Ohno Rune Member (6.9) | Allemaal domme regels... 27-11-2004 12:52 | ||
Motam Gewist lid | ik ben alleen akkord met regel 3 hoewel ik nog zelden tot nooit naar events ga 27-11-2004 12:57 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | Ja just motam, regel 3 is wel goed, maar das ook het enige... Ik vond het al erg dat nu alleen maar 5+ events konden maken en nu deze sjit regels... Waarom mogen ze niet zelf beslissen welk event ze willen organiseren? 27-11-2004 13:04 | ||
Knight Bas Gewist lid | ik ben 't er wel mee eens, met al die events die op elkaar lijken is er geen plaats meer voor orginele events. verwijder al die onorginele events 27-11-2004 13:08 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | alleen regel 3 vind ik zinvol, de rest slaat nergens op ik heb gesproken I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 27-11-2004 13:12 | ||
Magemiserx Gewist lid | akkoord met iedereen die heeft geantwoord, regel 3 is de enige goeie regel. Als je deze regels der echt door gaat halen komen er helemaal geen events meer. Der zijn er nu al zo weinig en as elk idee niet toegestaan is word het wel heeeeeeel moeilijk om nog iet goed te organiseren. 27-11-2004 13:20 | ||
Marduk God Gewist lid | Regel 1 lijkt mij ietwat drastisch, maar indien het helpt om het aantal BS-gevallen te verminderen, kan hij van mijn part niet snel genoeg ingevoerd worden. Regel 2 lijkt mij wel wat vergaand; ik heb alvast geen problemen met een verjaardagsevent (zijn er zoveel verjaardagsevents dan?). Regel 3 kan mijn goedkeuring wel wegdragen, het is idd nodig om een beknopt overzicht van de events te hebben in de kalender. Regel 4 boeit mij eigenlijk niet zoveel, want ikzelf (en er zullen er nog wel zijn) ga alleen naar events die cool zijn. Op van die vreemde events zie je me niet. Indien jullie het nodig vinden om ze te schrappen heb ik daar zeker geen problemen mee. 27-11-2004 13:28 | ||
El_barto_02 Gewist lid | regel 3 is goed vind ik, maar regel 1 niet waarom mag je geen gewoon pk event meer organiseren? dat is toch gezellig niet? 27-11-2004 13:50 | ||
Tines4win Gewist lid | als niemand deze regels goed vind, wie heeft ze dan verzonnen? van ohno is ook soort van leader, en die vind die regels ook bagger, dus is het wel beetje raar dat deze regels doorgevoerd zijn. 27-11-2004 14:37 | ||
Forum Raider Gewist lid | Kvind het best wel bullshit regels behalve 3 en 5. Maar stel je bent jarig, en dan geef je een drop party. Mag dat dan niet meer? 27-11-2004 14:41 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Regel 1 is omdat er veel te veel events zijn, 2 maanden van te voren staat de kalender al vol. De meeste zij normale events, dus weg met die standaard events, alleen speciale! Regel 2 is omdat er elke week wel weer een verjaardag event is, en eigenlijk komen die neer op dropparty of PK. Organiseer dan een echte dropparty of PK event, maar niet wegens je verjaardag, het is een cheape manier om aan stuff te komen Regel 3 spreekt voor zich, was iedereen het ook mee eens Regel 4 spreekt ook voor zich Nee ohno, dat mogen ze niet zelf beslissen. Dan heb je straks elke dag een event, 3 maanden vooruit. Het resultaat: maar de helft gaat door, want de andere helft zit al niet meer in de clan, en alle events gaan op elkaar lijken. Events moeten speciaal zijn, je moet iets hebben van: "Vet! Daar ga ik ook heen!" En als je gewoon wilt PKen, ga je toch bij RE? Miserx, de reden dat er nu al zo weinig zijn, is omdat er minimaal 1 dag tussen elk event moet zitten! Dit is omdat er eerst ELKE DAG een event was. En meestal nog een dom event ook. Op de lange termijn, zorgt dit voor verrassender events, en betere events. Let maar op 27-11-2004 14:49 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | Als jaron het zegt zal het wel waar zijn zeker? 27-11-2004 14:52 | ||
Debesten Gewist lid | quote:Je kan dan gewoon een event op je verjaardag houden met een andere betekenis, ik vind eigelijk wel goeie regels. Zo zijn ze ook beetje zeldzamer en ist wa leuker 27-11-2004 14:57 | ||
Berckvens121 Gewist lid | groot gelijk over regel 3 en 4 maar regels 1 en 2 slagen nergens op en vind ik absurd ik vond trouwens de PK events net zo leuk spijtig dat jullie ze afschaffen en hierdoor zijn er ook te weinig events: misschien 4 events voor volgende maand. 27-11-2004 15:21 | ||
Tines4win Gewist lid | mag je in wildy board nog wel gewoon pk's organiseren? maar zodat het geen event is, maar gewoon een gezellig uitje (zonder duimpjes dus)? 27-11-2004 17:18 |