Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [retired sub-leader]
retired sub-leader
Dames, en de heren ook wel, bij deze stop ik voor onbepaalde tijd met RSR.
De reden? Nou ik vind de sfeer hier gewoon niet meer leuk, mensen scammen elkaar, doen zich voor als thul, sorry maar zo wordt het echt verpest hier.
Verder is me hele dag verpest als ik gewoon even naar het forum kijk, er staat gewoon teveel nutteloos geblaat in en er zijn natuurlijk ook gewoon nog een aantal mensen die ik gewoon niet uit kan staan en ze zijn gewoon niet te bannen omdat ze gewoon precies op de grens zitte.

Nou dat was et wel zo een beetje, ik zal af en toe nog wel stiekum even komen kijken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
Gepost door Tt112Rune Member (6.9) op 30-5-2005 16:36
Antwoorden:
Kippendoder

Inactief

quote:
Tt112 zei: o graag geen gezeur over RSR gaat dood ofzo, of het gaat slecht met de leaders, dat gaat het helemaal niet.
En als RSR inderdaad ten onder gaat... dan is dat de schuld van de leden en niet van de leiding.

ps. neem me geklaag niet al te serieus, er zijn nog genoeg leden die hun best doen, der zitte gewoon een aantal tusse die et compleet verpesten.

Jammer dat je retired word.
Maar het is niet enkel de leden hun schuld.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
30-5-2005 18:55
Bobsel

Rune Member (6.9)

Ik vind het jammer dat TT retired is maar van Bart vind ik het alleen maar een vooruitgang voor RSR
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-5-2005 19:19
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

quote:
Tt112 zei: o graag geen gezeur over RSR gaat dood ofzo, of het gaat slecht met de leaders, dat gaat het helemaal niet.
En als RSR inderdaad ten onder gaat... dan is dat de schuld van de leden en niet van de leiding.

als er een paar leden tussen zitten die het te bond maken en ze zitten op het grens geef je ze toch een ban met overleg daarvoor ben je een leader maar ach het is jouw keuze veel plezier verder in het leven.

en dta rsr ten onder gaat weet neit het was erger toen kippendoder stopte met die periode toen dan valt het nu mee omdat we nu wat 7+ en 8+ bij zijn gekomen die vaak online zijn kwa leiding zie ik plus punten maar het enige prob is dat iemand voor doet als thul daar kan niemand wat aan doen het kan zelfs iemand van buiten de clan zijn.

en als rsr ten onder zou gaan dan had ik het eerder verwacht en toen was het voor mijn gevoel slechter ik verwacht het dus ook niet dat rsr nu wel ten onder zou gaan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
30-5-2005 20:19
Jecht234

Gewist lid

verdomme weer een leader weg we moeten ghier iets aan doen kunnen we geen verkiezing houden voor een volgende leader want als ze allemaal weg gaan is dat ook niet leuk :s
30-5-2005 20:38
Kiebin

Gewist lid

quote:
Pure 666 zei: Ik vind het jammer dat TT retired is maar van Bart vind ik het alleen maar een vooruitgang voor RSR

dat van Bart ben ik met je eens
30-5-2005 20:40
Tt112

Rune Member (6.9)

bobsel, geen bartafkraaksel hier, laat em toch lekker van ze pensioen genieten.

quote:
Jmthebigman zei:
als er een paar leden tussen zitten die het te bond maken en ze zitten op het grens geef je ze toch een ban

um.. jij bent 1 van die mensen op de grens he.. en je zegt nu dat ik je dus gewoon een ban moet geven.. lekker slim. Et is dat ik zo lief ben, anders zat je ff zonder rsr...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
30-5-2005 22:13
Rezer88

Rune Member (6.9)

Tis spijtig dat je gaat ter, ik zal je missen

[TTedit]et mag dan wel waar zijn wat je zegt, maar flamen mag niet he[/TTedit]

(K) hvj :'(
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
30-5-2005 22:16
Needlekiller

Inactief

quote:
Tt112 zei: bobsel, geen bartafkraaksel hier, laat em toch lekker van ze pensioen genieten.

um.. jij bent 1 van die mensen op de grens he.. en je zegt nu dat ik je dus gewoon een ban moet geven.. lekker slim. Et is dat ik zo lief ben, anders zat je ff zonder rsr...

Owned Plaatje
Jammer dat je weggaat, ik hoop je natuurlijk nog eens te zien eheh Plaatje
Veel plezier met je verdere... [RS Plaatje] leven :0

Cheers, Pascal
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

30-5-2005 22:51
Leon

Gewist lid

jammer dat het zo heeft moeten gebeuren mensen ! ! !
strax verlaten alle leaders rsr nog ! ! !
dus doe gewoon ff normaal ! ! !
31-5-2005 12:30
Nickalicious

Gewist lid

ehh doei?

zal ik je plaats innemenPlaatje?

ik scam niet -> speel geen RS meer

ik doe me niet voor als thul -> waarom zou ik wat zou ik winnen

doei kzal niet flamen maar je bent nog niet wegPlaatje

waarom zou ik flamen jij was de gene met die maand ban kom op zeg die was VEEEEL te langPlaatje

een het is stiekem
31-5-2005 16:39
Ctk Mastah

Gewist lid

Tis jammer...

Gelukkig blijf je nog wel, je bent een goed voorbeeld voor mij.
1-6-2005 16:50
Antwoord 16-26 van 26 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.