorwaardes nog wel hoger Plaatje Dan ga ik tenminste weer trainen.
26-3-2004 16:18
Antwoord 16-30 van 30 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.