Zoek in het forum!
Drop Party
Beste Clanleden,

Jullie weten het,of jullie weten het niet,maar in februari staat er weer een heuze clandrop op het programma. Naar aanleiding daarvan hebben ik(Den Boom In),Killerbart en Thulinma elk 1 mill gedoneerd(ook Trekkie zal wat doneren maar dat zal geen 1 mill zijn wegens financieele problemen in rsPlaatjePlaatje.We doneerden zoveel geld omdat we deze keer een grote drop party willen organiseren,maar daarover zo dadelijk meer. Dus, omdat we er een groot feest van willen maken is het ook fijn dat er veel gedropt wordt. Natuurlijk komt het geld er niet van zelf. Daarom zouden wij ( ' The RSR Crew ' ) jullie willen vragen om ook jullie bijdrage te leveren. Nu vraag je je waarschijnlijk af: " Een bijdrage leveren,best goed, maar waar?". Het antwoord is best simpel. Je contacteert een sub leader of leader en dan kan je samen met die persoon een tijd en plaats afspreken om te doneren.

Over de drop party:

De drop party zal plaatsvinden ergens in februari. Een vaste datum is er nog niet. De drop party is omwille van het 3-jarig bestaan van de clan. Maar het zal niet meer zo een gewone War-Boel-Drop-Party worden. Deze keer zullen we op meerdere plaatsen tegelijk droppen op 1 zelfde tijdstip in 1 zelfde world. Op voorhand zal je je dan kunnen inschrijven en met een voorkeursplaats waar je zou willen staan ( zo kan je samen met je vrienden zijn) . Later zullen we dan meedelen waar je definitieve plaats is. Graag zouden we jullie dan ook willen vragen om de afgesproken plaats te zijn,en niet ergens anders(om zo een War-Boel-Drop-Party te vermijden). Op iedere plek zal evenveel gedropt worden.

Ok dat was het ongeveer. Later volgt meer inforamtie erover. Maar jullie kunnen nu alvast doneren!

Have fun

The RSR Crew
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
Gepost door BertRune Member (6.9) op 20-12-2004 20:01
Antwoorden:
Knight Bas

Gewist lid

w00t stoer, eindelijk een clandrop waar ik bij kan zijn (bij de vorige kwam ik er pas achter dat hij er was toen ie al een week gelede was gedaan PlaatjePlaatje) meschien kan ik oowk nog wel wat doneren. Ik probeer er teminste bij te zijn

Over de plaats, nouw, al-kharit palijs is meestal wel goed maar te klein voor een clandrop. Falador park is te druk bezogt door andere... dusss... meschien kunnen we het in luby swamp houdePlaatje Of het grasgebied tussen edgeville en varrock maybyPlaatje T lijkt me leuk, honderde zammy p8's droppe Plaatje
20-12-2004 20:10
Bert

Rune Member (6.9)

FF ter verduidelijking. The RSR crew vindt best wel geschikte plaatsen. Plaatje Jullie hoeven er dus geen te zoeken voor ons.Plaatje Toch thx voor je inzet.

Den Boom In
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
20-12-2004 20:16
So_01

Gewist lid

lol
cool een drop party Plaatje,
maaruh doe snel die gastingang wegPlaatje
tof van jullie hoor Plaatje
20-12-2004 20:22
Pittbull_wd

Gewist lid

dit is echt wel cool, maar zorg ervoor dat de plaatsen via mail bekent worden, anders komen er veel te veel gasten.Plaatje
20-12-2004 20:30
El_barto_02

Gewist lid

cool mag je telekinetic grap gebruiken
en iid ja zorg er aub voor dat guests deze topic enzo niet kunnen zien
hopelijk vertellen ook niet te veel mensen het door aan niet rsr-leden
en er zullen waarschijnlijk ook wat leden bijkomen als ze van die drop party horen
20-12-2004 20:31
Bert

Rune Member (6.9)

Neen,Telegrabben is ten strengste verboden. Alle telegrabbers zullen van mij persoonlijk een ban-pakketje ontvangen. En je wilt niet weten wat dat allemaal inhoud...

Dus Telegrabben is zeker verboden.

Den Boom In
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
20-12-2004 20:33
Zharlax

Rune Member (6.9)

Clan nieuws is niet vieuwbaar voor de geusts Plaatje. ff ter verduiderlijking we hebben nu dus 4 mill besteedbaar voor de clan (1 mill van de clan en de 3 mill van Den Boom in Thulinma en mijn donatie). Hoe meer er nu nog wordt gedoneerd (aan stuff of cash) hoe meer we dus extra buiten die 4 mill om kunnen droppen. De leaders hebben dus al een ruim begin bedrag in de pot gelegt maar het is aan jullie om er een absolute knaller van te maken. Doneer dus Plaatje!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
20-12-2004 20:36
Nicko 007

Gewist lid

Kunnen jullie al wat verklappen wat jullie gaan droppen?En moet je geld doneren of mag je ook spullen doneren?
20-12-2004 20:38
Aleela

Gewist lid

ik kom denk ook wel als ik dan kan.

gr. aleela
20-12-2004 20:41
Tines4win

Gewist lid

Hoe komt thulima aan zoveel geld? Ik dacht dat hij het niet meer speelde? Ik vind het wel heel tof dat jullie zoooooveel geld hebben geschonken. Ik zal vast en zeker ook nog schenken.
20-12-2004 20:45
Bert

Rune Member (6.9)

quote:
Nicko 007 zei: Kunnen jullie al wat verklappen wat jullie gaan droppen?En moet je geld doneren of mag je ook spullen doneren?
Je mag ook spullen doneren. Maar liefst spullen met waarde. BVB: 57 Plaatje hebben we liever niet. Omdat het eig meer brol is. Maar een Plaatje ,of 1K Plaatje ofzo hebben we liever. Natuurlijk ben je vrij om te doneren wat je wil. Al zal je er dan niet altijd een medal voor ontvangen.
quote:
Tines4win zei:Hoe komt thulima aan zoveel geld? Ik dacht dat hij het niet meer speelde? Ik vind het wel heel tof dat jullie zoooooveel geld hebben geschonken. Ik zal vast en zeker ook nog schenken.

Thul heeft vroeger p hats kunnen oprapenPlaatje Dus is op een easy way aan geld gekomen.

Den Boom In
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
20-12-2004 20:50
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

quote:
Den Boom In zei: Neen,Telegrabben is ten strengste verboden. Alle telegrabbers zullen van mij persoonlijk een ban-pakketje ontvangen. En je wilt niet weten wat dat allemaal inhoud...

Dus Telegrabben is zeker verboden.

Den Boom In

en als ik mag raden hoelang die ban duurt ben je pas weer jarig voor dat je er op mag denk ik.

ik wil wel wat member logs geven maar f2p kunnen die wel burnen. (het zijn maple logs)
ja ik ben gehackd maar woord cutten lukt wel hij heeft me black axes laten staan en een vriend gaf me een rune axe.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
20-12-2004 20:51
Vt4

Gewist lid

ik zal na nieuwjaar nog wel bekke donere
ma eerst nog 2 mining lvkes hale en ik ben uit alle finaciele probleme Plaatje
20-12-2004 22:09
So_01

Gewist lid

yayPlaatje!
100k gedoneerd, wat bennik toch aardig Plaatje
21-12-2004 00:13
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

lijp...ik doneer later wel over 2 weken...dan meld ik het wel effe
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
21-12-2004 00:48
Antwoord 1-15 van 55 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.