Jantje F Inactief | srry ma ik vind dat deze regel echt niet kan. laat het zoals het nu is, ik geraak nu al niet aan de reqs van het actiefdinges... grtz Jan ik verkoop iets van een 500 yew logs en iets van een 2400 willow logs.p-m me! 23-1-2005 16:14 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Jullie hebben het er zelf naar gemaakt, het is niet leuk om elke dag van de maand een PK event te hebben. Ze zijn SAAI! Normale events zijn er niet, omdat er maar 1 event per dag kan, en ongeveer elke dag is al bezet! En kijk toch, jullie fantasie is al dermate afgestompt, dat jullie niet eens meer weten wat een ander event is... Sterker nog, toen normale PK event werden verboden, dacht ik: "Mooi, nu wat meer normale events!", maar neeeee, jullie tikken er gewoon 80+ voor, en organiseren ze alsnog! Well, dan zeg ik, eigen schuld, hadden jullie maar wat meer fantasie moeten gebruiken. Non-PK-events zijn vaak zelfs leuker, want je kan elkaar dan niet killen, dus is het een stuk vriendschappelijker. PROBEER HET EENS, DAMN...... 24-1-2005 08:52 | ||
Ctk Mastah Gewist lid | @thul: haha, lol. Sommige events slaan idd nergens op... 24-1-2005 09:01 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Correctie: De meeste events slaan nergens op Als je wil Pk'en ga dan met een stel vrienden de wilderness in of join RE. RSR is geen pk clan. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 24-1-2005 15:55 | ||
Born2die101 Gewist lid | ik ben bij re maar ik vind nog steeds dat je niet veel buiten wildy kan doen in f2p zo zorg je alleen maar dat er bijna uitsluiten member events zullen komen 24-1-2005 18:53 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Onzin, vroeger knalde het van de orginele events. Het kan best maar jullie dienen gewoon je fantasie te gebruiken. P.S. En als je dan percee wil hakken ga dan met een groep naar een multi combat zone en hak daar tesamen alles de pan in. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 25-1-2005 10:56 | ||
Leon Gewist lid | oke thanx dit zijn wel goede ideen voor events.. leon1988 25-1-2005 12:18 | ||
Born2die101 Gewist lid | oke ik zal het proberen mijn originaliteit te laten werken dam das al lang geleden pff .... ja ik heb een ideee maar ofdat er veel mensen zullen komen .... 26-1-2005 14:05 |