Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Retired leader]
Retired leader
Hey Mensen,

Zoals sommige van jullie meschien wel hebben gemerkt ben ik de laatste tijd zwaar inactief. Dit komt voornamenlijk omdat ik momenteel een hoop tijd inversteer in een project van Slick Software (bedrijf waar ik voor werk) en omdat mijn RS account na een recente hack niet meer terug blijkt te krijgen. Mede hierdoor heb ik (naar mijn mening) niet genoeg tijd om RSR te leaden zoals het hoort, ik kan vaak mails of PM`s niet binnen een dag beandwoorden en ben vaak afwezig op IRC en het RSR forum. Ik neem dan ook geheel vrijwillig voor onbepaalde tijd afstand van RSR, ik word dus vrijwillig Retired Leader. Ik blijft achter de schermen gewoon mee beslissen en ik zal nog steeds RSR zoveel mogenlijk proberen te verbeteren. Ik zal echter alleen niet meer veel op het forum zijn. Ik heb hier echt een hele goede tijd gehad en wil jullie daar allemaal voor bedanken, jullie zijn echt top Plaatje. Meschien wordt ik ooit wel weer leader.

The Killer B
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 15-5-2005 17:39
Antwoorden:
Aleela

Gewist lid

veel suc6 met je werk en hopelijk wordt je ooit weer leader.

greetz,
aleela
15-5-2005 17:46
Rutgermans

Inactief

Ik respecteer je keuze, maar vind het natuurlijk erg jammer.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
15-5-2005 17:47
Bamberg88

Gewist lid

succes met je werk en bedankt voor al je hulp bart Plaatje
15-5-2005 18:08
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Veel succes met je werk... hopelijk kom je nog eens op rsr (de forums checken)

2 leaders minderPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-5-2005 18:12
Sir Mvl

Inactief

spijtig Plaatje maarja veel succes nog met dat project Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-5-2005 18:17
Stef Dude

Gewist lid

egt jmmr man ma veel suc6 met je werk hoor verdien ma lkkr geld en word rijk en zoPlaatje

@:greg wrrm 2 leaders minderPlaatje
15-5-2005 18:39
Dendries0

Inactief

@stef dude: omdat ohno ook weg is...

jammer, maar helaas...
ik kende jou amper dus jahPlaatje

greetz dendries0
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

15-5-2005 18:41
De Z Warrior

Inactief

allemachtig ik denk dat rsr niet lang meer te leven heeft nu kbd weg is en ohno en boom en kip en velen anderen PlaatjePlaatje?PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
15-5-2005 18:47
Rezer88

Rune Member (6.9)

Good luck kebab, tis jammer, mja het zat der zo onderhand wel aan te komen.

Hoop dat je weer volle leader wordt wanneer je terug komt Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
15-5-2005 18:49
De Legende

Inactief

succes verder en ik hoop dat je weer terug komt
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-5-2005 18:51
Kholdstare 4

Gewist lid

Weer een leader minder... als het zo doorgaat houde we er geen meer overPlaatje maja veel succes nog verder.
15-5-2005 19:03
Zharlax

Rune Member (6.9)

RSR loopt echt geen gevaar Plaatje Zoals ik zei is het vooral mijn actiefheid op het forum dat af zal nemen. Mijn leidingevende taak houd ik.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
15-5-2005 19:28
Vozoku

Gewist lid

jammer dat je niet meer zoveel actief bent je was een goede leader. ik hoop voor je dat het project van je werk goed gaat. succes kusjes emma
15-5-2005 19:57
Erikje90

Gewist lid

Jammer dat je weg gaat veel succes in je verdere leven. Hoop dat je nog terug komtPlaatje
15-5-2005 21:04
Bartho_e

Gewist lid

Killerbart gaat niet weg. Bart zegt dat hij gewoon niets meer gaat doen voor rsr, maar dat hij wel graag wil blijven mededingen. Een beetje de rechten zonder de plichten dus.
15-5-2005 22:27
Antwoord 1-15 van 27 totaal.
>> Volgende 12

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.