Zoek in het forum!
The Skyer
Beste Clanmensjes,

Zoals velen van jullie waarschijnlijk al weten was de voornaamste reden om een punt achter mijn RSR leader cariere te zetten dat ik gehacked was. Helaas had iemand mijn recovery questions veranderd en wist ik niet meer genoeg van mijn voorgaande paswoorden om mijn acount terug te kunnen halen. Zelfs niet door middel van mijn membership gegevens. Ik heb besloten deze hack mij te laten zitten en een nieuw character te maken onder de naam "The Skyer", ik zal dus ook onder deze naam mijn RSR cariere voort zetten. Ook heb ik nu een ander e-mail addres namenlijk Skyer@rsrclan.com. Ik weet dat het ff wennen zal zijn maar ik hoop dat jullie je er in kunnen vinden.

Greetz Skyer.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 2-7-2005 15:30
Antwoorden:
Woodcut X

Gewist lid

Welcome back KillerB!

Hopen dat je weer veel mensen zult helpenPlaatje
2-7-2005 15:35
Kippendoder

Inactief

En wie is Skyer? Weer zo`n vriend van 1 van de leaders die meteen leader wordt?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
2-7-2005 15:37
Sir Mvl

Inactief

ik had het al vernomen, maja welkom terug e Plaatje ga je ook terug gewoon leader worden en niet meer retired? Plaatje
zo`n groot verschil is het niet ik kende de naam skyer bij jou ook al Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-7-2005 15:38
Kholdstare 4

Gewist lid

@kippenPlaatjeas killerbart...
Anyway, welkom bak, en veel plezier met je nieuwe char. Het wordt idd wat wennen, ma da heb ik al vaker moeten doen Plaatje
2-7-2005 15:39
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Kippendoder zei: En wie is Skyer? Weer zo`n vriend van 1 van de leaders die meteen leader wordt?

LezenPlaatje

Ik vond het al jammer dat KB gehackt was, k zal je nog gewoon KB noemen lolPlaatje

Ik kan begrijpen dat je deze keuze maakte, maar laat degene die The_Skyer in het rijtje zette, ff de Regeleinden goed closen [Xedit] Ok, de fout is nu hersteld, en mijn code bleek echt te werken, en maakte het topic onleesbaar, dus haal ik hem weg...[/Xedit]
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-7-2005 15:42
Kiebin

Gewist lid

lol, ik schrok wel toen ik een nieuwe leader zag, maar nu weet ik dat jij het bent, welkom terug!
2-7-2005 15:43
Raylifes

Gewist lid

quote:
Kippendoder zei: En wie is Skyer? Weer zo`n vriend van 1 van de leaders die meteen leader wordt?

?
Lees je gewoon niet of maak je een grapje. Het is Killerbart die runescape met een andere account gaat spelen. Plaatje

Erg goed dat er weer een leader is die rs speelt en fijn dat je het waard vind om je rs carriere toch door te zetten onder deze naam.

Toen ik de verandering van naam zag dacht ik dat dat je guildwars naam ofzo was. Plaatje
2-7-2005 15:44
Kippendoder

Inactief

quote:
Kholdstare 4 zei: @kippenPlaatjeas killerbart...
Anyway, welkom bak, en veel plezier met je nieuwe char. Het wordt idd wat wennen, ma da heb ik al vaker moeten doen Plaatje

Jah... En 1 juli is de start van het nieuwe schooljaar...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
2-7-2005 15:44
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Grr, de code werkt nog ookPlaatje

En het is geedit, k haal et wel uit men postPlaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-7-2005 15:47
Woodcut X

Gewist lid

OMG, Kipp, ongelovige lul!

Jij bent echt zoooo dom he...

The Skyer is KillerBart!
Kholdstare 4

Gewist lid

man kijk toch gwoon naar zn sig! Daar staat het duidelijk in! En als je op zn naam klikt in ledenlijst, daar staat het ook! srry voor kleine spam he
Yugiohkerel

Gewist lid

mhmhm the skyper zal wenne zijn Plaatje
Rutgermans

Inactief

Okee, welkom "terug" dan maar Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
Canon 62

Gewist lid

welcome back KB PlaatjePlaatjePlaatjePlaatje! lala 20 tekentjes Plaatje
2-7-2005 15:49
Nickyvredevo

Gewist lid

KB i know ur hacker.. i got proof 2.. RSR member
2-7-2005 15:52
Antwoord 1-15 van 58 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.