Rezer88 Rune Member (6.9) | quote: Zolang er quests zijn en bij komen is het nogal dom het quest board weg te halen, daar kan je altijd terecht voor vragen over quests en ook staan der een hoop quest guids. Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-6-2005 17:24 | ||
Supergreg888 Gewist lid | ik heb er geen problemen mee maarja wie gaat er om clue help vragen als alles op runehq staat? ach was wel leuk hoor maar dan word er ruimte besteed aan niet zo nuttige dingen. 13-6-2005 16:35 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | Tsss... vragen board weghalen? Daar kunnen alle overige vragen in... als je dat weg doet moet je wel een nieuw board maken... overige-vragen ofzo... 13-6-2005 17:32 | ||
Thomba Inactief | Het is maar beter zo denk ik, het was een vrij onnuttig board... bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* ---
**Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**
13-6-2005 22:49 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | Het bord was vrij onnuttig ja, maar er waren ook mensen die serieuze non-verwijzende antwoorden postten. Kortom, non-spam.... Het probleem met dit soort borden ligt aan het feit dat Rsr-ers graag spammen, zie voorbeeld: Persoon1: Waar moet ik graven? Persoon2: Je M0eT Grafen bij sIe RunehQ Persoon3: Persoon 2, leer interpunktie, je moet kijken op runehq. Goede Poster1: Je moet boven Falador graven, daar zal je het antwoord vinden. Persoon4: Wat hij daar zegt.... Persoon1: Ok, bedankt allemaal, ik heb nu een nieuwe clue, zie men nieuwe post. Aan de hand van dit voorbeeld kunnen jullie ook zien waarom ik zoveel posts delete toen ik 7 was, en hoe mateloos ik me erger aan spammers en mensen die geen ABN kennen. Greetz, Arnoud X122 16-6-2005 18:34 | ||
Rutgermans Inactief | *Slijmslijm, Arnoud...* Maargoed, inderdaad, ik ben ook overtuigd door de MAL`s onder ons dat hij maar beter weg kon nice job dan maar Gestopt met RuneScape. 16-6-2005 21:44 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Goed idee van dat spamboard weg te halen 16-6-2005 23:07 |