Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe RA leader]
Nieuwe RA leader
Beste Clanmensjes,

Het is dan zover, RA heeft een nieuwe leader namenlijk.... *tromgeroffel* Bamberg88. Hij is voornamenlijk boven de andere verkozen vanwege zijn extreme actiefheid (zowel binnen als buiten rsr) en we hopen dat hij RA weer zal maken tot een leuk en actief gedeelte van RSR. Enjoy.

The Leaders.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 1-3-2005 16:19
Antwoorden:
Gakkousei1

Inactief

hmm kga wel ff mun doorwerken aan mun bars

kan bamberg mun Plaatje weer maken en kan ik nu eindelijk mun range tot lvl 75 maken

die *$(#$(^!demons hebben me gebackstabbed Plaatje

maarruh Bam gefeliciteerd m8 Plaatje
Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
0
1-3-2005 18:52
Priamus

Gewist lid

Gefeliciteerd m8, verdiendPlaatje Ga je ra ook nog re-namen, om verwarring met re te voorkomen?
1-3-2005 19:31
Bamberg88

Gewist lid

dat gaat gebeuren maar dat zal thulimna moeten doen, en dat gaat ie ook doen.
1-3-2005 20:10
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

moet je dan pken met full rune of mag addy of mith ook want ik krtijg nooit een share met rune kills en latstaan dat ik dan veel geld heb om een nieuwe addy of rune setje te kopen Plaatje (ja het is noobish ik ben geen echte pker PlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
1-3-2005 22:02
Brian352

Gewist lid

feli dam nog 3 lvls dus nog 2 def lvls cb 78 nog 1 att cb 79 nog 4 prayer lvls cb 80 of 29 ranged voor cb 80 en dan nog full rune verdienen Jmthebigman groot gelijk ik wete hoe het voelt 1 keer full rune gepkt kreeg alleen de helm en hij hield de rest kite legs body oneerlijk
btw:mag full green dragonhide ok die ownt goed tegen magers soms
1-3-2005 22:07
Killerareso

Gewist lid

jah ik vindt dat ze gelijk hebben. ik wil wel inschrijven maar ik ben bang om mijn ufll ruen kwijt te raken. daarom zit ik dus ook niet in re. maar als ra nou een paar regels kan veranderen. want ik ivndt full green dragon body met rune scimmy en ruen full helm ook wel goed. brain (voor het eerst Plaatje ) en Jmthebigman hebben gelijk. de magers krijgen de meeste rune kills. en die delen ze nooit
1-3-2005 22:37
Pure Kwak

Gewist lid

Gratz bamberg! Don't know you but i will meet you in a long time when i got back 2.0Plaatje
Pure kwak
1-3-2005 23:12
Brian352

Gewist lid

eej niet voor het eerst of wel jawel voor het eerst en het is geen brain maar brian

nog eens feli verander die req even met cb 80 mag je ok full green dragonhide plz want dat pk ik bijna alleen maar of magers die maar 50 choas of 100 deaths achterlaten
2-3-2005 07:56
Killerareso

Gewist lid

brian 1 keer vragen is voldoende hij leest het wel. dus wacht nou maar rustig en kalm af
2-3-2005 13:39
Brian352

Gewist lid

ja ik kan niet wachten want ik ben niet al te blij
2-3-2005 16:29
Bamberg88

Gewist lid

over de armor regels kan altijd onderhandelt worden, zodra ik echt aan het werk kan zal dit wel duidelijk worden.
EDIT: iedereen kan nu RA joinen!
2-3-2005 16:32
Nickalicious

Gewist lid

leuk al zie je mij niet zo snel joinen
5-3-2005 08:07
Antwoord 16-27 van 27 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.