Zharlax Rune Member (6.9) | Dat heb ik al zovaak gehoort, en met 600+ leden en de nieuwe reqs denk ik dat het wel goed komt met rsr Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 2-2-2005 21:21 | ||
Forum Raider Gewist lid | Wat de fok is dit voor troep? Alleen omdat de clan uit elkaar valt betekent niet dat elke naab zo maar level 7 kan worden. De enige die het verdiend hebben zijn Lorrie en Gregory maar dat is het. En waar ik me al helemaal over verbaas is Arnoud. Wat de runescapeionenfaggot is dit voor gare troep. Ik eis dat ze worden gedegradeerd! 3-2-2005 18:06 | ||
Rutgermans Inactief | Geef ze nou eens een kans! Waar ik het zeker wel mee oneens ben, is dat alleen de zes-komma-negens een zeven kunnen worden. Ik had best nu 6,9 kunnen zijn, maar om 8 uur 's avonds, wanneer alle events plaatsvinden, kan ik gewoon niet komen! Zo simpel is dat! En ik wil dolgraag weer met die QuestPage aan de gang...maar zolang er nog geen oplossing voor die plaatjesuploader is (en die is er na 2 maand nog steeds niet) kan ik gewoon niets beginnen. Groetjes Rutger P.S. Gefelicitaart, Aleela, Arnoud, Gregoryw, Fakemon, en Lorrie natuurlijk Gestopt met RuneScape. 3-2-2005 18:19 | ||
Brian352 Gewist lid | goed idee dan hoeg ik tenminste niet constant badges te halen waar ik nooit zin in heb 4-2-2005 07:49 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | quote: PM me ff op msn, ik heb wel een oplossing voor die plaatjes uploader Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
4-2-2005 08:30 | ||
Deadman12369 Gewist lid | omg wat een vage nieuwe 7s alleen dark en greg hadden het recht om het te worden. en crock moest er gewoon bij zijn . verkeerde beslissingen zijn genomen geloof mij maar. leeftijd speel wel degelijk een rol. wie luisterd er nou naar een mannetje van 13 ik niet als hij zegt die dit dan zeg pleur op noob. ik ben weg hier rsr zal lijden hieraan. 4-2-2005 15:28 | ||
Ctk Mastah Gewist lid | Ze zijn op proef, als jij hier mensen beoordeelt op hun leeftijd ben jij ook zo'n ventje wat bij voorbaat mensen van bijvoorbeeld een ander geloof slecht vind... Dan ben je een noob, niet als je je best probeert te doen om moderator te zijn... Je moet respect hebben voor mensen, en dat ontbreekt hier in Nederland. Hoe et nu in Belgie is weet ik niet helemaal... 5-2-2005 23:55 | ||
Jantje F Inactief | wil iemand ff zeggen wat je dan kan doen om actief te zijn buiten de events? ik heb een te laag lzevel vo de meeste events. ik verkoop iets van een 500 yew logs en iets van een 2400 willow logs.p-m me! 6-2-2005 08:38 | ||
Deadman12369 Gewist lid | @ ctk masta lol je kent me niet eens dus stil maar . en je snapt best wel dat leefttijd wat uitmaakt of ben je daar zelfs te dom voor [TrekkieEdit]Leeftijd maakt inderdaad iets uit. Daarom kan ik hierbij als legitiem 18-jarige tegen een 15-jarige zeggen dat je een NAAB bent, die niet weet hoe hij zich moet gedragen, terwijl nieuwe mods van 13 dat wel kunnen. Volgens jouw theorie ben je dus geschikter als 13-jarige dan als 15-jarige.[/TrekkieEdit] trekie is dus net zo dom als jullie crock geen 7 maken en een arnoud wel die niet gelieft is en te jong is om te leiden. en jou 18 boei me niks. want wat denk ik zeg 1 deng kijk je hoofd 7-2-2005 17:29 | ||
Jantje F Inactief | jama wat kan je nu allemaal doen om actief te zijn en er niet uitgeslingerd te worden? ik weet 1. dat je elke maand 1x naar een event moe gaan. grtz Jan ik verkoop iets van een 500 yew logs en iets van een 2400 willow logs.p-m me! 7-2-2005 17:39 |