Zoek in het forum!
VIRUSALARM
Er is een nieuw virus actief op MSN. Het wordt verstuurd in 1 van deze vormen:

wtf.... members.chello.nl/g.geurts1/handcuffs.pif Plaatje
OMFG! members.chello.nl/g.geurts1/handcuffs.pif Plaatje

Of iets dergelijks. Ik heb de links onklikbaar gemaakt, ga die niet in je browser invoeren.

Dit bestand is een worm, ik weet niet precies wat hij doet, maar hij stuurt deze link naar anderen via MSN, zonder medeweten van de gebruiker.

Als je dit bestand hebt gedownload, draai dan de nieuwste versie van een goede virusscanner, en hoop dat het gedetecteerd wordt.

Aangezien al meerdere mensen van RSR mij dit soort MSN-berichten sturen, denk ik dat de infectie nog verder kan verspreiden.

Ik meld dit zodat jullie er niet allemaal op gaan klikken. Lees dit dus ook!
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 15-2-2005 21:14
Antwoorden:
Sir Mvl

Inactief

quote:
Silmarilen zei: WDFPlaatjePlaatjePlaatjePlaatje das mijn agternaamPlaatjePlaatje geurts maar ik zweer ik heb et nie gedaan

lol niet direct gaan denken dat wij zouden denken dat jij het hebt gedaan Plaatje als je achternaam toevallig hetzelfde is als een stukje van de naam Plaatje

niet dat ik vaak msn gebruik maar toch bedankt voor de waarschuwing trekkie Plaatje

Plaatje sir MVL Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-2-2005 12:34
Born2die101

Gewist lid

lol ik heb dit ook al van 4 mensen gehad zo te zien zijn ze zo dom op mijn lijst om er op te klikken

Plaatje thx voor het waarschuwen
16-2-2005 13:53
El_barto_02

Gewist lid

quote:
Emperor_zion zei: ik heb respect voor dit soort mensen Plaatje

nee hoor maar het lijkt me wel super vet om dit
soort dingen te kunnen maken Plaatje
ps thulinea waar heb je al die zooi
geleerd te maken
(clanscape, en dat ander spel ben ff de nama kwijt PlaatjePlaatje

virussen maken is niet zo moeilijk hoor, je kan er al speciale programma's voor downloaden om er zelf eentje te maken, en voor te leren programmeren kan je ook gwn een curcus kopen of op het net staan er ook veel teksten over, wij leren in het school zelfs programmeren met de meestouderwetse programmeertaal die er bestaat (urboPascal dus)

en over die worm, MSN is van windows dus het zal niet lang duren voor men daar iets op heeft gevonden
btw het zou me zelfs niet verbazen dat die worm door een tiener is geschreven, de beste hackers in de geschiedenis waren immers tieners.

greets EL_BARTO_02
16-2-2005 14:37
Macgyver

Gewist lid

TurboPascal is niet de oudste programmeertaal die er is.

Het is algemeen geaccepteerd dat dat FORTRAN is.

En virussen maken is op zich niet moeilijk. Maar "goede" virussen maken, die dus niet meteen door een virusscanner worden gedetecteerd, is andere koek.

Ik denk dat jullie meer hebben aan deze link:

Pagina met tool van symantec (Norton Antivirus) om de worm te verwijderen, MET instructies
16-2-2005 14:52
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

ik had het gedeelte waar bij hij het programma meteen zou downloaden Plaatje maar dat doet hij niet als link Plaatje
trekkie als je de tool hebt en northon vind die worm hoef je toch alleen maar met die tool te scannen en als dietool niet alles weg haald je pc aflsuiten en naar veilige modus gaan en dan scannen met die tool simpel als wat (o de toets om naar veilige modus te gaan als je de computer op start is f8).

scannen met die tool dan is hij daarna 9,9 van de 10 keer altijd verwijderd.

ps kijk altijd of ze die tool updaten want vanochtend was er een versie met dat hij 2 wormen verwijderd en nu 3 en daarom zou mijn link het nu ook niet doen bloodgoat.

hij doet het nu wel dus mensen als je niet alles wilt lezen en meteen downloaden de link staat in me vorige post.(werkend)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
16-2-2005 15:23
Tines4win

Gewist lid

Ik had hem gisteren al gedownloadPlaatje, en vandaag las ik dit bericht op rsr pasPlaatjePlaatje
Bij mij verstuurde hij zich wel zelf naar andere msn'ers, maar voor de rest deed hij niet veel. Ik kon ff niet meer msn'nen, maar toen ik de pc opnieuw opstartte deed hij het weer. Mijn virus scanner (iets van ad-ware) reageerde niet op de virus ( ik had die worm eerst proberen te ontdekken door virusscanner, later pas computer uit - aan gedaan.
Kan iemand misschien zegggen of dit virus echt gevaarlijk is, of dat het meer een grap is dat iedereen hem krijgtPlaatje?
PLZ, FF HELPEN
Ik zie dat thulinma op vakantie is, dus moet ik ff hulp aan trekkie vragen denk ik.
ik pm je wel.
16-2-2005 16:23
Bartho_e

Gewist lid

Geertjen wilde mij er 1 sturen. Aangezien ik nooit crap aanklik die leden mij sturen heb ik geluk gehadPlaatje
16-2-2005 16:36
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

bartho klopt ik had het gisteren ook toen geertjen het stuurde maar ik logde uit dus ik wist het niet Plaatje

en tines4win lees eens een bericht boven mij en anders me eerste bericht voor de fix tool.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-2-2005 16:44
Jl313510

Gewist lid

ik heb hem nog een keer gekegen maar nu zo:

rofl... members.chello.nl/g.geurts1/handcuffs.pifPlaatje

en er staan er maar 2 Plaatje
16-2-2005 18:24
Rutgermans

Inactief

Ik heb mazzel gehad - ik keek naar het bericht, wilde bijna gaan klikken, maar toen bedacht ik me ineens dat degene die het tegen me zijn nooit ROFL zou zeggen Plaatje

Vervolgens vraag ik haar wat het is, zegt ze echt zo van "Wat wat is?" en toen wist ik het wel Plaatje

Groetjes
Rutger
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
16-2-2005 19:29
Tines4win

Gewist lid

Ben ik dan de enige 'domme' uit deze clan die die tering link heb aangeklikt? Trouwens, ik heb nog niets van een virus gemerkt ofso, alles doet het nog gewoon.
(tineseddit): Ik heb op die link geklikt, maar ik snap de uitleg erop neit egt ( ik snap neit egt veel van computers, daarom snap ik het neit).Dus ik zou gaar van iemand uitleg willen hebben hoe en wat ik precies moet doen om er van af te komen ( als ik die worm nog hePlaatje.
Omdat ik denk dat niemand mij zou willen helpen geef ik degene met de 'gouden tip' 30k. (in runescape geld).
16-2-2005 21:04
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

download de vix tool van symantec zo dat was de tip link staat in deze topic.(ook van mij of van trekkie kies maar het is de zelfde)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-2-2005 21:02
Ctk Mastah

Gewist lid

Posted with Imode:
quote:
Sir MVL zei:
lol niet direct gaan denken dat wij zouden denken dat jij het hebt gedaan

Mooie Plaatje
Die link ziet er niet echt gevaarlijk uit, al zeg ik het zelf...
18-2-2005 22:50
Petah112

Inactief

quote:
Rutgermans zei: Ik heb mazzel gehad - ik keek naar het bericht, wilde bijna gaan klikken, maar toen bedacht ik me ineens dat degene die het tegen me zijn nooit ROFL zou zeggen Plaatje

Vervolgens vraag ik haar wat het is, zegt ze echt zo van "Wat wat is?" en toen wist ik het wel Plaatje

Groetjes
Rutger

mwahahaha. ik had een stomme:
LMFAO http://bla bla bla
dus ik leuk vragen wat is LMFAO (aangezien het LMAO is)
dus zij zegt wat lul je allemaal. ineens kwamer er nog 3 popups (msn vensters) met die text. toen bedacht ik zo iets van. leuk virus. mwhahahah you n00bs. gna gna. tegen iedereen lekker lullen. HA... HA... jij bent ook genaaid door het virus. waarbij zij vragen: wat doet het, wat doet het. ik weer. zichzelf doorstuuren. bla bla bla. stelletje onnozelen.

komt er een balke in beeld:
ik heb een potje met vet,
al op de tafel gezet,
ik heb een potje potje potje potje veeeeeeeet,
al op de tafel gezet,
la la la la
dit was het 1e couplet
OK
al op de tafel gezet,
al op de tafel gezet,
la la la la
dit was het 2e couplet
OK
al op de tafel gezet,
al op de tafel gezet,
la la la la
dit was het 3e couplet
OK

arghhh klik op trekkies knopje met klik hier niet. het gaat in iedergeval tot 350e couplet.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Weer terug van weggeweest.
19-2-2005 00:47
Tines4win

Gewist lid

Het gaat in ieder geval tot het 6000 couplet...Plaatje Daarna heb ik men computer maar gereset.
22-2-2005 15:54
Antwoord 16-30 van 31 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 1

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.