Knight Bas Gewist lid | w00t stoer, eindelijk een clandrop waar ik bij kan zijn (bij de vorige kwam ik er pas achter dat hij er was toen ie al een week gelede was gedaan ) meschien kan ik oowk nog wel wat doneren. Ik probeer er teminste bij te zijn Over de plaats, nouw, al-kharit palijs is meestal wel goed maar te klein voor een clandrop. Falador park is te druk bezogt door andere... dusss... meschien kunnen we het in luby swamp houde Of het grasgebied tussen edgeville en varrock mayby T lijkt me leuk, honderde zammy p8's droppe 20-12-2004 20:10 | ||
Bert Rune Member (6.9) | FF ter verduidelijking. The RSR crew vindt best wel geschikte plaatsen. Jullie hoeven er dus geen te zoeken voor ons. Toch thx voor je inzet. Den Boom In Den Boom In 20-12-2004 20:16 | ||
So_01 Gewist lid | lol cool een drop party , maaruh doe snel die gastingang weg tof van jullie hoor 20-12-2004 20:22 | ||
Pittbull_wd Gewist lid | dit is echt wel cool, maar zorg ervoor dat de plaatsen via mail bekent worden, anders komen er veel te veel gasten. 20-12-2004 20:30 | ||
El_barto_02 Gewist lid | cool mag je telekinetic grap gebruiken en iid ja zorg er aub voor dat guests deze topic enzo niet kunnen zien hopelijk vertellen ook niet te veel mensen het door aan niet rsr-leden en er zullen waarschijnlijk ook wat leden bijkomen als ze van die drop party horen 20-12-2004 20:31 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Neen,Telegrabben is ten strengste verboden. Alle telegrabbers zullen van mij persoonlijk een ban-pakketje ontvangen. En je wilt niet weten wat dat allemaal inhoud... Dus Telegrabben is zeker verboden. Den Boom In Den Boom In 20-12-2004 20:33 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Clan nieuws is niet vieuwbaar voor de geusts . ff ter verduiderlijking we hebben nu dus 4 mill besteedbaar voor de clan (1 mill van de clan en de 3 mill van Den Boom in Thulinma en mijn donatie). Hoe meer er nu nog wordt gedoneerd (aan stuff of cash) hoe meer we dus extra buiten die 4 mill om kunnen droppen. De leaders hebben dus al een ruim begin bedrag in de pot gelegt maar het is aan jullie om er een absolute knaller van te maken. Doneer dus ! Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 20-12-2004 20:36 | ||
Nicko 007 Gewist lid | Kunnen jullie al wat verklappen wat jullie gaan droppen?En moet je geld doneren of mag je ook spullen doneren? 20-12-2004 20:38 | ||
Aleela Gewist lid | ik kom denk ook wel als ik dan kan. gr. aleela 20-12-2004 20:41 | ||
Tines4win Gewist lid | Hoe komt thulima aan zoveel geld? Ik dacht dat hij het niet meer speelde? Ik vind het wel heel tof dat jullie zoooooveel geld hebben geschonken. Ik zal vast en zeker ook nog schenken. 20-12-2004 20:45 | ||
Bert Rune Member (6.9) | quote:Je mag ook spullen doneren. Maar liefst spullen met waarde. BVB: 57 hebben we liever niet. Omdat het eig meer brol is. Maar een ,of 1K ofzo hebben we liever. Natuurlijk ben je vrij om te doneren wat je wil. Al zal je er dan niet altijd een medal voor ontvangen. quote: Thul heeft vroeger p hats kunnen oprapen Dus is op een easy way aan geld gekomen. Den Boom In Den Boom In 20-12-2004 20:50 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | quote: en als ik mag raden hoelang die ban duurt ben je pas weer jarig voor dat je er op mag denk ik. ik wil wel wat member logs geven maar f2p kunnen die wel burnen. (het zijn maple logs) ja ik ben gehackd maar woord cutten lukt wel hij heeft me black axes laten staan en een vriend gaf me een rune axe. 20-12-2004 20:51 | ||
Vt4 Gewist lid | ik zal na nieuwjaar nog wel bekke donere ma eerst nog 2 mining lvkes hale en ik ben uit alle finaciele probleme 20-12-2004 22:09 | ||
So_01 Gewist lid | yay! 100k gedoneerd, wat bennik toch aardig 21-12-2004 00:13 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | lijp...ik doneer later wel over 2 weken...dan meld ik het wel effe 21-12-2004 00:48 |