Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe signs regels]
Nieuwe signs regels
Beste Mensen,

Omdat er behoorlijk wat mensen zich helemaal dood erger aan de signs op de site vinden we dat het tijd is voor wat verandering. Iedereen magentababyfaggot namelijk nu maar wat aan en daar wordt de site niet bepaald sneller/mooier/gebruiksvriendelijker op. Daarom voeren we de volgende veranderingen voor.

1: De max grootte van de signs gaat terug naar 300x150 vooral omdat er veel mensen zijn die RSR op 800x600 of 1024x768. Dit zal dus de layout van de site voor deze mensen verbeteren en de plaatjes nemen zo minder plaats in op de picserv. De 500x250 grootte was vooral bedoeld om het gebruiken van tekst te vermakenlijken (tekst was namelijk al groter dan 300x150 zelfs als je maar 1 regel had) daarom stellen we een karakter limiet in van 700 karakers ALS dit niet meer dan 8 regels ineeemt op de resolutie 1024x768. 8 regels op 1024x768 is dus het maximum ook al heb je dan nog niet je 700 karakters gebruikt.

2: Alle HTML/PHP code is vanaf nu verboden! Dit beslaat dinge zoals backgrounds, glows, scrollbalken en andere onzin. Dit hoort gewoonweg niet thuis in een sign. Een sign is bedoelt voor plaatjes en/of tekst en niet complete HTML/PHP bouwwerken. BBC codes zijn wel toegestaan want deze zijn namelijk voor forum gebruik ontwikkeld (zo kun je dus toch url’s plaatjes en andere dinge in je sign zetten).

3: Mochten mensen speciale wensen hebben voor een sign (zoals bijvoorbeeld een knopje ofzo) dan dienen ze contact op te nemen met een 8,5+, deze zal dan met tenminste één andere 8,5 plus overleggen of het sign wordt goedgekeurt en dit in een speciaal topic in het leader bord posten. Mocht een 9 besluiten dat een sign dat al goedgekeurd is dient aangepast te worden dan zal je dit toch MOETEN doen, ook al was je sign als goedgekeurd.

4: Als deze regels worden overschreden zal de desbetreffende persoon een PM krijgen of zal zijn sign worden veranderd een waarschuwing, bij de 2e keer zal er temp ban volgen. Mocht de overtreding zeer heftig zijn dan mag er al meteen een temp ban gegeven worden. Verder behouden alle 8,5+ zich het recht ELK sign op ELK gewenst moment te veranderen ook als dit “lijkt†te voldoen aan de bovenstaande regels.

We zijn ons ervan bewust dat dit best heftige maatregels zijn maar we zijn er vaanovertuigd dat de kwaliteid,gebruiksgemak en snelheid van de site een stuk zal verbeteren met deze nieuwe regels. Verder wordt er op deze manier ook duidelijkheid geschapen over de signs, want nu magentababyfaggot iedereen maar wat aan. Verder zijn dit zeer gangbare regels op andere forums, dus jullie zullen dit gewoon moeten accepteren. We zijn wat betreft signs al best liberaal maar ergens moeten grenzen worden gesteld.

The Killer B

P.S. Jullie hebben tot zondag avond 12 uur om jullie signs aan te passen, daarna worden ze handmatig verwijderd.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 27-10-2004 15:37
Antwoorden:
Jules

Inactief

Uhm Kwaliteid zie ik nu staan in het nieuws. Het is kwaliteit Plaatje.

Anywyas ik vind dit een beetje overdreven. Wie ergeren zich dan aan de vroegere sigs?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2004 16:35
Belgiumcrock

Gewist lid

de vroegere sigs waren dik in orde, nu laden die pics trager en het is een heel gedoe om dat op de site te zetten

vroeger was dat dooood eenvoudig

mijn sig is toch goed, right?
27-10-2004 16:39
Bobsel

Rune Member (6.9)

Nouja het maakt mij niet uit, mijn sig past toch al de hele tijd
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2004 16:39
Bert

Rune Member (6.9)

Het gaat de site rapper maken en dat is wel positief. Maar nu moet ik wel men eigen creatie weghalen.Plaatje

Maarjah,het zal wel meer voordelen hebben dan nadelen?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
27-10-2004 17:12
Slaughter56

Gewist lid

alles is nu heel erg traag hier. en euh [www.rsrclan.com] werkt ook al niet meer Plaatje. Kan hier iets aan gedaan worden?
27-10-2004 17:18
Macgyver

Gewist lid

Nee. Dat ligt niet aan rsr. Dat ligt aan de DNS van xs4all, we verwachten dat dat probleem over een paar uur verholpen zal zijn, als xs4all tenminste zijn werk doet.
27-10-2004 17:27
Rezer88

Rune Member (6.9)

ik zit via hetnet aan pakt die um ookniet Plaatje daarom zit ik nu via direct ip op de site Plaatje maarja opich wel goed dat de site op die manier sneller wordt. alleen gekleurde txt in je sig...wat maakt dat uit? en html...dat is pure txt dat kost geen laad tijd waarbij je verschil merkt...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
27-10-2004 17:34
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

maar als iemand nou een sig heeft die groter is die er all op staat mag die dan blijven of hoe zit dat.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
27-10-2004 17:47
Bert

Rune Member (6.9)

Nee,als iemand een sig heeft dat groter is dan moet die persoon hem weghalen voor zondagavond 12 uur.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
27-10-2004 17:50
Zharlax

Rune Member (6.9)

voor zondag 12 uur, staat onderaan de post
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
27-10-2004 19:25
Bartho_e

Gewist lid

Begrijp wel dat dit echt gebeurd, en je sig zonder pardon helemaal wordt verwijderd als je hem niet verkleint.
27-10-2004 19:50
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

ja nou zit ik een vraag leaders over leg aub.
ik heb een picture zeg maar even voor het gemak 214 bij 250 ongeveer maar die zou dan niet mogen maar wat zovaak heb gezegt in het totaal lijkt het kleiner dus zal thul nou niet eens aan de groote van het bestand doen dan is makkelijker voor iedereen.
dus die mag dan ook niet neem ik aan.
als het niet mag heb ik 1 zin
dan kan ik weer gaan loostheefuckerten.
duurt lang het goed verkleinen.(op mijn maarnier.)

en hoe zit het als je hem via een andere site upload mag hij dan wel groter zijn of hoe zit dat.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2004 19:55
Mobah

Gewist lid

Dam nu moet ik weer nieuwe sigs gaan maken Plaatjesnik snik snik
27-10-2004 19:59
Zharlax

Rune Member (6.9)

quote:
Jmthebigman zei: ja nou zit ik een vraag leaders over leg aub.
ik heb een picture zeg maar even voor het gemak 214 bij 250 ongeveer maar die zou dan niet mogen maar wat zovaak heb gezegt in het totaal lijkt het kleiner dus zal thul nou niet eens aan de groote van het bestand doen dan is makkelijker voor iedereen.
dus die mag dan ook niet neem ik aan.
als het niet mag heb ik 1 zin
dan kan ik weer gaan zakprefabhondten.
duurt lang het goed verkleinen.(op mijn maarnier.)

en hoe zit het als je hem via een andere site upload mag hij dan wel groter zijn of hoe zit dat.
De max groote blijft 300x150, ook als je em op andere site upload, het gaat namenlijk zowel om de file size als de size van het plaatje zelf en de size van het plaatje zelf wordt er niet kleiner op als je em ergens anders upload. De max groote blijft dus 8 regels tekst op 1024x768 of 300x150 pixels aan plaaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

27-10-2004 20:06
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

o dam dan wordt het back tho the drawing board.
zucht.
en volgens mij bij het pken viel den boom in me een keer aan was een mage maar er waren ook andere gasten met een gelen cape.
maar hij was de enige mage.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2004 20:41
Antwoord 1-15 van 24 totaal.
>> Volgende 9

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.