Sir Mvl Inactief | aah daarom was de server uitgezet, ik dacht al: waarom nu weer... maja 't is goed dat 't is opgelost en inderdaad dat is wel heel slim dat hij het heeft verteld ja .. 9-4-2005 13:07 | ||
Leon Gewist lid | mooi zo haal hem ook uit de clanhighscore op de site... 9-4-2005 13:52 | ||
Tines4win Gewist lid | Mijn wachtwoord van rsr is heel anders dan rs. Dus aan mijnens heb hij niets. Oja, ik dacht dat hij wel normaal was en geen hacker. Hij praatte op het forum altijd heel relaxt enzo 9-4-2005 14:31 | ||
Jules Inactief | Voor mensen die hun RSR hetzelfde als hun RS wachtwoord hebben, zou ik het NU veranderen 9-4-2005 14:48 | ||
Priamus Gewist lid | Lijkt me wel slim ja. Leuk geprobeerd maar het faalde in de afwerking... Niet echt slim dus.. 9-4-2005 15:12 | ||
Bamberg88 Gewist lid | lol gelukkig is het nu voorbij maar weten jullie van wie hij het password heeft? 9-4-2005 15:56 | ||
Kholdstare 4 Gewist lid | Die was wel heel stom om zoiets te doen. Da lukt toch bijna nooit zonder opgepakt te worden. Volgens mij wou die op een originele manier uit de clan gaan . 9-4-2005 16:05 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | Tja dat was ff wat minder idd, gister avond ik feesie dus ik kwam rond uurtje of 2 ff men pc checken, (was bij mij thuis dus). Maar nee ik kon nie eens ff in nachtbikkel posten. Iets wat toch best leuk is als je misschien een heeeeel ietsie pietsie te veel gedronken heb. Mja gelukkig ist probleem opgelost Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
9-4-2005 19:16 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | quote: krijg net te horen dat dat niet mag. zelfs niet wat ik dacht ook al deed ik dat niet. 9-4-2005 19:32 | ||
Rotterdam1 Gewist lid | hij verraadt zijn eigen clanmaten! maar goed dat hij gebanned is. wat zou hij nog meer van plan zijn als hij niet gebanned was? 9-4-2005 19:34 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | mss de clan over nemen enzovoort. 9-4-2005 19:38 | ||
De Z Warrior Inactief | quote: daar hoef je niet dom voor te wezen maar hij kan het licht wel hebben gezien en dat hij het wilde opbiechten 9-4-2005 19:38 | ||
Joepi2 Gewist lid | prima informatie. Maar toch nog een beetje vaag . Je hebt het over een ipban. Daarmee voorkom je dat de betreffende persoon via dezelfde computer onder een andere id op deze site komt, maar....... ik ben er niet gerust op dat hij dat niet via een andere computer doet. Ik het nl het idee dat het voor zulke personen een sport is om beveiligingen te slim af te zijn. Is eigenlijk wel jammer, er zijn genoeg andere uitdagingen, zonder mensen de stuipen op het lijf te jagen, om je talenten te gebruiken. ik heb hier trouwens ook aan ander password dan op rs. keep up the good work, oftewel, in goed nederlands: ......... he, geen flauw idee wat het in het nederlands is 9-4-2005 21:15 | ||
Berniej B Gewist lid | Naja .. als merian lover hetzelfde pass voor rsr heeft dan rs .. dan zou ik um cker verandereh maare zo dom is hij niet Ik heb oowk niet hetzelfde pass.. 9-4-2005 21:21 | ||
Nickalicious Gewist lid | `@bern of winterdream na ja ty thul 9-4-2005 23:18 |