Woodcut X Gewist lid | nou, succes dan maar verder, en ik hoop je nog es terug te zien 30-5-2005 16:38 | ||
_awf_suir1_ Gewist lid | En nog een leader weg... Dat is dan... de derde deze maand? Ben ik 1 van degenen die je niet uit kan staan? Nou, ik hoop je nog eens terug te zien. 30-5-2005 16:52 | ||
Bamberg88 Gewist lid | beetje aan de negatieve kant ben je wel.. Maarja later dan maar (btw ik wordt helemaal naar van de site ) 30-5-2005 16:57 | ||
Dendries0 Inactief | dam, weer een leader weg... kan dit zo nog verder ik hoop allesinds dat je terug komt greetz dendries0 30-5-2005 17:01 | ||
Zenpy Gewist lid | gvd alweer een leader weg dit gaat foute kant op.. najah mayb kom je ooit nog is terug bye bye 30-5-2005 17:09 | ||
Rikvangeffen Gewist lid | dam zeg alweer iemadn gone maar je hebt wel gelijk. ik zie je nog wel denk ik adios dude 30-5-2005 17:11 | ||
Raylifes Gewist lid | Het gaat wel steeds erger met de leaders. Maar ik moet toegeven dat het niet beter word met rsr, ik zit er nog maar een half jaartje in en ik vind al dat het achteruit gaat. 30-5-2005 17:11 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | Ik snap wat je bedoelt, neway ik spreek je wel over msn 30-5-2005 17:26 | ||
Laurens B Gewist lid | =================Doei================= 30-5-2005 17:46 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | o graag geen gezeur over RSR gaat dood ofzo, of het gaat slecht met de leaders, dat gaat het helemaal niet. En als RSR inderdaad ten onder gaat... dan is dat de schuld van de leden en niet van de leiding. ps. neem me geklaag niet al te serieus, er zijn nog genoeg leden die hun best doen, der zitte gewoon een aantal tusse die et compleet verpesten. Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 30-5-2005 17:49 | ||
Rutgermans Inactief | Ik snap exact wat je bedoelt en ik respecteer je keuze. Hoewel ik het natuurlijk erg jammer vind. Gestopt met RuneScape. 30-5-2005 17:59 | ||
Killerareso Gewist lid | nice tt112 3 posts ik waardeer je keuze natuurlijk. toch zit er wel wat vanb waarheid in van wat je zegt. ik zal je missen. mhh als dit idd zo door gaat dan gaat rsr mishcien egt ten onder cya tt112 30-5-2005 18:13 | ||
Raylifes Gewist lid | Ik bedoel ook niet dat het helemaal mis gaat met de leaders, maar gewoon dat het jammer is dat er zoveel leaders weg gaan. Ik denk totaal niet dat rsr ten onder gaat, er zullen wel weer nieuwe leaders komen, maar toch, de oude leaders vallen niet te vervangen. 30-5-2005 18:18 | ||
Tom For Sure Steel Member (2.0) | jammer dat je afstand neemt van je leider schap,maar ik hoop dat je later weer normal leader word mensen van rsr ik denk dat we met ons allen beter ons best moeten doen we moeten wat doen aan het bsen en van het andere treiteren sommige doen dat ook bij barto e,die zitten hem telkens af te mierschaarverdommeen terwijl hij gewoon doet wat hij doen moet. jammer en ik hoop dat er verbetering in komt. jammer dat dit de gevolgen ervan zijn 30-5-2005 18:27 | ||
Sir Mvl Inactief | spijtig dat je leaved maar je reden klopt (spijtig genoeg misschien) helemaal killerbart op retired, jij op retired ... veel plezier nog buiten rsr e 30-5-2005 18:42 |