Zoek in het forum!
Drop Party
Beste Clanleden,

Jullie weten het,of jullie weten het niet,maar in februari staat er weer een heuze clandrop op het programma. Naar aanleiding daarvan hebben ik(Den Boom In),Killerbart en Thulinma elk 1 mill gedoneerd(ook Trekkie zal wat doneren maar dat zal geen 1 mill zijn wegens financieele problemen in rsPlaatjePlaatje.We doneerden zoveel geld omdat we deze keer een grote drop party willen organiseren,maar daarover zo dadelijk meer. Dus, omdat we er een groot feest van willen maken is het ook fijn dat er veel gedropt wordt. Natuurlijk komt het geld er niet van zelf. Daarom zouden wij ( ' The RSR Crew ' ) jullie willen vragen om ook jullie bijdrage te leveren. Nu vraag je je waarschijnlijk af: " Een bijdrage leveren,best goed, maar waar?". Het antwoord is best simpel. Je contacteert een sub leader of leader en dan kan je samen met die persoon een tijd en plaats afspreken om te doneren.

Over de drop party:

De drop party zal plaatsvinden ergens in februari. Een vaste datum is er nog niet. De drop party is omwille van het 3-jarig bestaan van de clan. Maar het zal niet meer zo een gewone War-Boel-Drop-Party worden. Deze keer zullen we op meerdere plaatsen tegelijk droppen op 1 zelfde tijdstip in 1 zelfde world. Op voorhand zal je je dan kunnen inschrijven en met een voorkeursplaats waar je zou willen staan ( zo kan je samen met je vrienden zijn) . Later zullen we dan meedelen waar je definitieve plaats is. Graag zouden we jullie dan ook willen vragen om de afgesproken plaats te zijn,en niet ergens anders(om zo een War-Boel-Drop-Party te vermijden). Op iedere plek zal evenveel gedropt worden.

Ok dat was het ongeveer. Later volgt meer inforamtie erover. Maar jullie kunnen nu alvast doneren!

Have fun

The RSR Crew
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
Gepost door BertRune Member (6.9) op 20-12-2004 20:01
Antwoorden:
Ohno

Rune Member (6.9)

Ok... dat was ik dus... Waarom kan ik lezen/posten op het clan nieuws? Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-12-2004 07:58
Sir Mvl

Inactief

mooi een drop party die helemaal georganiseerd is cool Plaatje
en ja hoe kan ohno posten als gast in het clannieuws topic als je nog ineens het kan zien volgens jouw killerbart? omdat hij valsspeelt Plaatje ?

sir MVL

p.s.ik zal volgende maand nog wel iets doneren als ik terug geld heb "gemaakt" Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-12-2004 08:57
Concura

Gewist lid

@ohno: omdat jij zo'n machtige leider was kan jij alle wetten van de site breken zondere het ook maar in de gaten tehebben.

tot wanneer kan je eigenlijk doneren voor deze party? ik wil zo laat mogelijk doneren zoadt ik zoveel mogelijk kan geven. (ik hoop tegen die tijd een mill of zo)

21-12-2004 09:16
Fakemon

Gewist lid

hoeveel moet ge doneren?
kunnen jullie iets doen met 50 addy ores?
21-12-2004 10:23
Concura

Gewist lid

ik kan als gast alleen clan clan nieuws lezen.
maar als gast heb ik wel meer duimpjes dan als concura Plaatje

en ik had dus gelijk. Ohno blijft oppermachtig, zelfs als gast Plaatje

21-12-2004 10:47
Bert

Rune Member (6.9)

FF ter verduidelijking: Jullie doneren zoveel als je wil. Maar als je een medal wil moet je claninfo==>medals checken(in de navigatiebalk linksbovenaan).

Greetz

Den Boom In
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
21-12-2004 10:54
El_barto_02

Gewist lid

quote:
Den Boom In zei: Neen,Telegrabben is ten strengste verboden. Alle telegrabbers zullen van mij persoonlijk een ban-pakketje ontvangen. En je wilt niet weten wat dat allemaal inhoud...

Dus Telegrabben is zeker verboden.

Den Boom In

ok ik zal zeker niet telegrabben want zon ban-pakketje lijkt me niet zo leuk
en ik heb laatst nog 100k gedonneerd
21-12-2004 10:56
Debesten

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: Clan nieuws is niet vieuwbaar voor de geusts Plaatje. ff ter verduiderlijking we hebben nu dus 4 mill besteedbaar voor de clan (1 mill van de clan en de 3 mill van Den Boom in Thulinma en mijn donatie). Hoe meer er nu nog wordt gedoneerd (aan stuff of cash) hoe meer we dus extra buiten die 4 mill om kunnen droppen. De leaders hebben dus al een ruim begin bedrag in de pot gelegt maar het is aan jullie om er een absolute knaller van te maken. Doneer dus Plaatje!
Ge kunt wel nieuws lezen via guests, zelfs Re pk trips, hebbek al aan trekkie gereport.
21-12-2004 11:44
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
KillerBart zei: Clan nieuws is niet vieuwbaar voor de geusts

zeker?
Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
21-12-2004 13:03
Nicko 007

Gewist lid

Kewl ik sta der bij op Plaatje
Maar daar moeten ze wel wat aan doen anders komen gewoon wat gasten die niet van onze clan zijn de spullen pakken van de drop
21-12-2004 13:27
Stef Dude

Gewist lid

k doe ook mee en in fala is een groot huis da leeg is daar kunne we ut houwe
21-12-2004 13:46
Glowball02

Rune Member (6.9)

hey, ik merk dat nu pas, waarom hebben guests 2 duimpjesPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
21-12-2004 13:49
Rezer88

Rune Member (6.9)

dat doet er niet toe ofwel? een Guest heeft evenveel toegang als een 6.9. Dus dat is alles eigenlijk behalve wat boven 7 komt Plaatje

maar zoals ik den boom al beloofd heb zal ik ook een donatie doen Plaatje kzit nog even te denken in welke form en hoe groot, misschien men santa... of anders 1mil cash Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
21-12-2004 15:18
Ohno

Rune Member (6.9)

quote:
Concura zei: Ohno blijft oppermachtig, zelfs als gast Plaatje

Yup yup, ik own Plaatje Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-12-2004 17:07
Berckvens121

Gewist lid

ik vind het wel een supercoolmachtig-idee maar misschien zouden we het kunnen versprijden over 2 of meerdere dagen zodat ook de leden die die dag niet kunnen er toch van mee zouden kunnen genieten. maak er misschien een rsr-3daagse van ofzo. En laat iedereen beslissen op welke dag ze komen
21-12-2004 19:04
Antwoord 16-30 van 55 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.