Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Retired leader]
Retired leader
Hey Mensen,

Zoals sommige van jullie meschien wel hebben gemerkt ben ik de laatste tijd zwaar inactief. Dit komt voornamenlijk omdat ik momenteel een hoop tijd inversteer in een project van Slick Software (bedrijf waar ik voor werk) en omdat mijn RS account na een recente hack niet meer terug blijkt te krijgen. Mede hierdoor heb ik (naar mijn mening) niet genoeg tijd om RSR te leaden zoals het hoort, ik kan vaak mails of PM`s niet binnen een dag beandwoorden en ben vaak afwezig op IRC en het RSR forum. Ik neem dan ook geheel vrijwillig voor onbepaalde tijd afstand van RSR, ik word dus vrijwillig Retired Leader. Ik blijft achter de schermen gewoon mee beslissen en ik zal nog steeds RSR zoveel mogenlijk proberen te verbeteren. Ik zal echter alleen niet meer veel op het forum zijn. Ik heb hier echt een hele goede tijd gehad en wil jullie daar allemaal voor bedanken, jullie zijn echt top Plaatje. Meschien wordt ik ooit wel weer leader.

The Killer B
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 15-5-2005 17:39
Antwoorden:
Darkspeedy0

Banned

suc6 met weer leader worde nn train ze
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-5-2005 22:30
Jules

Inactief

quote:
Bartho_e zei: Killerbart gaat niet weg. Bart zegt dat hij gewoon niets meer gaat doen voor rsr, maar dat hij wel graag wil blijven mededingen. Een beetje de rechten zonder de plichten dus.

Oftewel hij gaat op z`n gat zitten niks uitvoeren, geen verschil dus ^_^.

Ah well, Bart je bent een aardige gast en een goede leader. Alleen je instelling mag veranderd worden Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-5-2005 22:56
Hyperman36

Gewist lid

Mwah, je bent nog leader.

Jammer, veel succes met je project en ga maar zoveel verdienen dat er miljoenen programmeerverslaafden de rsrsite gaan verbeteren. LolPlaatje...

Hoop dat je terug komt.
16-5-2005 09:43
Tines4win

Gewist lid

Succes met je werk. Dat is natuurlijk belangrijker dan een spel.
Ik wist btw niet dat Ohno ook weg was? Dat stond niet op het board.
16-5-2005 10:38
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

quote:
De Z Warrior zei: allemachtig ik denk dat rsr niet lang meer te leven heeft nu kbd weg is en ohno en boom en kip en velen anderen PlaatjePlaatje?PlaatjePlaatje

heb ik al gezegd vaak maar als ik het nog een keer zou zeggen zou ik een ip ban krijgen maar ik vrees het het liep net weer goed maar om te denken we zijn weer terug bij af nee dat niet. aan ohno kunnen we nog wel wat vraagjes stellen en aan kb ook nog wel alleen hij is nu retired leader.
hopelijk gaan ze niet allemaal weg de leaders dan hebben we wel een probleem.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
16-5-2005 10:50
Goe Bezig

Gewist lid

Ik hoop echt dat je ooit nog es leader wordt.
Succes met je werk, spijtig dat je acc gehackt is maar zeker niet stoppen met rs.
16-5-2005 11:00
Bartho_e

Gewist lid

quote:
Jmthebigman zei:
heb ik al gezegd vaak maar als ik het nog een keer zou zeggen zou ik een ip ban krijgen maar ik vrees het het liep net weer goed maar om te denken we zijn weer terug bij af nee dat niet. aan ohno kunnen we nog wel wat vraagjes stellen en aan kb ook nog wel alleen hij is nu retired leader.

Je moet niet zo vreemd denken jij.
16-5-2005 11:08
Tines4win

Gewist lid

quote:
Jmthebigman zei:

Misschien een typcursusje voor je verjaardag vragen?
16-5-2005 12:17
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

succes met je werk...

greetz tommy 1g
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2005 12:29
Nickalicious

Gewist lid

jammer maar ik begrijp het wel

het misschien en niet meschien Plaatje

quote:
Bloodlover99 zei:

Ah well, Bart je bent een aardige gast en een goede leader. Alleen je instelling mag veranderd worden Plaatje.
the 1337 flamer strikes againPlaatje
19-5-2005 17:36
Dendries0

Inactief

veel geluk met jouw werk dan maar...

hopelijk zie ik jouw nog eens in het forumPlaatje Plaatje

greetz dendries0
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

19-5-2005 20:30
Bobsel

Rune Member (6.9)

quote:
Bloodlover99 zei:

Met dat luie ben ik het eens, maar aardige gast en goede leader, tja, ieder z`n eigen mening...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-5-2005 20:55
Antwoord 16-27 van 27 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.