Gregoryw Rune Member (6.9) | damit man, ik wist niet dat het hier zo gaat.Iedereen weet dat je veel voor rsr doet (en hebt gedaan), dan mag toch wel eens gezegt worden... 8-1-2005 18:52 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | Het is jammer dat je dit hebt besloten, maar na ik de post in het clan nieuws hieronder van KB zag, kan ik begrijpen wat je bedoelt, als hij dit de hele tijd doet, lijkt hij net op mij, altijd men zin willen hebben. Ik ben trouwens blij dat je besluit wel in RsR te blijven. Je hebt volgens mij meer voor de clan gedaan dan KillerBart ooit. Greetz, Arnoud X122 8-1-2005 18:54 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Tjah, KB is nog altijd Leader + Founder. Juist ik kan mij daar niet bij neerleggen. Dus moet ik zelf maar beslissingen nemen of word ik uit de clan gezet. Niet dat hij het ging doen zegt hij. Maar zelf wou hij wel. Hij deed het niet omdat hij weet dat er teveel leden achter me staan. Den Boom In 8-1-2005 18:55 | ||
Dark Lorrie Gewist lid | Goh, ik vind het erg jammer dat het uiteindelijk toch zover is kunnen komen Ik snap niet dat Boom de clan uit wordt gezet als hij zichzelf niet op Retired laat zetten, alleen omdat Boom het niet met je ideeën (K eens is?! Ik vind het erg jammer dat hier zo om gegaan wordt met iemands mening.. Als het echt zo moet.. Bye boom 8-1-2005 18:57 | ||
Priamus Gewist lid | Jeee wat een kaaslampbaviaanstreek, ik zit hier nu een maand en jij ebnt tog wel de ''leider'' geweest die ik het meest actief heb gezien. Mmm, wel goed dat je iig niet uit de clan gaat. 8-1-2005 18:58 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Ik zou niet uit de clan worden gezet. KB kan het gewoon niet omdat ik veel te veel leden achter me aan heb. Maar hij zelf zou het wel willen. Den Boom In 8-1-2005 18:59 | ||
El_barto_02 Gewist lid | dam echt wel schoolprotoplasmavreter maar blijkbaar denken niet al te veel mensen net als KB kijk maar bij beste lid waar den boom in eerste staat dus ik zou niet weten wat Kb aan den boom in verkeerd vind. 8-1-2005 19:00 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Ik bemoei me teveel met leaders zaken. Ik mag geen kritiek uiten in het openbaar. Ik moet schijnheilig doen. Daar komt het op neer. Den Boom In 8-1-2005 19:04 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Okay, ik snap dat ik nu natuurlijk de boosdoener ben. En meschien zelfs wel terecht, ik moet toegeven dat ik het ben geweest die inderdaad aanzet tot dit besluit heeft gegeven. En dat ik inderdaad zelfs het liefste hem uit de clan had gezet, ik wist echter dat de clan er dan niet op vooruit zou gaan en ik een hoop mensen tegen me zou werken (dat wil ik absoluut niet). Ik waaardeer en respecteer Den Boom In zijn mening (vandaar ook dat het clannnieuws niet geëdit is) maar ik moet toch voor mezelf er een uitleg bij geven. Den Boom In is een prima lid, hij doet veel voor de clan en is daarom een vrijwel perfecte 8,5. Het probleem is echter dat als er een beslissing wordt genomen Den Boom In zich niet altijd neer kan leggen bij die beslissing (die dan door de 9 is genomen). Begrijp me niet vekeerd IEDEREEN mag zijn mening zeggen maar als de 9 zich niet aansluiten bij jou mening moet je je erbij neerlegen, zo werkt het nou eenmaal. Ik heb vaker geprobeerd een oplossing te vinden waar we ons beide in konde vinden maar dat is gewoon heel moeilijk. Ik zal er zal er niet omheendraaie, ik ben mede aan dit besluit schuld en das jammer. Maar een 8,5 hoor leaders onvoorwaardelijk te steunen en niet altijd zijn eigen mening voorop stellen. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 8-1-2005 19:04 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | LOL iedereen mag zijn zegje doen zelfs een leather member 1.0 (alhoewel hij niets van de clan weet) 8-1-2005 19:07 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Zie je:zoals hij zegt. Een 8.5 hoort een leader te steunen. Dat kan ik niet. Ik wil men eigen mening kunnen zeggen. Ook tegen over mensen die geen mods zijn. Den Boom In 8-1-2005 19:07 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Dat mag ook (kheb immers altijd naar je geluisterd, maar er niet altijd iets mee gedaan), alleen of we er wat mee doen is een 2e. En als we er niks mee doen dan moet je je daarbij neerleggen. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 8-1-2005 19:14 | ||
Dope Dude666 Inactief | dam man kvin di wel bale.... boom is de enige rsr sub-leader waarmee ik contact hep... en kvroeg dus ook altijd alles bij hem.. maar ja als dit is wa hij wil...dan is da zijn keuze..ben opzich wel blij da hij nie helemaal gewist zal worde 8-1-2005 19:15 | ||
Priamus Gewist lid | quote: inderdaad, hij staat niet voor niest 1e bij beste lid..... 8-1-2005 19:20 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Je mag wel je mening geven, maar het is niet de bedoeling dat je dat tegen iemand anders doet dan de leaders, bij een belangrijke beslissing dan. Het idee is dat wij er als 1 front uitzien, die allemaal hetzelfde vinden. Bijvoorbeeld bij de invoering van de lvl 7 badge powers laatst, je poste meteen een reply met wat er allemaal wel niet mis mee was. Het is de bedoeling dat je dat even via msn of zo met een leader, of alle leaders, bespreekt. NIET dat je de hele clan even laat weten dat je ons eigenlijk cockpitcitroenprotoplasmazakken vind. Het staat toch ook raar als een hoog persoon in de regering opeens zegt dat hij het met niemand eens is? Er zullen het wel veel mensen niet met elkaar eens zijn, maar dat werk je dan op de achtergrond uit, niet in het openbaar. 8-1-2005 19:20 |