Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Clue help verwijderd]
Clue help verwijderd
Het board clue help is zojuist verwijderd. Dit board werd amper gebruikt en wanneer iemand een topic maakte werd deze vaak doorverwezen naar sites als

[www.tip.it] of [www.runehq.com]

Met andere woorden vrij zinloos dus. Mocht je toch een keer niet uit je clue komen maak dan een topic op questionboard (nadat je op 1 van de bovengenoemde sites gekeken heb natuurlijk PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
Gepost door Rezer88Rune Member (6.9) op 10-6-2005 13:43
Antwoorden:
Rezer88

Rune Member (6.9)

quote:
Compunick zei: jij star wars 3 ook gezien?
Danku rezer nu nog quest boardPlaatje
[compuedit]nou pure vragen board..[/compuedit]

Zolang er quests zijn en bij komen is het nogal dom het quest board weg te halen, daar kan je altijd terecht voor vragen over quests en ook staan der een hoop quest guids.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-6-2005 17:24
Supergreg888

Gewist lid

ik heb er geen problemen mee Plaatje maarja wie gaat er om clue help vragen als alles op runehq staat? ach was wel leuk hoor maar dan word er ruimte besteed aan niet zo nuttige dingen.
13-6-2005 16:35
Bobsel

Rune Member (6.9)

Tsss... vragen board weghalen? Daar kunnen alle overige vragen in... als je dat weg doet moet je wel een nieuw board maken... overige-vragen ofzo...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2005 17:32
Thomba

Inactief

Het is maar beter zo denk ik, het was een vrij onnuttig board...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* --- **Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**

13-6-2005 22:49
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Het bord was vrij onnuttig ja, maar er waren ook mensen die serieuze non-verwijzende antwoorden postten.
Kortom, non-spam....

Het probleem met dit soort borden ligt aan het feit dat Rsr-ers graag spammen, zie voorbeeld:

Persoon1: Waar moet ik graven?
Persoon2: Je M0eT Grafen bij sIe RunehQ
Persoon3: Persoon 2, leer interpunktie, je moet kijken op runehq.
Goede Poster1: Je moet boven Falador graven, daar zal je het antwoord vinden.
Persoon4: Wat hij daar zegt....
Persoon1: Ok, bedankt allemaal, ik heb nu een nieuwe clue, zie men nieuwe post.

Aan de hand van dit voorbeeld kunnen jullie ook zien waarom ik zoveel posts delete toen ik 7 was, en hoe mateloos ik me erger aan spammers en mensen die geen ABN kennen.

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-6-2005 18:34
Rutgermans

Inactief

*Slijmslijm, Arnoud...*

Maargoed, inderdaad, ik ben ook overtuigd door de MAL`s onder ons dat hij maar beter weg kon Plaatje nice job dan maar Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
16-6-2005 21:44
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Goed idee van dat spamboard weg te halenPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-6-2005 23:07
Antwoord 16-22 van 22 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.