Raiking Gewist lid | hmm, ok, die total req kan ik nog mee leven, Die 1 event in de maand ga ik ook wel halen. maar t is wel bierslijmhermafrodiet dat als je op vakantie bent ofzo en je kan een tijdje nie inlogge dat je dan verwijderd bent. maar ja, het is wel nodig dat die maatregelen worden getroffen, want de clan raakt wel errug vol ja. 11-1-2005 21:08 | ||
Rutgermans Inactief | Hmm...begrijpelijk, maar ik vind het 1-event-in-de-maand-bezoeken een beetje raar. Niet dat het veel is, niet dat ik het niet red, maar ik vind dat het niet verplicht moet zijn events te bezoeken. [edit]Raiking, je kan toch op inactief gezet worden? Dan wordt daar, neem ik aan, toch zeker wel rekening mee gehouden.[/edit] Groetjes Rutger Gestopt met RuneScape. 11-1-2005 21:08 | ||
Spetter3 Gewist lid | nja ik vindt dat eventcrap ook wel dom, events moeten niet verplicht zijn... Mr Ex. 11-1-2005 21:14 | ||
Firebeast M Gewist lid | Wat als je niet naar 1 event per maand komt? want ik ben in 2004 naar geen 1 event geweest volgens mij =. 11-1-2005 21:15 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | Jawel firebeast ^^ keb je op 1 event gezien iig Maar iig, dit is allemaal om de clan actief te maken/houden En als je op vakantie gaat kan dat gerust, ook als je een weekje niet beschikbaar bent enz pm gewoon een leader en die kan je op Inactief zetten. De wereld is nog niet vergaan mensen. wanneer j op inactief staat gebeurd er niets. Je wordt niet verwijderd en houd je badges/medals/duimpies/clearence enz Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-1-2005 21:30 | ||
Kippendoder Inactief | Telt een RE event mee als een ander event? hey! 11-1-2005 21:47 | ||
Heino11 Gewist lid | ik vind het opzich niet zo erg maar van dat je per maand 1 event moet doen vind ik echt k*t vaak kan ik niet omdat ik moet werken of naar school moet of sporten. dus ja ik hoop dat dat veranderd kan worden. eerlijk gezegd vond ik het ik het oude systeem beter. 11-1-2005 22:02 | ||
Concura Gewist lid | ik vind het wel een goed idee behalve dat de huidige leden die zometeen niet aan het nieuwe req voldoen worden gewist. ik vind dat de req moet staan voor degene die binnenkomen en niet voor mensen die al een tijdje in de clan zitten. ik heb net nu natuurlijk wel over mensen die wel actief zijn binnen de clan. het blijfen vrienden die je er dan uitknikkert. 11-1-2005 22:17 | ||
Petah112 Inactief | ik ben zo nieuwsgierig wat de rest allemaal zal zijn.... 1 keer per maand 1 sub-clearance level up als je onder de 5.0 zit? 1 keer in het half jaar een neiuwe badge totdat je ze allemaal hebt? 1 vergadering in het half jaar bijwoonen? minimaal 20 posts? er zal vast iets zijn met posts maar wat en dat event. tja als je de clan actief wilt houden moet je wel eisen stellen. dat hebben wij niet voor het kiezen. maar het zou fijn zijn als jullie die weghaalen... Weer terug van weggeweest. 11-1-2005 22:20 | ||
Aviendha18 Gewist lid | 1 event per maand? Ik haat pk'en en nu word ik nog verplicht om te pk'en 11-1-2005 22:25 | ||
Kippendoder Inactief | Tja, pk'en doe ik ook niet echt graag. Maar RE is redelijk goed georganiseerd en als dat meeteld als een event dan zal ik dat wel doen. hey! 11-1-2005 22:26 | ||
Needlekiller Inactief | idd, ik haat pk'en, en stel dat ik eens een maand niet member ben, omdat ik ben vergeten te betalen of omdat ik t heel druk heb, dan heb ik egt de spullen en de tijd niet om te gaan pk'en (tegen m'n zin in) .. ik zit nu al dacht ik bijna 1 vol jaar in de clan.. maargoed.. wat moet.. dat moet... je krijgt er wel een cadeau voor hé... wat dat dan ook mag zijn.. (gedraag je 1 half jaar, en ontvang de gehoorzaamheidsmedal 11-1-2005 22:29 | ||
Anarkhia Gewist lid | bah 650 maar? kan da niet op 900? heb ik tenminste iets om voor te levelen in 1 maand ook nog maar 22 11-1-2005 22:34 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | quote: REDELIJK nou nou mag wel wat beter ^^ Maar ik ben persoonlijk voor RE is 1 event, alleen moet dit nog besproken worden door de leaders. Ik zal er alles aan doen om dit eventjes waar te maken Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-1-2005 22:53 | ||
Kalkan Inactief | Ik kan niet naar veel events, dat hangt er vanaf of mijn broer werkt enz., want ik mag niet rsen van mijn broer omdat dat rs onze pc crasht, dus ik zal naar events proberen te gaan, mijn posts is ook veel gedaalt omdat dat ik 8 dagen inactief stond, hou daar dus rekening mee 11-1-2005 23:00 |