Gregoryw Rune Member (6.9) | gratz aan iedereen die gestegen is... goed idee van die actiefheids-systeem. 31-1-2005 22:41 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Ja dat vonden wij ook This alleen jammer dat niet iedereen altijd wil zien dat dit soort beslissingen ook goede kanten hebben. Gegarandeerd dat er wel weer mensen zijn die er niet zoals jij over denken. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 31-1-2005 22:44 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | tja iedereen die lvls up zijn gegaan gratz! En jammer voor je m8 dat je weer 6.9 moest worden door dat systeempje.. Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
31-1-2005 23:01 | ||
Marduk God Gewist lid | Ik zie eerlijk gezegd alleen maar voordelen aan dit systeem. Ik hoop echter wel dat er rekening gehouden wordt met ongewilde inactiviteit(1)? (1)Cf. de huidige situatie waarin ik verkeer waarin ik door schoolwerk nu niet bepaald de actiefheid zelve ben. [NOOT: dit omdat het blijkbaar niet in dank afgenomen wordt dat ik inactief ben vanwege bepaalde personen...] Voor de rest een puik idee. [reez]wil de heer duk zich naar msn begeven danku [/reez] ~Mardvk 31-1-2005 23:34 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Vind dit wel oke...en wat helemaal top is dat je niet meer per maand naar een event moet gaan..alhoewel ik nog nie cker weet hoe vaak ik naar events zal gaan heb geen commentaar op dit prachtig stukje werk Greetz, Erik 1-2-2005 00:30 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | Ik vind het een geweldig systeem en heb er maar 2 problemen mee, het opeens downen van 7's! Jullie kunnen nog wel een weekje wachten en navraag doen bij de oudere leden om erachter te komen wat er is En zomaar mensen upgraden, ik weet niet mischien hebben jullie hun posts wel lopen bekijken maar dat lijkt me zeker nodig als je iemand 7 wilt maken... verder geen op of aanmerkingen [EDIT] Ik lees net het onderste deel, niks op aan te merken, geweldig dit! 1-2-2005 06:58 | ||
Petah112 Inactief | prima systeem. eigenlijk veel beter dan het voorige. ik ben wel benieuwd op welke punten jullie dat meten. en leuk dat je nu ook kan stijgen zonder te slijmen bij de leiders. tellen medals eigenlijk ook mee als punt boost? en die events. er zijn veel events waar ik niet mag komen omdat mijn skills te laag zijn. maarja je kan niet alles hebben in je leven. maar je kan wel veel niet hebben in je leven weet iemand nog iets leuks waarmee de computer crached? ik moet nu computers testen maar ze werken goed. dat is niet leuk. nogmaals goed systeem Weer terug van weggeweest. 1-2-2005 11:59 | ||
Maggot666_s Gewist lid | Mja, ik praat nooit met kebart dus hij kan niet weten dak proefwerkweek en andere zaken aan mn hoofd heb. Wss boeit t m owk niet. thx anyways 1-2-2005 12:03 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | leuk idee en ik denk ook wat handiger voor de leaders kunnen ze makkelijker iemand van 6,9 kiezen die 7,0 mag worden. gratz iedereen die is gestegen. 1-2-2005 12:05 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | w00t ff zeuren om dat systeempje, ja het heeft wel zijn voordelen om te zien wie er nou actief is, daarin is het best wel goed.. MAAR een lvl 7 die actief is, maar gewoon sociaal een idioot is heb je niks aan! Dat systeempje kan dan wel zo goed zijn, maar dat systeem kan gewoon niet kijken of iemand nou geschikt is voor lvl 7. Ik vind dat het systeempje als 1 van de factoren moet gebruikt worden om iemand te promoveren maar niet als de hoofdfactor! De hoofdfactor moet nog gewoon zijn dat er door de leaders gekeken word of die persoon nou wel echt goed is en geschikt is voor het werk. Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 1-2-2005 12:43 | ||
Dark Lorrie Gewist lid | w00t ik ben 7 Thanks Alle anderen, gefeliciteerd. 1-2-2005 13:14 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | W00t me 2. Bedankt voor deze promotie Leaders(en ohno Echter is dit op proef, en zal ik dus mijn best doen om actief te zijn en veel (spamloze) topics en posts te maken. Ook feli aan alle andere promoties. Greetz, Arnoud X122 1-2-2005 14:58 | ||
Djerun Xvii Inactief | koel zeg ik zal maar beter mn best gaan doen dan, dan word ik ook misschien wel 7 *kijkt even rond waar ie nog meer actief kan zijn...* hehe veel plezier met jullie nieuwe krachten... 1-2-2005 15:21 | ||
Aleela Gewist lid | yeah ik ben ook gestegen en nu hope dat het zo blijft. 1-2-2005 15:27 | ||
Fakemon Gewist lid | ik ga meteen een paar badges keuren 1-2-2005 16:21 |