ClanScape Lite 2.6.3 uit!!!
In deze nieuwe versie:
Bugfix: de "Out of memory" error heb ik denk ik gevonden... Klein foutje waardoor ie in zeldzame gevallen een paar miljoen runescapeschermpjes tegelijk proberde te openen Jah, dan is je "memory" snel op eh
- Screenshot nemen, bijknippen, comprimeren, en bewaren als jpg. En dat allemaal binnen een halve seconde, met 1 druk op de knop
Dus WAAG het niet om nog witte screenshots te sturen!
Maybe maak ik binnenkort iets dat je een bewijs geeft dat je screenshot niet vervalst is Das voor versie 2.7 denk ik
Waarschijnlijk is dit de laatste versie VOOR RS2.
Mocht ie een error geven over het bestand gdiplus.dll, waarschuw dan even, dat hoort eigenlijk meegeleverd te zijn, maar microsoft is nogal slordig .
[BartEdit] Je kunt de gdiplus.dll downloaden bij interactief>ClanScape, dit moet je natuurlijk alleen doen als ClanScape niet werkt (zet gdiplus.dll in Windows>System of je kan em ook gewoon in dezelfde map zetten als ClanScape)[/BartEdit]
EDIT:
Versie 2.6.1:
W00t, als je nu screenshots neemt, zit er iets in waardoor we kunnen checken of er niet mee geknoeid is
Als je de screenshot in bijv. paint opend, en ook maar 1 pixel veranderd, kunnen wij t meteen zien
DUS: Neem als je SS voor badges en zo in cslite, het bespaart je moeite, en garandeerd ons dat je niet een fake screenshot stuurd
EDIT2:
Versie 2.6.2
Nu: Knoppie bovenaan voor de Highscores en RS nieuws. Opend een nieuw schermpje waarin je die kan bekijken zonder reclame (Niet echt een bugfix, maar goed... )
EDIT3:
Versie 2.6.3
Nu een optie voor nieuws uitschakelen, hij laad dan sneller En wat kleine bugfixes...
937 posts
Praatgemiddelde: (<100) Going good...
Gepost door
ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op
3-12-2003 08:46
Ohno
Rune Member (6.9)
| focking gdiplus.dll 170 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 3-12-2003 12:24 |
Zharlax
Rune Member (6.9)
| LOL, Ik heb em net gedwonload, we kunnen hem het beste meeleveren. Anyway de screenshot functie is echt mega leip Go Thul.
Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 300 posts Praatgemiddelde: (<60) Yo, keep it up! 3-12-2003 12:49 |
Jessebreda
Gewist lid
| 3-12-2003 13:01 |
Thulinma
Retired Sub-Leader (R)
| ah, dus de meesten hebben de file niet? ik weet niet zeker wanneer je em wel of niet hebt... Alleen als we em meeleveren, wordt wel de file 2X zo groot denk ik... Ik zal zien
EDIT:
K, opgelost, check de page ClanScape in t menu voor meer info (Heb em als downloadbaar bestand neergezet, 900kb, dus alleen downen als t echt nodig is )
EDIT2:
W00t, als je nu screenshots neemt, zit er iets in waardoor we kunnen checken of er niet mee geknoeid is
Als je de screenshot in bijv. paint opend, en ook maar 1 pixel veranderd, kunnen wij t meteen zien
DUS: Neem als je SS voor badges en zo in cslite, het bespaart je moeite, en garandeerd ons dat je niet een fake screenshot stuurd 937 posts Praatgemiddelde: (<100) Going good... 3-12-2003 15:12 |
Ai Caramba
Gewist lid
| er staat een fout in op er staat 1.6.1 en het is 2.6.1 3-12-2003 21:06 |
Thulinma
Retired Sub-Leader (R)
| Jaja, versie 2.6.2 is uit Zie de edit in t topic 937 posts Praatgemiddelde: (<100) Going good... 4-12-2003 12:43 |
Debesten
Gewist lid
| quote:
Thulinma zei: ah, dus de meesten hebben de file niet? ik weet niet zeker wanneer je em wel of niet hebt... Alleen als we em meeleveren, wordt wel de file 2X zo groot denk ik... Ik zal zien
EDIT:
K, opgelost, check de page ClanScape in t menu voor meer info (Heb em als downloadbaar bestand neergezet, 900kb, dus alleen downen als t echt nodig is )
EDIT2:
DUS: Neem als je SS voor badges en zo in cslite, het bespaart je moeite, en garandeerd ons dat je niet een fake screenshot stuurd
lekkeeeeer 4-12-2003 14:19 |
Dark Pr0wler
Gewist lid
| quote:
Thulinma zei: ah, dus de meesten hebben de file niet? ik weet niet zeker wanneer je em wel of niet hebt... Alleen als we em meeleveren, wordt wel de file 2X zo groot denk ik... Ik zal zien
EDIT:
EDIT2:
lekker va je thul
(k) 4-12-2003 18:16 |
Thomba
Inactief
| bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* ---
**Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**
101 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 5-12-2003 14:11 |
Debesten
Gewist lid
| quote:
Thomba zei: omfg ownage
yeah 5-12-2003 18:28 |
Dark Pr0wler
Gewist lid
| quote:
Thomba zei: omfg ownage
yeah ! 6-12-2003 21:51 |
Ohno
Rune Member (6.9)
| Voor de mensen die Clanscape nog niet hebbe gezien
170 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 8-12-2003 14:20 |
Thomba
Inactief
| jaaahh, ClanScape is ownage, vooral die speedchat. Handig als je iets te koop aanbied, hoef je het niet weer telkens in te tikken bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* ---
**Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**
101 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 8-12-2003 16:34 |
Jessebreda
Gewist lid
| 8-12-2003 16:56 |
Bartho_e
Gewist lid
| 8-12-2003 17:14 |
Antwoord 1-15 van 21 totaal.