Chiefnl Gewist lid | ja is wel goed ........maar moeten het wel bijzondere beetje grote events zijn waar veel mense komen..(w000t ben eerste) 20-1-2005 22:20 | ||
Raylifes Gewist lid | Interresant, al denk ik dat de pk fans die nog niet bij re kunnen dit niet leuk zullen vinden. Ikzelf zie geen reden om tegen deze regel te zijn, als je veel wilt pken ga je of bij re of naar een andere clan, klaar, het enige bezwaar dat ik nu heb is dat ik naar 1 event per maand moet en zo de keuze wel heel gelimiteerd word, ik hoop dat er elke maand nog zoiets als bronze wars of iets dergelijks komt 21-1-2005 07:45 | ||
Magemiserx Gewist lid | Ik vind de regel redelijk idioot/stom...enz. Wrm mogen wij nu geen pk events meer hebben, het is duidelijk dat de mensen die tegen pken zijn, geen goeie ideëen hebben, dus dan komen er gwn helemal geen events meer. Vertel jij mij maar eens wat een orginele non-pk event zou zijn, kheb er al enkelle gezien hoor, maar nog niet veel. ze kunne die toch ook organisere gelijk wij onze pk events organiseren en voor dat RE joinen ding, de mensen met laag combat hebben dan wel een probleem he. 21-1-2005 07:56 | ||
Concura Gewist lid | ik dacht dat normale pk trips verboden waren en herhaling ook. dus hoe kan je dan 1x per 8 dagen een pk trip organiseren? niet echt heel logies. @Raylifes: kleine kans dat er elek maad een bronze war is. de eerste dik meemaakte is achteraf van de kalender gehaalt en bij de tweede (waar ik niet bij was) was georganisator gebanned. 21-1-2005 08:45 | ||
Giant Boy0 Gewist lid | Ik hou van pken Ken niet net als re elke weer een zekere pk event gehouden worden 21-1-2005 09:00 | ||
Leon Gewist lid | vindt het maar vaag... wat wil je dan emt pk trips doen... drop parties elke keer ofzo? noem is een idee wat we dan meoten gaan doen op rs als event... zoveel ideeen zijn er niet... 21-1-2005 13:11 | ||
Giant Boy0 Gewist lid | jawel.. drop parties, trouwerijen, steel war ofzo, elkaar afmaken, deathmatch enz.. ga zo maar door.. Maarja eigenlijk vind ik gewoon pken het leukst maarja.. 21-1-2005 13:14 | ||
Killerareso Gewist lid | verstoppertjuh, speurtochten, vossenjacht ik vindt pken niet leuk. maar ik doe wel mee met steel war/bronze war events en zo. 21-1-2005 13:50 | ||
Knight Bas Gewist lid | w00t thx leaders, ik kom zoizo nooit naar pk events omdat ik pken gewoon nie echt leuk vind, ik hoop er idd wel op dat er nu wat meer mensen orginele event gaan organisere.. Knight Bas has spoken 21-1-2005 17:52 | ||
Scheetos Gewist lid | ik vind dit geen slechte regel, maar dan moeten de pk trips voor alle lvl's zijn! en op een heel goed uur, en een perfecte dag edit* hmmm dit is gescreven een uur nadat ik het vorige schreef: ik d8 ineens, waar om zouden ze dat verbieden wie heeft er last van er kunnen toch nog altijd andere events zijn en i per 8 dagen....... als je toevallig om die dag of uur niet kan........ geen pk event voor 8 dagen sorry maar ik ben in een klan voornamelijk voor pken, ook voor de andere events maar pken doe ik toch het liefst. mijn voorstel is, 1 vaste pk trip (op zater dag, of een andere dag, altijd zelfde uur, zelfde dag, zelfde world, en 1 vrij georganiseerde event! (de vaste event zet je ergens waar je het niet heel de tijd ziet, ergens in een appart bericht op het forum... dus lijkt het voor de mensen die tegen pk's zijn alsof er maar 1 is 21-1-2005 18:23 | ||
Belgiumcrock Gewist lid | sorry maar dit is nu echt wel iets waar ik totaaaaal niet mee akkoord ben 1) we zijn met een grote clan = veel events 2) je kan toch 1 gewone pk trip op zaterdag houden en woensdag een bronze war en diezelfde week een blote vuis event op vrijdag? en de week daarop wat rood vs geel events ofzo niemand gaat daar een probleem mee hebben hoor 3) dat ze die verstoppertje verbieden oke, verjaardags events ... oke omdat we met zoveel leden zijn en elken dag wel 2 mense jarig zijn ( alhoewel iedereen een drop party van mij zou willen ), maar daarom moeten de pk trips nu toch niet verbieden? nu gaan er vooral : running events, kbd, kalphite events komen en wat doen de f2p mensen dan ? thul ik weet dat je ernaaruit bent om orginelere events te organiseren maar organiseer dan bij wedstrijden : om ter origineelst event ofzo dit is echt een slecht idee RE houd maar 2 trips en extra trips kunnen we niet doen wegens te weinig lden daardoor zijn er rsr pk trips maar deze worden nu half verboden RE is hier dus voor een deel ook tegen 21-1-2005 18:38 | ||
Magemiserx Gewist lid | Ik geef belgium helemaal gelijk. IK ben ook frontaal tegen dit, remember, iedereen zecht dat het een fun clan is. Als er mensen zijn die pken fun vinden, laat ze dat dan doen he. Dat de mensen die tegen pken zijn, dan maar zelf orginele events organiseren...nee die zijn gwn te lui daarvoor. Het is het stomste ding dat ik tot nu toe in deze clan heb gehoord en er zijn al domme/stomme dinges gezecht hier ze. 21-1-2005 18:53 | ||
R Destructo Gewist lid | Ach jah.. da wordt maar trainen dan... alleen het baggere is dat dat lang duurt en ik geen armour wapen of wat dan oo meer heb.. aprilgrapmotoridioot hackers... grrr 21-1-2005 19:14 | ||
Debesten Gewist lid | quote: deathmatch, elkaar afmaken, steel war vallen onder pken denkik. yeey 21-1-2005 19:22 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Je mag nu maximaal 1 PK event per dagen 8 dagen organiseren (de 4 dagen voor het event en de 4 dagen na het event dient dus niks PK achtigs als event te zijn geplant) als je de 4 dagen erna dezelfde dagen neemt als de 4 dagen voor het volgende event, moeten er maar 4 dagen tussen ik ben weer de redder in nood I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 21-1-2005 20:17 |