Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe RA leader]
Nieuwe RA leader
Beste Clanmensjes,

Het is dan zover, RA heeft een nieuwe leader namenlijk.... *tromgeroffel* Bamberg88. Hij is voornamenlijk boven de andere verkozen vanwege zijn extreme actiefheid (zowel binnen als buiten rsr) en we hopen dat hij RA weer zal maken tot een leuk en actief gedeelte van RSR. Enjoy.

The Leaders.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 1-3-2005 16:19
Antwoorden:
Tines4win

Gewist lid

Veel geluk en plezier BambergPlaatje!
Ik hoop dat RA een beetje een actief pk gedeelte wordt... (ik zit bij Dragonwood ofsoPlaatjePlaatje
1-3-2005 16:21
Bamberg88

Gewist lid

Ik ben natuurlijk blij dat ik de nieuwe leider van RA ben! PlaatjePlaatje ik zal jullie natuurlijk niet teleurstellen!
(en meld je allemaal aan natuurlijk Plaatje )
1-3-2005 16:22
Larsrangerb

Gewist lid

wel gefeliciteerd wel gefeliciteerd lalalala lalala mm nee ik ga niet het hele liedje zingen hoor Plaatje.
Succes met RA ook al zul je mij niet zien joinen Plaatje
1-3-2005 16:25
Rutgermans

Inactief

Gefelicitaart en veel succes ermee!

Groetjes
Rutger
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
1-3-2005 16:25
Blacklack

Gewist lid

veeeel succes! al zal ik neit Ra joine maar RE... Plaatje

greeeeeeeetz, black
1-3-2005 16:26
Killerareso

Gewist lid

van harte gefeliciteerd. met je promotie Plaatje
1-3-2005 16:26
Kiebin

Gewist lid

gratzPlaatjePlaatje ik wil wel joinen, wat zijn de nieuwe reqs? of blijven die hetzelfde?
1-3-2005 16:28
Spongerobin

Gewist lid

ja gefeliciteerd maar uhm ik ken nog nie joinen Plaatje maar uhm ik pk best vaak nouw ja ... uhm ja ... maar er zijn niet zoveel pk events in rsr en in ra kan ik nog nie :... kennen jullie nie doen vanaf 70 cb Plaatje hehe
1-3-2005 16:30
Kiebin

Gewist lid

hij is nu ook nog mod! cool! anyway, geef de reqs anders even door over rs
1-3-2005 16:32
Bamberg88

Gewist lid

quote:
Kiebin zei: gratzPlaatjePlaatje ik wil wel joinen, wat zijn de nieuwe reqs? of blijven die hetzelfde?

Reqs blijven gewoon hetzelfde idd, iedereen kan zich vanaf nu ook aanmelden.
1-3-2005 16:33
Zharlax

Rune Member (6.9)

Reqs voor RA zijn momenteel

43 prayer EN 1 van deze:
-80 + Combat
-70 + Magic
-75 + Ranging
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
1-3-2005 16:39
Silvfo

Gewist lid

Ik ga meteen joinen en ik weet zeker dat je RA erg succelvol zal maken Bamberg88.
1-3-2005 16:47
Zharlax

Rune Member (6.9)

Omdat we momenteel druk bezich zijn met vanalles en nog wat zal Bamberg pas vanvond of morge alle RA-leader powers bezitten. We vragen dus nog ff voor jullie gedult (wat betrefd goedkeueren van aanmeldingen enzo).
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

1-3-2005 17:08
El_barto_02

Gewist lid

ik zal RA meteen joinen,
RA zal veel beter worden dan RE (we hebben tenminse al een veel betere website met dank aan thul)
ik ga direct men raned 3 lvltjes trainen dna ben ik 75 ranged en kan ik als ranger gaan

count me in!
1-3-2005 17:54
Helze

Gewist lid

Gratz Bamberg Plaatje
Ik meld me natuurlijk ook wel aan.. Hopelijk wordt het plezant, maar daar twijfel ik niet aan Plaatje
1-3-2005 18:03
Antwoord 1-15 van 27 totaal.
>> Volgende 12

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.