Bloodgoat Gewist lid | yay, ik sta erop, maar als alle +- 400 actieve leden dat invullen zie je er echt helemaal niks meer van 21-5-2005 11:03 | ||
T Man1988 Gewist lid | mooi gedaan, alleen is er daar ergens in nederland een grote witte vlek, alle namen staan over elkaar p.s. je titel is verkeerd gekozen, het is een kaart van de benelux 21-5-2005 11:04 | ||
Zebi62 Gewist lid | wooot ik woon dicht bij: nbongo davole en t man, belgium 4 lyfe plx? 21-5-2005 11:05 | ||
Bloodgoat Gewist lid | best grappig om te weten dat als je met mensen aan het pken bent dat zij ergens in nederland of belgie ook zo achter hun computer zitten te staren naar hun beeldscherm en te klikken met hun muis en nu weet je een beetje meer waar ze zijn. enne, we need more haguhneejsjeus 21-5-2005 11:06 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | quote: Neej, woon niet in rotterdam, maar in het kleine doch gezellige Schipluiden. En als sommige mensen vlak bij alkaar wonen is het heel onduidelijk te zien wie het nou is als er twee namen door elkaar staan And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 21-5-2005 11:10 | ||
Nickalicious Gewist lid | quote:dan kun je een grotere kaart bestellen bij bol.com 21-5-2005 11:11 | ||
Bartho_e Gewist lid | Hmm, ik woon in Duitsland. Blijkbaar. 21-5-2005 11:17 | ||
666megaminer Inactief | is het niet handiger als je op de kaart alleen puntjes ziet, en als je er met je cursor eroverheen gaat (zoals bij een medal) dat er dan een klein pop-upje komt, met de naam van de bewoner, zo kunnen meerdere namen niet door elkaar heen gaan EDIT: tip, kopieër em in Paint ofzo, dat ff het vergrootglas erop gebruiken. Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates 21-5-2005 11:18 | ||
Bloodgoat Gewist lid | quote: lol en altijd al geweten dat bartho van de gestappo was 21-5-2005 11:19 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | De letters zijn wat verkleint, de stippen ook, er is een legenda, 7+ en leaders hebben een andere kleur stip, de kleuren van de kaart zijn licht gemaakt. Legenda komt eraan Jongens, bedankt voor alle tips en het snelle invullen! 21-5-2005 11:20 | ||
Sir Mvl Inactief | hehe toffe update en die kaart is helemaal niet druk (momenteel nog wat leeg ) 21-5-2005 11:21 | ||
666megaminer Inactief | quote: LOL! ik dacht dat Bartho in Nederland woonde, maar tis waar, z`n stipje staat in duitsland, lol EDIT: thul, mss kan je ook ff de steden enz erop zetten, maar de kleuren van de landen en dat uitgelegt bij de legenda, ik denk dat iedereen wel weet welke van de 3 nederland, luxenburg en belgië is hoor... EDIT2: en dan kan je mss ook iets ervoor verzinnen of de puntjes op de kaart online of offline zijn bij RSR Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates 21-5-2005 11:29 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | Zo te zien woont lozer boy ergens in het water And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 21-5-2005 11:33 | ||
666megaminer Inactief | arjensun, hij heeft waarschijnlijk een woonboot ofzo Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates 21-5-2005 11:38 | ||
Killerareso Gewist lid | mhh tja ik vindt het wel leuk bedacht enzo. maare ik woon in naaldwijk. en iemand anders ook. en daardoor zijn onze namen doorelkaar gegaan. en is het dus niet leesbaar 21-5-2005 11:48 |