Tt112 Rune Member (6.9) | yep yep, na (lang) vergaderen zijn deze reqs eruit gekomen Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 25-3-2004 21:21 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | zowel door de levels 8 en 9 dus het is niet alleen een idee van de leaders. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 25-3-2004 21:28 | ||
Blizzard Pk Gewist lid | dus jij wil zeggen dat ik naar 20 events moet gaan om op lvl 6 te komen! in dat geval ga ik wel wat meer events organiseren in de marathon 25-3-2004 21:29 | ||
Ai Caramba Gewist lid | mja ik ga gewoon veel vergaderingen volgen als er zijn 25-3-2004 21:32 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | neej je kan ook naar bijvoorbeeld 3 vergaderingen komen dan heb je 6 sublevels, dan ga je daarnaast nog eens na 6 events et voila je hebt 9 sublevels en kan gaan level uppen. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 25-3-2004 21:32 | ||
Blizzard Pk Gewist lid | naja, ik ga tog al een event marathon doen, en dat zijn 10 events, dan zit ik ook al op 5.8 . en om 5 badges te halen is ook zwaaar makkelijk. prayer badge, firebadge en magic badge heb je zo. dan doe ik fishing. en alleen de laatste word moeilijk. doe ik wel beerbadge. ga ik ff naar thuls huis bij me in westwijk, paas ik hem een euro, en ik heb een badge tog thul lol. en btw, ik heb meer posts dan jouw bart kben gewoon veel actief 25-3-2004 21:38 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | je eigen events tellen niet he 25-3-2004 22:53 | ||
Markie2003 Gewist lid | Dat aantal posts is wel heel hoog. Daar krijg je waarschijnlijk veel gespam mee als mensen snel hoger willen worden. Skill die je 61 moet halen vind ik wel goed. Niet moeilijk te halen. Hp mag volgens mij wel wat hoger (zelfs mn pker heeft al 56) maarja het is in ieder geval al een stuk beter dan hiervoor. Denk alleen dat iedereen bij lvl 2 blijft hangen en daarna weer gewoon lvl 5 word 26-3-2004 02:03 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | ja hoor ik vind dit echt contactlenspleisterjood geworden want dan vind ik ook dat net zo goed de 7s terug moeten worden gehaald want de meeste zouden het niet halen nu moet ik weer helemaal opnieuw, met die 3 badges vond ik het al moeilijk genoeg nu moet ik er al 5 en btw waarom werd jia daar dan voorgetrokken ik denk dat niemand dit zou halen als ze opnieuw moesten beginnen dus het is gewoon 100% oneerlijk tegen de mensen tussen 5 en 7 26-3-2004 07:08 | ||
Blizzard Pk Gewist lid | visschoolvreter dit ouwe! elke keer als ik nu inlog krijg ik r 1 sublevel bij. kan iking 30 keer in en uit gaan loggen voordat ik weer lvl 5 ben. wdf is dit voor iets zinloos? hoesso zette jullie me niet gewoon op 5? ik heb alle benodigdheden. hier check dit nu dan, ik ben de enigste black member in de clan nu! lols: btw, killerbart. wdf is dat papiertje met een potlood? krijg je dat voortaan als je vergadering bijwoont? 26-3-2004 07:39 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | Ik vind deze regeling toch wel beter, sommige lvl ups waren veel te makkelijk 26-3-2004 07:47 | ||
Blizzard Pk Gewist lid | nu is lvl 6 zwaar het moeilijkst om te halen. je moet vet lang w8en op duimpjes, die badges kan je veeeeel sneller halen. elke dag wel 1 of meerdere badges. per week 1 of 2 duimpjes. badge geeft 2 subs, duipmje 0.5. en niemand heeft nu genoeg uimpjes enzo voor lvl 6. check maar . de meeste hebbe rond de 12 duimpjes en een vergadering. dan kom je dus uit op 5.8. 26-3-2004 07:50 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | om snel te levelen hoef je alleen maar ingelogt te blijven elke 5 minuten zolang je bent ingelogt checkt ie of je mag levelen en doet het. (elke keer dat het schermpje met wie er online is ververst) 26-3-2004 08:00 | ||
Kingiman Gewist lid | ik vind het zo informatiekabouterverdomme... net lvl 4 moet ik gotverdommme terug naar lvl 2 en waarom sommige dan niet de lvl's 7 bijvoorbeeld en weetje hoooooeeevvvvveeellll post ik nu moet gaan doen :@ 26-3-2004 08:26 | ||
Rattenhoofd Rune Member (6.0) | jonge....je moet nie zo belegspanjaardlijeren. als je gewoon een tijdje ingelogd blijft word je gewoon weer lvl 4 als je daar tenminste de benodigdheden voor hebt... 26-3-2004 10:39 |