Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Actiefheid changes en level ups]
Actiefheid changes en level ups
Okay mensen,

Het actiefheids systeem is weer vernieuwd (en daarmee deffinitief af) om nu nog meer factoren te meten, het is nu ook niet meer nodig om 1 bepaald iets PERCEE te doen, zoals naar een event gaan, je kan je benodigde actiefheid ook halen als je niet naar een event gaat (al helpt het wel enorm als je het wel doet). Het nieuwe systeem gaat vanaf morge (1 februari) in en je zal tussentijds (14 februari) een e-mailtje krijgen als je niet actief genoeg bent zodat je nog tot het einde van de maand de tijd hebt om actiever deel te nemen binnen RSR (zoniet wordt je gewist). Verder worden vanaf nu ook de levelups/leveldowns gebaseerd op het nieuwe systeem. Zo zullen 7+ die niet voldoen aan de benodigde activiteid automatisch leveldowned worden. ook zullen 6,9+ die zeer actief zijn door ons systeem worden aangemerkt als goede kanidaat voor een levelup, de leaders beslissen echter nog altijd of je ook echt levelup mag maar als het systeem je al aanmerk voor een levelup is de kans dat je ook werkelijk up gaat zeer groot. We hebben de actiefheids meter PER DIRECT losgelaten op de 6,9+ en daar kwamen de volgende levelups/downs uit.

- Fakemon: van level 6,9 naar level 7
- Dark Lorrie: van level 6,9 naar level 7
- Aleela: van level 6,9 naar level 7
- Arnoud X122: van level 6,9 naar level 7
- Maggot666_s: van level 7 naar level 6,9
- Superjongen: van level 8 naaar level 7

Dat waren alle ups en downs voor deze maand, volgende maand zal er weer een overzicht volgen.

Let wel: De mensen die nu 7 zijn geworden zijn op proef. Als ze ons niet bevallen worden ze weer down gezet naar 6,9, actief of niet. En de mensen die gedowned zijn kunnen weer 7 worden zo gauw ze actief genoeg zijn. Aangezien dat elke maand wordt bekeken zien we volgende maand wel weer wat eruit komt.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 31-1-2005 22:25
Antwoorden:
Zharlax

Rune Member (6.9)

quote:
Tt112 zei: w00t ff zeuren om dat systeempje, ja het heeft wel zijn voordelen om te zien wie er nou actief is, daarin is het best wel goed.. MAAR een lvl 7 die actief is, maar gewoon sociaal een idioot is heb je niks aan! Dat systeempje kan dan wel zo goed zijn, maar dat systeem kan gewoon niet kijken of iemand nou geschikt is voor lvl 7. Ik vind dat het systeempje als 1 van de factoren moet gebruikt worden om iemand te promoveren maar niet als de hoofdfactor! De hoofdfactor moet nog gewoon zijn dat er door de leaders gekeken word of die persoon nou wel echt goed is en geschikt is voor het werk.

Zo zit het nu ook precies, deze maand hebben alle aanradingen van het systeem opgevolgd. In het vervolg zullen nog steeds alle level downs automatisch worden doorgevoerd maar de levelups zullen eerst nog eens door de leader besproken worden. Als je dus door het systeem wordt aangemerk als goede kanidaat voor een levelup dan zullen dus eerst nog eens alle leaders overleggen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
1-2-2005 16:30
Born2die101

Gewist lid

lol gangratz iedereen met jullie lvl up hopelijk blijven jullie zo PlaatjePlaatje
1-2-2005 17:45
Bloodgoat

Gewist lid

leuk, zit je meer dan een jaar in rsr, word je geen 7, en ga je een maandje weg en dan worden er allemaal gasjes 7 en zeggen leaders op msn dat je wel een kans had deze keer maar dat je er niet was... leuk...
mja... argh slecht humeur.
1-2-2005 18:03
Belgiumcrock

Gewist lid

nog iemand met een slecht humeur hier hoor bloodgoat ...

9 maand rsr member, 17 jaar, 156 posts ( nu wss 160+ ondertussen )
maar neen hoor, belgiumcrock? pfft laten we arnoud van 13 pakken of alaula die nog maar 1 maand in rsr zit ...

no offense arnoud, zeker niet, je bent een fijne kerel het gaat me meer om de beslissing van de leaders zelf
ik heb der met thul al overgepraat, hopelijk doen ze het goed
voor de rest vind ik de wijzegingen echt prima
1-2-2005 18:11
Petah112

Inactief

belgium rock zei:
nog iemand met een slecht humeur hier hoor bloodgoat ...

maar neen hoor, belgiumcrock? pfft laten we arnoud van 13 pakken of alaula die nog maar 1 maand in rsr zit ...

no offense arnoud, zeker niet, je bent een fijne kerel het gaat me meer om de beslissing van de leaders zelf

het zijn nu 153 posts om precies te zijn. maar met een praatgemiddelde van 100. ik vind het goed. maar schijnbaar ben je dan volgens het systeem niet actief genoeg.
want: [spam]in het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst. [belgen accent]dat vinden wij bij de SNS bank een beetje onzin[/belgen accent][/spam]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Weer terug van weggeweest.
2-2-2005 10:30
Born2die101

Gewist lid

quote:
Belgiumcrock zei: nog iemand met een slecht humeur hier hoor bloodgoat ...

ik zit hier ook al lang maar hoor je mij klagen, nee...
aanvaardt het gewoon de volgende keer ben je er mischien bij en btw als zij geen goede 7's zijn dan worden ze gewoon weer op 6.9 gezet...
2-2-2005 14:05
Belgiumcrock

Gewist lid

je moet normaal 6.9 zijn om verkozen te worden
en iets meer dan 1 duimpje helpt natuurlijk ook

jij hebt wel veel posts en zit ook lang in rsr
vandaar dat jij het mss ook wel verdient

dat van mij was ook helemaal niet als aanval bedoelt, ik vond het alleen maar een 'rare' beslissing van de leaders
waar ik gewoon mijn eigen commentaar op wou geven
2-2-2005 14:13
Petah112

Inactief

quote:
Born2die101 zei:

ik zit hier ook al lang maar hoor je mij klagen, nee...
aanvaardt het gewoon de volgende keer ben je er mischien bij en btw als zij geen goede 7's zijn dan worden ze gewoon weer op 6.9 gezet...

ik hoor jou klagen over dat je niet moet klagen over het ergens lang bij zitten. zonder teveel klaagen.
telt dat ook mee?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Weer terug van weggeweest.
2-2-2005 14:17
Born2die101

Gewist lid

quote:
Belgiumcrock zei: je moet normaal 6.9 zijn om verkozen te worden
en iets meer dan 1 duimpje helpt natuurlijk ook

jij hebt wel veel posts en zit ook lang in rsr
vandaar dat jij het mss ook wel verdient

dat van mij was ook helemaal niet als aanval bedoelt, ik vond het alleen maar een 'rare' beslissing van de leaders
waar ik gewoon mijn eigen commentaar op wou geven

weet ik dat meer dan 1 duimpje nodig is daarom wil ik naar zoveel mogelijk events gaanPlaatje maar hoe heb jij dat gedaan om 6.9 de zijn met 6 duimpjes en 2 verhaderingen dan ben normaal tog maar 6.5 Plaatje nu ja
btw ik wilde gewoon comentaar geven op jou comentaar en even benadrukken dat het een testperiode is voor de 7's
@: petah 112 je weet wem wat ik bedoel of niet ?
2-2-2005 14:34
Rezer88

Rune Member (6.9)

Komop mensen even alle gemoederen tot rust laten komen. Niet iedereen is blij met de veranderingen van clearence dat is onderhand wel doorgekomen.
Maar geef ze een kans en gaat niet oordelen op leeftijd.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
2-2-2005 14:48
Fakemon

Gewist lid

yep, want dat is discriminatie
2-2-2005 15:08
Bloodgoat

Gewist lid

nja mijn laatste post hier en dan ga ik over dit hele 7 onderwerp stoppen.

ik vind het alleen raar omdat:
posts; ik had er voor ik weg ging 330+
duimpjes; heb er het meest van de hele clan
medals; munt met 1 ster(200k gedoneerd dus) en een blad van herkenning
en ik heb ook best veel badges.

ik kan 2 redenen bedenken waarom ze mij geen 7 hebben gemaakt.

1. ik had mezelf op inactief laten zetten(vind ik een slechte reden want ze hadden het zo op msn kunnen vragen)
2. ik ben maar 13 Plaatje
2-2-2005 15:17
Concura

Gewist lid

congrat lorrie, je verdient je plek.

de rest ben ik nog niet zo zeker van. mischien hadden mensen gelijk toen ze zijden dat rsr stierf Plaatje
2-2-2005 15:23
Zharlax

Rune Member (6.9)

Leeftijd speelt geen rol en je actieviteid wordt op allerlei vlakken gemeten. Met alleen een aardig post total kom je er helaas niet.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

2-2-2005 15:28
Bloodgoat

Gewist lid

quote:
Concura zei: congrat lorrie, je verdient je plek.

de rest ben ik nog niet zo zeker van. mischien hadden mensen gelijk toen ze zijden dat rsr stierf Plaatje

ja, er is heeeeeel veel veranderd sinds ik erin kwam.
toen ik erin kwam was rsr net over de 100 leden.
sindsdien heb ik vele kwaliteits mensen zien vertrekken en voor ieder van hen 10 domme noobs zien terugkomen, en minder goede personen(barto e en KPlaatje tot mijn spijt zien blijven.

rsr is aan het dood gaan ja.
2-2-2005 16:37
Antwoord 16-30 van 40 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 10

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.