Zoek in het forum!
ClanScape Lite 2.6.3 uit!!!
In deze nieuwe versie:
Bugfix: de "Out of memory" error heb ik denk ik gevonden... Klein foutje waardoor ie in zeldzame gevallen een paar miljoen runescapeschermpjes tegelijk proberde te openen Jah, dan is je "memory" snel op eh
- Screenshot nemen, bijknippen, comprimeren, en bewaren als jpg. En dat allemaal binnen een halve seconde, met 1 druk op de knop
Dus WAAG het niet om nog witte screenshots te sturen!
Maybe maak ik binnenkort iets dat je een bewijs geeft dat je screenshot niet vervalst is Das voor versie 2.7 denk ik
Waarschijnlijk is dit de laatste versie VOOR RS2.
Mocht ie een error geven over het bestand gdiplus.dll, waarschuw dan even, dat hoort eigenlijk meegeleverd te zijn, maar microsoft is nogal slordig .
[BartEdit] Je kunt de gdiplus.dll downloaden bij interactief>ClanScape, dit moet je natuurlijk alleen doen als ClanScape niet werkt (zet gdiplus.dll in Windows>System of je kan em ook gewoon in dezelfde map zetten als ClanScape)[/BartEdit]
EDIT:
Versie 2.6.1:
W00t, als je nu screenshots neemt, zit er iets in waardoor we kunnen checken of er niet mee geknoeid is
Als je de screenshot in bijv. paint opend, en ook maar 1 pixel veranderd, kunnen wij t meteen zien
DUS: Neem als je SS voor badges en zo in cslite, het bespaart je moeite, en garandeerd ons dat je niet een fake screenshot stuurd
EDIT2:
Versie 2.6.2
Nu: Knoppie bovenaan voor de Highscores en RS nieuws. Opend een nieuw schermpje waarin je die kan bekijken zonder reclame (Niet echt een bugfix, maar goed... )
EDIT3:
Versie 2.6.3
Nu een optie voor nieuws uitschakelen, hij laad dan sneller En wat kleine bugfixes...
937 posts
Praatgemiddelde: (<100) Going good...
Gepost door
ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op
3-12-2003 08:46
Antwoorden:
Thomba
Inactief
| quote:
Jessebreda zei:
je bent gestopt met RS
klopt maar ik moest nog ff 300K voor bart verdienen.. ( was ik hem schuldig ) en ik doe ook nog wel eens mee aan events..
PS. Bart hou je kop, ik verdien dat geld voor jou bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* ---
**Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**
101 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 9-12-2003 13:00 |
Bartho_e
Gewist lid
| quote:
Thomba zei: klopt maar ik moest nog ff 300K voor bart verdienen.. ( was ik hem schuldig ) en ik doe ook nog wel eens mee aan events..
PS. Bart hou je kop, ik verdien dat geld voor jou
JIj kreeg er van mij een red mask voor 9-12-2003 13:41 |
Dark Pr0wler
Gewist lid
| lol 9-12-2003 19:28 |
Thomba
Inactief
| quote:
Bartho_e zei:
JIj kreeg er van mij een red mask voor
dus bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* ---
**Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**
101 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 10-12-2003 16:45 |
Bartho_e
Gewist lid
| quote:
Thomba zei: dus
nou.... een red mask is meer waard dan 300k 11-12-2003 22:56 |
Debesten
Gewist lid
| quote:
Dark Pr0wler zei:
yeah !
yeah 12-12-2003 19:40 |
Antwoord 16-21 van 21 totaal.
Vorige 15 <<
Reageren:
Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.