Sir Mvl Inactief | quote: lol niet direct gaan denken dat wij zouden denken dat jij het hebt gedaan als je achternaam toevallig hetzelfde is als een stukje van de naam niet dat ik vaak msn gebruik maar toch bedankt voor de waarschuwing trekkie sir MVL 16-2-2005 12:34 | ||
Born2die101 Gewist lid | lol ik heb dit ook al van 4 mensen gehad zo te zien zijn ze zo dom op mijn lijst om er op te klikken thx voor het waarschuwen 16-2-2005 13:53 | ||
El_barto_02 Gewist lid | quote: virussen maken is niet zo moeilijk hoor, je kan er al speciale programma's voor downloaden om er zelf eentje te maken, en voor te leren programmeren kan je ook gwn een curcus kopen of op het net staan er ook veel teksten over, wij leren in het school zelfs programmeren met de meestouderwetse programmeertaal die er bestaat (urboPascal dus) en over die worm, MSN is van windows dus het zal niet lang duren voor men daar iets op heeft gevonden btw het zou me zelfs niet verbazen dat die worm door een tiener is geschreven, de beste hackers in de geschiedenis waren immers tieners. greets EL_BARTO_02 16-2-2005 14:37 | ||
Macgyver Gewist lid | TurboPascal is niet de oudste programmeertaal die er is. Het is algemeen geaccepteerd dat dat FORTRAN is. En virussen maken is op zich niet moeilijk. Maar "goede" virussen maken, die dus niet meteen door een virusscanner worden gedetecteerd, is andere koek. Ik denk dat jullie meer hebben aan deze link: Pagina met tool van symantec (Norton Antivirus) om de worm te verwijderen, MET instructies 16-2-2005 14:52 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | ik had het gedeelte waar bij hij het programma meteen zou downloaden maar dat doet hij niet als link trekkie als je de tool hebt en northon vind die worm hoef je toch alleen maar met die tool te scannen en als dietool niet alles weg haald je pc aflsuiten en naar veilige modus gaan en dan scannen met die tool simpel als wat (o de toets om naar veilige modus te gaan als je de computer op start is f8). scannen met die tool dan is hij daarna 9,9 van de 10 keer altijd verwijderd. ps kijk altijd of ze die tool updaten want vanochtend was er een versie met dat hij 2 wormen verwijderd en nu 3 en daarom zou mijn link het nu ook niet doen bloodgoat. hij doet het nu wel dus mensen als je niet alles wilt lezen en meteen downloaden de link staat in me vorige post.(werkend) 16-2-2005 15:23 | ||
Tines4win Gewist lid | Ik had hem gisteren al gedownload, en vandaag las ik dit bericht op rsr pas Bij mij verstuurde hij zich wel zelf naar andere msn'ers, maar voor de rest deed hij niet veel. Ik kon ff niet meer msn'nen, maar toen ik de pc opnieuw opstartte deed hij het weer. Mijn virus scanner (iets van ad-ware) reageerde niet op de virus ( ik had die worm eerst proberen te ontdekken door virusscanner, later pas computer uit - aan gedaan. Kan iemand misschien zegggen of dit virus echt gevaarlijk is, of dat het meer een grap is dat iedereen hem krijgt? PLZ, FF HELPEN Ik zie dat thulinma op vakantie is, dus moet ik ff hulp aan trekkie vragen denk ik. ik pm je wel. 16-2-2005 16:23 | ||
Bartho_e Gewist lid | Geertjen wilde mij er 1 sturen. Aangezien ik nooit crap aanklik die leden mij sturen heb ik geluk gehad 16-2-2005 16:36 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | bartho klopt ik had het gisteren ook toen geertjen het stuurde maar ik logde uit dus ik wist het niet en tines4win lees eens een bericht boven mij en anders me eerste bericht voor de fix tool. 16-2-2005 16:44 | ||
Jl313510 Gewist lid | ik heb hem nog een keer gekegen maar nu zo: rofl... members.chello.nl/g.geurts1/handcuffs.pif en er staan er maar 2 16-2-2005 18:24 | ||
Rutgermans Inactief | Ik heb mazzel gehad - ik keek naar het bericht, wilde bijna gaan klikken, maar toen bedacht ik me ineens dat degene die het tegen me zijn nooit ROFL zou zeggen Vervolgens vraag ik haar wat het is, zegt ze echt zo van "Wat wat is?" en toen wist ik het wel Groetjes Rutger Gestopt met RuneScape. 16-2-2005 19:29 | ||
Tines4win Gewist lid | Ben ik dan de enige 'domme' uit deze clan die die tering link heb aangeklikt? Trouwens, ik heb nog niets van een virus gemerkt ofso, alles doet het nog gewoon. (tineseddit): Ik heb op die link geklikt, maar ik snap de uitleg erop neit egt ( ik snap neit egt veel van computers, daarom snap ik het neit).Dus ik zou gaar van iemand uitleg willen hebben hoe en wat ik precies moet doen om er van af te komen ( als ik die worm nog he. Omdat ik denk dat niemand mij zou willen helpen geef ik degene met de 'gouden tip' 30k. (in runescape geld). 16-2-2005 21:04 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | download de vix tool van symantec zo dat was de tip link staat in deze topic.(ook van mij of van trekkie kies maar het is de zelfde) 17-2-2005 21:02 | ||
Ctk Mastah Gewist lid | Posted with Imode: quote: Mooie Die link ziet er niet echt gevaarlijk uit, al zeg ik het zelf... 18-2-2005 22:50 | ||
Petah112 Inactief | quote: mwahahaha. ik had een stomme: LMFAO http://bla bla bla dus ik leuk vragen wat is LMFAO (aangezien het LMAO is) dus zij zegt wat lul je allemaal. ineens kwamer er nog 3 popups (msn vensters) met die text. toen bedacht ik zo iets van. leuk virus. mwhahahah you n00bs. gna gna. tegen iedereen lekker lullen. HA... HA... jij bent ook genaaid door het virus. waarbij zij vragen: wat doet het, wat doet het. ik weer. zichzelf doorstuuren. bla bla bla. stelletje onnozelen. komt er een balke in beeld: ik heb een potje met vet, al op de tafel gezet, ik heb een potje potje potje potje veeeeeeeet, al op de tafel gezet, la la la la dit was het 1e couplet OK komt er een balke in beeld: ik heb een potje met vet, al op de tafel gezet, ik heb een potje potje potje potje veeeeeeeet, al op de tafel gezet, la la la la dit was het 2e couplet OK komt er een balke in beeld: ik heb een potje met vet, al op de tafel gezet, ik heb een potje potje potje potje veeeeeeeet, al op de tafel gezet, la la la la dit was het 3e couplet OK arghhh klik op trekkies knopje met klik hier niet. het gaat in iedergeval tot 350e couplet. Weer terug van weggeweest. 19-2-2005 00:47 | ||
Tines4win Gewist lid | Het gaat in ieder geval tot het 6000 couplet... Daarna heb ik men computer maar gereset. 22-2-2005 15:54 |