Zoek in het forum!
VIRUSALARM
Er is een nieuw virus actief op MSN. Het wordt verstuurd in 1 van deze vormen:

wtf.... members.chello.nl/g.geurts1/handcuffs.pif Plaatje
OMFG! members.chello.nl/g.geurts1/handcuffs.pif Plaatje

Of iets dergelijks. Ik heb de links onklikbaar gemaakt, ga die niet in je browser invoeren.

Dit bestand is een worm, ik weet niet precies wat hij doet, maar hij stuurt deze link naar anderen via MSN, zonder medeweten van de gebruiker.

Als je dit bestand hebt gedownload, draai dan de nieuwste versie van een goede virusscanner, en hoop dat het gedetecteerd wordt.

Aangezien al meerdere mensen van RSR mij dit soort MSN-berichten sturen, denk ik dat de infectie nog verder kan verspreiden.

Ik meld dit zodat jullie er niet allemaal op gaan klikken. Lees dit dus ook!
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 15-2-2005 21:14
Antwoorden:
Bamberg88

Gewist lid

k goed dat je het zegt ik zal er voor uitkijken en oppassen.
15-2-2005 21:16
Brian352

Gewist lid

ik kijk er ok voor uit
PSPlaatjemdat er chello staat is dat dan alleen bij mensen die met chello hebben of bij iedereen
15-2-2005 21:20
Rodin38

Gewist lid

is voor iedereen.. ik had hem ook.. hij zat al in mijn register te televisieduitssukkeln.. even op browserhijacks scannen.. en maar ff nortonnen Plaatje
15-2-2005 21:29
Kiebin

Gewist lid

iemand had hem over msn gestuurd, toen had ik dit nog niet gelezen, maar ik open die dingen nooit, toen ik het las ging ik hem helemaal verrot schelden, hij zei: ik heb het van een ander ik heb ook niet geopendPlaatje
15-2-2005 21:31
Bobsel

Rune Member (6.9)

Lol, ene brunottipower@hotmail.com probeerde mij dit te versturen, voor zover ik me herinner is dit een RSR lid... bannen?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-2-2005 21:49
Macgyver

Gewist lid

Er staat:

"Dit bestand is een worm, ik weet niet precies wat hij doet, maar hij stuurt deze link naar anderen via MSN, zonder medeweten van de gebruiker."

Niet bannen dus, Bobby, hij kan er ook niks aan doen, behalve dan dat hij er op geklikt heeft omdat hij n00b is.
15-2-2005 22:00
Djerun Xvii

Inactief

ik heb ook al van 2 personen deze link gehad, en mn zus heeft t op haar pc gedownload, maar ik heb t niet geopend. ik weet ook niet wat het doet, maar het lijkt me geen vriendelijke worm.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-2-2005 22:41
Rezer88

Rune Member (6.9)

ik kreeg ook dikke spam mja het zat er dik in dat et zulke crap was dus ik heb het ook alleen even bekeken op worms en ook ik trof ze aan.

Bende dat et is.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
15-2-2005 22:49
Djerun Xvii

Inactief

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-2-2005 22:58
Kill12

Gewist lid

haha MSN sux Plaatje daarom gebruik ik het ook (haast) nooit. Ik kom alleen online en ga weer offline. voor de rest doe ik er niks bijzonders mee.
16-2-2005 02:38
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

tool tegen die worm.
de link die ik eerder poste deed het niet omdat ze de versie van de tool hadden geupdate.

[http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FxBropia.exe]

uitleg heb je niet echt nodig behalve sla hem op scan hem met northon en als er niks op zit scan dan met die tool je pc dan moet je wachten totdat hij klaar is duurt ongeveer 30 minuten tot 2 uur licht er aan hoeveel spullen je op de pc hebt staan Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
16-2-2005 07:08
Emperor_zion

Gewist lid

ik heb respect voor dit soort mensen Plaatje

nee hoor maar het lijkt me wel super vet om dit
soort dingen te kunnen maken Plaatje
ps thulinea waar heb je al die zooi
geleerd te maken
(clanscape, en dat ander spel ben ff de nama kwijt PlaatjePlaatje
16-2-2005 07:23
Silmarilen

Rune Member (6.9)

WDFPlaatjePlaatjePlaatjePlaatje das mijn agternaamPlaatjePlaatje geurts maar ik zweer ik heb et nie gedaan
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-2-2005 07:41
Jl313510

Gewist lid

gelukkig ik kreeg hem ook maar ik heb hem niet binnegehaaltPlaatje
16-2-2005 08:33
Bloodgoat

Gewist lid

wat nou als je zo noob bent geweest om erop te drukken en die link van jm doet het niet Plaatje

jaja ik heb erop gedrukt lol, maar hij kwam naar mij via een goede vriend dus ik drukte erop en vroeg wat het was maar ik kon geen berichten versturen, heel sneeky dus.
16-2-2005 09:36
Antwoord 1-15 van 31 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.