Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Sublevels opnieuw ingedeeld]
Sublevels opnieuw ingedeeld
Hieronder staan de nieuwe reqs voor alle sublevels voor elk level

lvl 1 ---> Sublvl 1 haal je door je instellingen in te vullen, de rest krijg je automatisch als je om de 3 dagen inlogd!
lvl 2 ---> Voor elke 10 posts krijg je 1 sublevel!
lvl 3 ---> voor elke 4 levels die je levelt vanaf level 25 krijg je 1 sublevel (geld voor je beste skill)!
lvl 4 ---> Voor elke 2 hitpoints vanaf level 30hp krijg je 1 sublevel!
lvl 5 ---> Voor elk event krijg je 0.5 sublevel, voor elke vergadering 2 sublevels (als je zelf een event organiseerd krijg je daar GEEN duimpje meer voor)! Het aantal vergaderingen die iemand heeft bijgewoont zullen met dit incootntje -> Plaatje worden weergegeven
lvl 6 ---> Voor elke badge ga je 2 sublevels omhoog (je hebt er dus 5 nodig om 6.9 te worden)!

ook zetten we iedereen die tussen level 2 en level 6 is terug op level 2. De nieuw requirements zullen dus invloed hebben op je huidige level hebben. Maar heb jij bijvoorbeeld al 90 posts een skill van 61 of hoger en 48hp dan ben je gewoon weer 5.1. We zetten je dus niet vast op level 2.

P.S. Veel mensen zullen door deze regeling op een lager leven uitkomen. Daarover klagen heeft weinig zin, we negeren je toch . We doen dit om de clan een beetje te ontn00ben
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 25-3-2004 21:20
Antwoorden:
Tt112

Rune Member (6.9)

yep yep, na (langPlaatje) vergaderen zijn deze reqs eruit gekomen PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
25-3-2004 21:21
Zharlax

Rune Member (6.9)

zowel door de levels 8 en 9 dus het is niet alleen een idee van de leaders.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
25-3-2004 21:28
Blizzard Pk

Gewist lid

dus jij wil zeggen dat ik naar 20 events moet gaan om op lvl 6 te komenPlaatjePlaatjePlaatje! in dat geval ga ik wel wat meer events organiseren in de marathon
25-3-2004 21:29
Ai Caramba

Gewist lid

mja ik ga gewoon veel vergaderingen volgen als er zijn
25-3-2004 21:32
Zharlax

Rune Member (6.9)

neej je kan ook naar bijvoorbeeld 3 vergaderingen komen dan heb je 6 sublevels, dan ga je daarnaast nog eens na 6 events et voila je hebt 9 sublevels en kan gaan level uppen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

25-3-2004 21:32
Blizzard Pk

Gewist lid

naja, ik ga tog al een event marathon doen, en dat zijn 10 events, dan zit ik ook al op 5.8 . en om 5 badges te halen is ook zwaaar makkelijk. prayer badge, firebadge en magic badge heb je zo. dan doe ik fishing. en alleen de laatste word moeilijk. doe ik wel beerbadge. ga ik ff naar thuls huis bij me in westwijk, paas ik hem een euro, en ik heb een badge Plaatje tog thulPlaatje lol.

en btw, ik heb meer posts dan jouw bart Plaatje kben gewoon veel actief Plaatje
25-3-2004 21:38
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

je eigen events tellen niet he Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-3-2004 22:53
Markie2003

Gewist lid

Dat aantal posts is wel heel hoog. Daar krijg je waarschijnlijk veel gespam mee als mensen snel hoger willen worden. Skill die je 61 moet halen vind ik wel goed. Niet moeilijk te halen. Hp mag volgens mij wel wat hoger (zelfs mn pker heeft al 56) maarja het is in ieder geval al een stuk beter dan hiervoor. Denk alleen dat iedereen bij lvl 2 blijft hangen en daarna weer gewoon lvl 5 word Plaatje
26-3-2004 02:03
Bobsel

Rune Member (6.9)

ja hoor ik vind dit echt penjihadwijf geworden want dan vind ik ook dat net zo goed de 7s terug moeten worden gehaald want de meeste zouden het niet halen nu moet ik weer helemaal opnieuw, met die 3 badges vond ik het al moeilijk genoeg nu moet ik er al 5 en btw waarom werd jia daar dan voorgetrokken ik denk dat niemand dit zou halen als ze opnieuw moesten beginnen dus het is gewoon 100% oneerlijk tegen de mensen tussen 5 en 7
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2004 07:08
Blizzard Pk

Gewist lid

fruitmagentasukkel dit ouwe! elke keer als ik nu inlog krijg ik r 1 sublevel bij. kan ikPlaatjeing 30 keer in en uit gaan loggen voordat ik weer lvl 5 ben. wdf is dit voor iets zinloos? hoesso zette jullie me niet gewoon op 5? ik heb alle benodigdheden.
hier check dit nu dan, ik ben de enigste black member in de clan nuPlaatje!Plaatje lols:
btw, killerbart. wdf is dat papiertje met een potlood? krijg je dat voortaan als je vergadering bijwoont?
26-3-2004 07:39
Ohno

Rune Member (6.9)

Ik vind deze regeling toch wel beter, sommige lvl ups waren veel te makkelijk Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2004 07:47
Blizzard Pk

Gewist lid

nu is lvl 6 zwaar het moeilijkst om te halen. je moet vet lang w8en op duimpjes, die badges kan je veeeeel sneller halen. elke dag wel 1 of meerdere badges. per week 1 of 2 duimpjes. badge geeft 2 subs, duipmje 0.5. en niemand heeft nu genoeg uimpjes enzo voor lvl 6. check maar . de meeste hebbe rond de 12 duimpjes en een vergadering. dan kom je dus uit op 5.8.
26-3-2004 07:50
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

om snel te levelen hoef je alleen maar ingelogt te blijven Plaatje
elke 5 minuten zolang je bent ingelogt checkt ie of je mag levelen en doet het. (elke keer dat het schermpje met wie er online is ververst)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2004 08:00
Kingiman

Gewist lid

ik vind het zo babytoetjehermafrodiet...
net lvl 4 moet ik gotverdommme terug naar lvl 2 en waarom sommige dan niet de lvl's 7 bijvoorbeeld en weetje hoooooeeevvvvveeellll post ik nu moet gaan doen :@
26-3-2004 08:26
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

jonge....je moet nie zo prenthelhonden.
als je gewoon een tijdje ingelogd blijft word je gewoon weer lvl 4 als je daar tenminste de benodigdheden voor hebt...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
26-3-2004 10:39
Antwoord 1-15 van 30 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.