Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Kaart van nederland met leden]
Kaart van nederland met leden
Heya folks,

Het is een tijd van vreugde, want vandaag releasen wij een nieuwe feature.
Richt jullie aandacht aub op de instellingen bladzij.
Onderaan persoonlijke instellingen is een nieuwe optie verschenen, namelijk de Breedtegraad-lengtegraad optie.
Als je hier invult op welke coordinaten je woont (help knop met hoe je dat uitvind staat ernaast!), kan de site uitrekenen hoeveel mensen van de clan in de buurt wonen, en verschijn je met een stipje op de landkaart.

Waarom?
Simpel, het is toch cool om opeens te zien dat er een clanlid maar 1 KM van je af woont? Dan kan je hem/haar eens ontmoeten, enz enz.
Ook is het erg leuk om te kijken op de kaart, en te zien hoe verspreid iedereen woont. Plaatje

De functie om te zien wie er dichtbij wonen is *nog* niet af, maar de kaart wel al bijna.
[Klik hier voor een testversie van de kaart]
Zoals te zien is, heb ik alvast het goeie voorbeeld gegeven door mezelf erop te zetten Plaatje

Als het dichtbij-woon script af is, zal je op ongeveer 100 meter nauwkeurig kunnen zien, hoe ver weg iedereen van je woont, hoever dat fietsen is, enz. Erg handig voor IRL meetings organiseren!

En remember, als je paranoide bent of zo, no problem, het is niet verplicht. We vinden het wel goed van je, als je het invult, maar het hoeft niet. Plaatje

Thul, over and out.

Update:
De functie om te zien wie er dichtbij woont, is nu wel af Plaatje
[Klik hier]
En have fun Plaatje

Update 2:
Beide scripts staan nu bij handig/leuk in het menu. De kaart heeft nog opties en zo, check it out.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 21-5-2005 10:25
Antwoorden:
Bloodgoat

Gewist lid

yay, ik sta erop, maar als alle +- 400 actieve leden dat invullen zie je er echt helemaal niks meer van Plaatje
21-5-2005 11:03
T Man1988

Gewist lid

mooi gedaan, alleen is er daar ergens in nederland een grote witte vlek, alle namen staan over elkaar Plaatje

p.s. je titel is verkeerd gekozen, het is een kaart van de benelux
21-5-2005 11:04
Zebi62

Gewist lid

wooot ik woon dicht bij: nbongo davole en t man, belgium 4 lyfe plx?
21-5-2005 11:05
Bloodgoat

Gewist lid

best grappig om te weten dat als je met mensen aan het pken bent dat zij ergens in nederland of belgie ook zo achter hun computer zitten te staren naar hun beeldscherm en te klikken met hun muis Plaatje

en nu weet je een beetje meer waar ze zijn.
enne, we need more haguhneejsjeusPlaatje Plaatje
21-5-2005 11:06
Arjensun

Rune Member (6.9)

quote:
Compunick zei: VERGROOT HEM DAN!Plaatje
arjensun waar woon jij nou rotterdam?

Neej, woon niet in rotterdam, maar in het kleine doch gezellige Schipluiden.

En als sommige mensen vlak bij alkaar wonen is het heel onduidelijk te zien wie het nou is als er twee namen door elkaar staan Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
21-5-2005 11:10
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Bloodgoat zei: yay, ik sta erop, maar als alle +- 400 actieve leden dat invullen zie je er echt helemaal niks meer van Plaatje
dan kun je een grotere kaart bestellen bij bol.comPlaatje
21-5-2005 11:11
Bartho_e

Gewist lid

Hmm, ik woon in Duitsland. Blijkbaar.
21-5-2005 11:17
666megaminer

Inactief

is het niet handiger als je op de kaart alleen puntjes ziet, en als je er met je cursor eroverheen gaat (zoals bij een medal) dat er dan een klein pop-upje komt, met de naam van de bewoner, zo kunnen meerdere namen niet door elkaar heen gaan Plaatje

EDIT: tip, kopieër em in Paint ofzo, dat ff het vergrootglas erop gebruiken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

21-5-2005 11:18
Bloodgoat

Gewist lid

quote:
Compunick zei: dan kun je een grotere kaart bestellen bij bol.comPlaatje

lol en altijd al geweten dat bartho van de gestappo was Plaatje
21-5-2005 11:19
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

De letters zijn wat verkleint, de stippen ook, er is een legenda, 7+ en leaders hebben een andere kleur stip, de kleuren van de kaart zijn licht gemaakt.
Legenda komt eraan Plaatje

Jongens, bedankt voor alle tips en het snelle invullen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-5-2005 11:20
Sir Mvl

Inactief

hehe toffe update Plaatje en die kaart is helemaal niet druk Plaatje (momenteel nog wat leeg Plaatje )
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-5-2005 11:21
666megaminer

Inactief

quote:
Bloodgoat zei:

lol en altijd al gewetendat bartho van de gestappo was Plaatje

LOL! ik dacht dat Bartho in Nederland woonde, maar tis waar, z`n stipje staat in duitsland, lol

EDIT: thul, mss kan je ook ff de steden enz erop zetten, maar de kleuren van de landen en dat uitgelegt bij de legenda, ik denk dat iedereen wel weet welke van de 3 nederland, luxenburg en belgië is hoor...

EDIT2: en dan kan je mss ook iets ervoor verzinnen of de puntjes op de kaart online of offline zijn bij RSR Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
Send it to Bill Gates

21-5-2005 11:29
Arjensun

Rune Member (6.9)

Zo te zien woont lozer boy ergens in het water Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
21-5-2005 11:33
666megaminer

Inactief

arjensun, hij heeft waarschijnlijk een woonboot ofzo Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
Send it to Bill Gates

21-5-2005 11:38
Killerareso

Gewist lid

mhh tja ik vindt het wel leuk bedacht enzo. maare ik woon in naaldwijk. en iemand anders ook. en daardoor zijn onze namen doorelkaar gegaan. en is het dus niet leesbaar Plaatje
21-5-2005 11:48
Antwoord 16-30 van 79 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.