Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Clue help verwijderd]
Clue help verwijderd
Het board clue help is zojuist verwijderd. Dit board werd amper gebruikt en wanneer iemand een topic maakte werd deze vaak doorverwezen naar sites als

[www.tip.it] of [www.runehq.com]

Met andere woorden vrij zinloos dus. Mocht je toch een keer niet uit je clue komen maak dan een topic op questionboard (nadat je op 1 van de bovengenoemde sites gekeken heb natuurlijk PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
Gepost door Rezer88Rune Member (6.9) op 10-6-2005 13:43
Antwoorden:
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

ow dat is wel een beetje jammer killerbart had er juist een handige clue guide op gezet,en die wou ik gaan gebruiken als ik member werd Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-6-2005 13:46
Bartho_e

Gewist lid

Steunen deze beslissing, doe ik!

( Me Yoda Plaatje )
10-6-2005 13:48
Ctk Mastah

Gewist lid

Wel een goede beslissing... Wie het gebruikte, was gek. Of in ieder geval nutteloos bezig.
10-6-2005 13:49
Mattheus1991

Gewist lid

mee eens,
alle clue oplossingen nemen alleen maar veel plaats in.
dan kan je het net zo goed daar bekijken. runehq was volgens mij iets uitgebreider of andersom, maar dat maakt niet zoveel uit.
10-6-2005 13:57
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

jep dat wel maar kan er dan misschien een clue guide komen?die van killerbart bijvoorbeeld.
maar dat hij dan ergens anders komt te staan.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-6-2005 15:17
Bobsel

Rune Member (6.9)

Een wijze beslissing, dit zeker was
(Me doe Bartho naPlaatjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-6-2005 15:20
Aleela

Gewist lid

dit was zoals iedereen zegt een goede beslissing want er werdt er bijna alleeen maar op gespamt.
10-6-2005 15:35
Bamberg88

Gewist lid

Yup, men idee wordt gesteund Plaatje ik vond et wel onzinnig en blijkbaar vonden meer dat Plaatje
10-6-2005 16:17
Essiw

Gewist lid

helemaal gelijk alemaal
ik weet eigenlijk niet eens wat dei clues zijnnPlaatje
is dat voor members of zoPlaatje
10-6-2005 16:27
Madmarkx

Gewist lid

ben er wel mee eens dat dat weg gaat, maar kan die clue guide niet naar quest guides of daar bij item prijzen in het menu?
10-6-2005 16:29
Burgje

Gewist lid

ik ben er ook meeeens niemand kwam er ooitPlaatje
10-6-2005 16:31
Jules

Inactief

[EDIT] LOL Ik zie net dat het 't clue BOARD is. Ik dacht mijn clue skillpage!
Die mag overig ook wel weg, er staat toch alleen maar onzin op (niks). Dus nu je toch bezig bent mag dat ook weg.[/EDIT]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-6-2005 16:33
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Bartho_e zei: Steunen deze beslissing, doe ik!

( Me Yoda Plaatje )
jij star wars 3 ook gezien?
Danku rezer nu nog quest boardPlaatje
[compuedit]nou pure vragen board..[/compuedit]
10-6-2005 17:46
Bobsel

Rune Member (6.9)

Hoezo Quest Board? Daar word veel gepost en daar kunnen heel specifieke vragen komen... die je gewoon niet uit een guide kan krijgen... die kan vind ik beter blijven.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-6-2005 21:41
Erikje90

Gewist lid

goed dat hij weg was. want je kan altijd nog op het vragenboard. Als het waar is dat killerbart een guide heeft gemmaakt voor clues kan die toch ook als een sticky bij het vragenboard komen? Die puzzleboxen vind ik juist leuk maar veel niet. Die zijn best makkelijk als je de tips van tip.it leestPlaatje. Maar dat is ieder zijn eigen mening. Goed dat hij is verwijderd want als je post wordt je zoals thul zegt doorverwezen of het duurt lang voordat je een antwoordje krijgt.

Goed idee ik ben voorPlaatje
10-6-2005 22:21
Antwoord 1-15 van 22 totaal.
>> Volgende 7

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.