Rutgermans Inactief | Gruwelijk! Nice work, Thul Ik woon bij zo ongeveer naast Ctk Mastah en Thul, maar ook dat wist ik al Gestopt met RuneScape. 21-5-2005 11:52 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | Ik zie nu op de kaart allemaal stipjes zonder naam erbij, klopt dit Trouwens wel vet dat je kan zien wie er nu online is And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 21-5-2005 11:57 | ||
666megaminer Inactief | TNKS thul voor me ideën uit te voeren EDIT: wrm staan de namen er niet meer bij als je onder de 7 bent? zo wete je nog neit precies wie er in de buurt wonen! of is dat tijdelijk? hoop et, en dat er dan iets van een pop-up ofzo bij het stipje komt Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates 21-5-2005 12:04 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | NICELeuke optie Thul... 21-5-2005 12:12 | ||
Sir Mvl Inactief | quote: daarnet stond er boven de legende dat alleen leden met clearence level 6 er met hun naam opstonden maar dat is nu alweer veranderd edit:en nu staan alleen de namen van diegenen die on-line zijn erop 21-5-2005 12:16 | ||
Rutgermans Inactief | Nu staan de namen blijkbaar alleen bij de online mensen. Gestopt met RuneScape. 21-5-2005 12:21 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Nu worden alleen online mensen met naam weergegeven, mooie oplossing voor het namen probleem Het beloofde tweede script komt er binnenkort aan. 21-5-2005 12:22 | ||
Bloodgoat Gewist lid | quote: o daarom level je zo snel anyway dat nu online ding is wel cool. 21-5-2005 12:38 | ||
Rutgermans Inactief | Nee hoor, echt niet IRL ken ik Thul niet, Ctk Mastah alleen. Gestopt met RuneScape. 21-5-2005 12:41 | ||
Djerun Xvii Inactief | ik woon dichtbij iemand, maar ik kan het niet zien omdat mn eigen naam eroverheen staat... misschien kun je het zo maken dat de namen niet overlappen? edit: ik heb het uitgevonden, het is killerareso 21-5-2005 12:51 | ||
Jorne 5 Gewist lid | quote: nee thul wy moeten u bedanke voor zo`n coole update knap gedaan 21-5-2005 13:13 | ||
_awf_suir1_ Gewist lid | Heel mooi, maar ik vond megaminer666`s idee ook wel wat. (volgens mij was het 666megaminer ofzo?) Bijvoorbeeld dat je de online leden altijd ziet en als je met je muis over een rood stipje gaat dat dan ook de offline bij dat rode stipje komt. Dit is wel flauw, moet je helemaal wachten totdat diegene online komt. TIP: als je je muis op het plaatje haalt moet je op de knop rechtonderaan drukken [EDIT]Een knop ergens anders naar de map toe is ook nog een idee.[/EDIT] 21-5-2005 13:21 | ||
Djerun Xvii Inactief | hmm volgens mij moeten we een meeting in het westland organiseren ik tel al zon 7 stipjes op een gebied van zon 20 bij 20 km... 21-5-2005 13:27 | ||
Sir Mvl Inactief | hehe dat dichtij gedoe is wel leuk quote: haha nu begin ik ook al te twijfelen 21-5-2005 14:05 | ||
Ctk Mastah Gewist lid | En toch vind ik het zwak dat meer dan een uurtje fietsen te ver is... Man ik fiets soms 7 uur... 130km moet kunnen. Eitje. Stukje cake. 21-5-2005 14:07 |