Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe event regeltjes]
Nieuwe event regeltjes
Zow, het was eens tijd voor wat nieuwe events regeltjes!

1. Geen PK events zonder iets vernieuwend (Voorbeeld: "gewoon" PK-en mag niet, maar iedereen in bronze, of alleen levels onder 50 of boven de 80 en zo, mag wel).
2. Geen verjaardag events.
3. Geen events zonder duidelijke uitleg in de beschrijving.
4. Geen domme events (Bijv: Allemaal dom aankleden en door de wereld hupsen).

Events die nog niet gehouden zijn en die niet voldeden zijn gewist.
Misschien, dat we door deze regels, later minder tijd tussen de events toestaan.

Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 27-11-2004 12:36
Antwoorden:
Bloodgoat

Gewist lid

ik vind 3 en 4 goed.
maar wat er nou mis is met 1 en 2 snap ik niet helemaal.
wat maakt het nou uit of je 'gewoon' gaat pken of met alleen 60+ bijvoorbeeld, dat is toch gewoon hetzelfde en birthday event zijn leuk want dan krijg je soms wel leuke gratis dingen.

3 is logisch en 4ben ik helemaal mee eens.
zulk soort events zijn, vind ik, stom.
en je hoeft ook nog eens geen moeite te doen en je hebt dan toch een duimpje, met pken moet je er nog wat voor riskeren.
27-11-2004 17:51
Debesten

Gewist lid

quote:
Berckvens121 zei: groot gelijk over regel 3 en 4 maar regels 1 en 2 slagen nergens op en vind ik absurd
ik vond trouwens de PK events net zo leuk
spijtig dat jullie ze afschaffen
en hierdoor zijn er ook te weinig events: misschien 4 events voor volgende maand.

Er mag nog gepked worden als het dan op een andere manier is, en als je normaal wilt pken moet je je stats wat trainen en Re joinen. Verder kan je nog in wildernis bord pk trips organizeren (zonder duimpjes enal dan).
27-11-2004 18:53
Bert

Rune Member (6.9)

Met alle 4 akkoord Plaatje Als je wilt pken en je voldoet aan de reqs van RE dan kan je RE joinen?Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
27-11-2004 22:24
Drass

Rune Member (6.9)

Jongens jongens jongens. Dit gaat over events maar wie zegt nu dat je niet via het forum een pk event mag organiseren?

Het enigste is dat je er nu geen duimpje voor krijgt! Meer niet. Ik hoop toch niet dat het daar alleen om gaat he Plaatje

Ten tweede stel dat je alle events gewoon laat door gaan en geen regels gaat opstellen. Jullie willen toch van het * Noob * imago af? Als je dan allemaal * Vage en blije* events gaat krijgen zal dat het imago echt niet gaan opkrikken.

Dus nogmaals, je mag altijd iets gaan organiseren alleen zal je er soms geen duimpje voor krijgen.

Drass
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
27-11-2004 23:44
Kalkan

Inactief

ik begin het stillekes aan ook het te snappen
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-11-2004 23:48
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

nou ik vind het een stuk beter zo Plaatje
want veel events waren crap, als ik alleen naar de uitleg en beschrijving keek en dan hadden we ook nog events die plotesing niet door gingen...er waren/ zijn wel een goeie / leuke events waar ik heen zou willen gaan, alleen dat is meestal voor 21.00 en tsja dan ben ik nog aan het werk..
Veel events waren ook nog zo "nep" dat mensen alleen even snel komen duimpje behalen en weg zijn ze...
Hierbij mijn dank aan thul en eventuele andere leaders/ mods whatever die dit hebben voortgebracht Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
28-11-2004 03:04
Rezer88

Rune Member (6.9)

yupz mooie regels, ik ben het hmmm met alle wel eens denk ik zo. Die verkleedpartijen zijn nogal loos. En mensen komen dan alleen voor het duimpje (wat volgens mij niet de bedoeling is PlaatjePlaatje) En ja pken doen we met RE uiteraard Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
28-11-2004 03:09
Space_tim

Gewist lid

yep goede regels thul ik geef je dik gelijk
28-11-2004 15:12
Jantje F

Inactief

srry ma ik vind enkel 3 en 4 goed.

waarom eigenlijk geen gewone pk-events(ik kan niet in RE en ik heb geen zin elke week 3 keer te gaan pken wer...)?en verjaardag's events?

grtz
Jan
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
ik verkoop iets van een 500 yew logs en iets van een 2400 willow logs.p-m me!
29-11-2004 17:24
Laurens B

Gewist lid

JAAA lkkr is dat dan kan ik weer me verjaarspartijtje niet houden met die stomme K*T rsr regels!

EDITPlaatjeh w8 mijne is geen officieel event woeps ik zei nix Plaatje
3-12-2004 22:09
Antwoord 16-25 van 25 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.