Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe signs regels]
Nieuwe signs regels
Beste Mensen,

Omdat er behoorlijk wat mensen zich helemaal dood erger aan de signs op de site vinden we dat het tijd is voor wat verandering. Iedereen moslimslaapverdomme namelijk nu maar wat aan en daar wordt de site niet bepaald sneller/mooier/gebruiksvriendelijker op. Daarom voeren we de volgende veranderingen voor.

1: De max grootte van de signs gaat terug naar 300x150 vooral omdat er veel mensen zijn die RSR op 800x600 of 1024x768. Dit zal dus de layout van de site voor deze mensen verbeteren en de plaatjes nemen zo minder plaats in op de picserv. De 500x250 grootte was vooral bedoeld om het gebruiken van tekst te vermakenlijken (tekst was namelijk al groter dan 300x150 zelfs als je maar 1 regel had) daarom stellen we een karakter limiet in van 700 karakers ALS dit niet meer dan 8 regels ineeemt op de resolutie 1024x768. 8 regels op 1024x768 is dus het maximum ook al heb je dan nog niet je 700 karakters gebruikt.

2: Alle HTML/PHP code is vanaf nu verboden! Dit beslaat dinge zoals backgrounds, glows, scrollbalken en andere onzin. Dit hoort gewoonweg niet thuis in een sign. Een sign is bedoelt voor plaatjes en/of tekst en niet complete HTML/PHP bouwwerken. BBC codes zijn wel toegestaan want deze zijn namelijk voor forum gebruik ontwikkeld (zo kun je dus toch url’s plaatjes en andere dinge in je sign zetten).

3: Mochten mensen speciale wensen hebben voor een sign (zoals bijvoorbeeld een knopje ofzo) dan dienen ze contact op te nemen met een 8,5+, deze zal dan met tenminste één andere 8,5 plus overleggen of het sign wordt goedgekeurt en dit in een speciaal topic in het leader bord posten. Mocht een 9 besluiten dat een sign dat al goedgekeurd is dient aangepast te worden dan zal je dit toch MOETEN doen, ook al was je sign als goedgekeurd.

4: Als deze regels worden overschreden zal de desbetreffende persoon een PM krijgen of zal zijn sign worden veranderd een waarschuwing, bij de 2e keer zal er temp ban volgen. Mocht de overtreding zeer heftig zijn dan mag er al meteen een temp ban gegeven worden. Verder behouden alle 8,5+ zich het recht ELK sign op ELK gewenst moment te veranderen ook als dit “lijkt†te voldoen aan de bovenstaande regels.

We zijn ons ervan bewust dat dit best heftige maatregels zijn maar we zijn er vaanovertuigd dat de kwaliteid,gebruiksgemak en snelheid van de site een stuk zal verbeteren met deze nieuwe regels. Verder wordt er op deze manier ook duidelijkheid geschapen over de signs, want nu moslimslaapverdomme iedereen maar wat aan. Verder zijn dit zeer gangbare regels op andere forums, dus jullie zullen dit gewoon moeten accepteren. We zijn wat betreft signs al best liberaal maar ergens moeten grenzen worden gesteld.

The Killer B

P.S. Jullie hebben tot zondag avond 12 uur om jullie signs aan te passen, daarna worden ze handmatig verwijderd.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 27-10-2004 15:37
Antwoorden:
Zharlax

Rune Member (6.9)

quote:
Belgiumcrock zei: de vroegere sigs waren dik in orde, nu laden die pics trager en het is een heel gedoe om dat op de site te zetten

vroeger was dat dooood eenvoudig

mijn sig is toch goed, right?
Btw je sign is NIET goed, hij bevat 2 plaatjes die SAMEN meer dan 300x150 beslaan. Dat mag dus niet. De totale groote van je sign mag 300x150 zijn dus als je meerder plaatjes gebruikt mag hij ook niet groter dan dat zijn en dat is die nu wel.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
28-10-2004 10:45
Marduk God

Gewist lid

quote:
Jmthebigman zei: en volgens mij bij het pken viel den boom in me een keer aan was een mage maar er waren ook andere gasten met een gelen cape.
maar hij was de enige mage.

Dit overleg je best zelf met Bert (den boom in) en de andere leaders. Ik begrijp eigenlijk niet wat dit op het "Clannieuws"-board doetPlaatje.

Nou ja, de timing is weer grandioos. Heb ik men ouwe (aan de regels voldoende) sig 1 dag weggehaald voor een groter exemplaar, mag ik hem alweer verwijderenPlaatje. Najah, denk wel dat het nuttig is.
28-10-2004 12:14
Djerun Xvii

Inactief

kan mijn sig nog? of is ie te groot? of mag ik er die link niet in doen?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-10-2004 14:07
Petah112

Inactief

mijn sig is 5 pixels te groot is dat ergPlaatje? 135 bij 135
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Weer terug van weggeweest.
28-10-2004 15:59
Rutgermans

Inactief

Petah, ik ben bang dat het wel erg is. Als jij nu toestemming zou krijgen om die extra 5 pixels mee te smokkelen zouden anderen misschien jouw voorbeeld nemen en gaan ze allemaal over de limiet heen.

Maar natuurlijk moet een leider dit bepalen.

Groetjes
Rutger
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
28-10-2004 18:55
T_man1988

Gewist lid

ok, ik heb deze die je nu onder mijn bericht ziet gemaakt, maar kan iemand mij zeggen hoe ik de volgende code zonder html kan maken:

< center>
< a href="http://users.pandora.be/tanguymonheim/rs/">
< img title="wil jij ook zo'n afbeelding, klik er dan op!" src="http://users.pandora.be/tanguymonheim/rs/stats_small.gif" width="61" height="31" border="0">< /a>
< br>< br>
< img src="http://users.pandora.be/tanguymonheim/rs/onderschrift.gif">
< /center>
28-10-2004 19:07
Petah112

Inactief

naja, in iedergeval bedankt. maar ik val de leaders maar niet verder lastig ik denk dat ze wel genoeg te doen hebben met al die andere met huns sings.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Weer terug van weggeweest.
29-10-2004 08:43
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

deze nieuwe sign regel vind ik maar nep omdat de site helemaal niet zo sloom is en veel signs waren wel lijp die nu kleiner of verdwenen zijn...maarja ik weet dat ik er nix aan kan doen...wil gewoon ff me mening geven
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
29-10-2004 12:08
Kill12

Gewist lid

Hoe kan ik dan zien of hij te groot is? :/

BTW ik heb nooit gezien dat het 500x300 was ofzo.. Wanneer is die regel ingegaan dan? Ik heb me altijd aan de 300x150 regel gehouden.
29-10-2004 14:18
Antwoord 16-24 van 24 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.