Zoek in het forum!
PK Events
Beste Mensen,

Omdat er nogal veel (saaie) PK events worden georganiseerd en nou emaal niet de gehele clan pk verslaafde zijn hebben we besloten de PK events aan banden te leggen. Je mag nu maximaal 1 PK event per dagen 8 dagen organiseren (de 4 dagen voor het event en de 4 dagen na het event dient dus niks PK achtigs als event te zijn geplant). Om wel duiderlijk aan te geven waneer er dan wel PK events zijn (voor de fans) zullen deze inplaats van met groend met lichtblauw worden aangeven zodat ze goed opvallen en je ze dus niet mist mocht je erheen willen. Hopenlijk kommen er nu wat meer ORGINELE events.

Greetz The Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 20-1-2005 22:18
Antwoorden:
Jantje F

Inactief

srry ma ik vind dat deze regel echt niet kan. laat het zoals het nu is, ik geraak nu al niet aan de reqs van het actiefdinges...

grtz
Jan
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
ik verkoop iets van een 500 yew logs en iets van een 2400 willow logs.p-m me!
23-1-2005 16:14
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Jullie hebben het er zelf naar gemaakt, het is niet leuk om elke dag van de maand een PK event te hebben. Ze zijn SAAI!
Normale events zijn er niet, omdat er maar 1 event per dag kan, en ongeveer elke dag is al bezet!
En kijk toch, jullie fantasie is al dermate afgestompt, dat jullie niet eens meer weten wat een ander event is...
Sterker nog, toen normale PK event werden verboden, dacht ik: "Mooi, nu wat meer normale events!", maar neeeee, jullie tikken er gewoon 80+ voor, en organiseren ze alsnog!
Well, dan zeg ik, eigen schuld, hadden jullie maar wat meer fantasie moeten gebruiken.

Non-PK-events zijn vaak zelfs leuker, want je kan elkaar dan niet killen, dus is het een stuk vriendschappelijker.

PROBEER HET EENS, DAMN......
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-1-2005 08:52
Ctk Mastah

Gewist lid

@thul: haha, lol. Sommige events slaan idd nergens op...
24-1-2005 09:01
Zharlax

Rune Member (6.9)

Correctie: De meeste events slaan nergens op Plaatje Als je wil Pk'en ga dan met een stel vrienden de wilderness in of join RE. RSR is geen pk clan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
24-1-2005 15:55
Born2die101

Gewist lid

ik ben bij re maar ik vind nog steeds dat je niet veel buiten wildy kan doen in f2p zo zorg je alleen maar dat er
bijna uitsluiten member events zullen komen
24-1-2005 18:53
Zharlax

Rune Member (6.9)

Onzin, vroeger knalde het van de orginele events. Het kan best maar jullie dienen gewoon je fantasie te gebruiken.

P.S. En als je dan percee wil hakken ga dan met een groep naar een multi combat zone en hak daar tesamen alles de pan in.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

25-1-2005 10:56
Leon

Gewist lid

oke thanx dit zijn wel goede ideen voor events..

leon1988
25-1-2005 12:18
Born2die101

Gewist lid

oke ik zal het proberen mijn originaliteit te laten werken dam das al lang geleden pff

.... ja ik heb een ideee maar ofdat er veel mensen zullen komen PlaatjePlaatje....
26-1-2005 14:05
Antwoord 31-38 van 38 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.