Kippendoder Inactief | quote: Jammer dat je retired word. Maar het is niet enkel de leden hun schuld. hey! 30-5-2005 18:55 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | Ik vind het jammer dat TT retired is maar van Bart vind ik het alleen maar een vooruitgang voor RSR 30-5-2005 19:19 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | quote: als er een paar leden tussen zitten die het te bond maken en ze zitten op het grens geef je ze toch een ban met overleg daarvoor ben je een leader maar ach het is jouw keuze veel plezier verder in het leven. en dta rsr ten onder gaat weet neit het was erger toen kippendoder stopte met die periode toen dan valt het nu mee omdat we nu wat 7+ en 8+ bij zijn gekomen die vaak online zijn kwa leiding zie ik plus punten maar het enige prob is dat iemand voor doet als thul daar kan niemand wat aan doen het kan zelfs iemand van buiten de clan zijn. en als rsr ten onder zou gaan dan had ik het eerder verwacht en toen was het voor mijn gevoel slechter ik verwacht het dus ook niet dat rsr nu wel ten onder zou gaan. 30-5-2005 20:19 | ||
Jecht234 Gewist lid | verdomme weer een leader weg we moeten ghier iets aan doen kunnen we geen verkiezing houden voor een volgende leader want als ze allemaal weg gaan is dat ook niet leuk :s 30-5-2005 20:38 | ||
Kiebin Gewist lid | quote: dat van Bart ben ik met je eens 30-5-2005 20:40 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | bobsel, geen bartafkraaksel hier, laat em toch lekker van ze pensioen genieten. quote: um.. jij bent 1 van die mensen op de grens he.. en je zegt nu dat ik je dus gewoon een ban moet geven.. lekker slim. Et is dat ik zo lief ben, anders zat je ff zonder rsr... Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 30-5-2005 22:13 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | Tis spijtig dat je gaat ter, ik zal je missen [TTedit]et mag dan wel waar zijn wat je zegt, maar flamen mag niet he[/TTedit] (K) hvj :'( Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
30-5-2005 22:16 | ||
Needlekiller Inactief | quote: Owned Jammer dat je weggaat, ik hoop je natuurlijk nog eens te zien eheh Veel plezier met je verdere... [RS ] leven :0 Cheers, Pascal 30-5-2005 22:51 | ||
Leon Gewist lid | jammer dat het zo heeft moeten gebeuren mensen ! ! ! strax verlaten alle leaders rsr nog ! ! ! dus doe gewoon ff normaal ! ! ! 31-5-2005 12:30 | ||
Nickalicious Gewist lid | ehh doei? zal ik je plaats innemen? ik scam niet -> speel geen RS meer ik doe me niet voor als thul -> waarom zou ik wat zou ik winnen doei kzal niet flamen maar je bent nog niet weg waarom zou ik flamen jij was de gene met die maand ban kom op zeg die was VEEEEL te lang een het is stiekem 31-5-2005 16:39 | ||
Ctk Mastah Gewist lid | Tis jammer... Gelukkig blijf je nog wel, je bent een goed voorbeeld voor mij. 1-6-2005 16:50 |