Zoek in het forum!
RSRI
Beste Clanmensjes,

Zoals degene die na de vergadering gekomen zijn al weten gaat RSR Internationaal. De site zal in 2 stukken worden verdeeld, ons oude vertrouwde Nederlandse deel en een nieuw Internationaal deel. Het gaat als volgt. Wij zijn momenteel de gehele site in het engels aant vertalen, op het moment dat je de mainpage bezoekt zal deze herkennen of je Nederlands of "buitenlands" bent. Als Nederlander krijg je de standaard mainpage van RSR die je bij het inloggen gewoon op het Nederlandse gedeelte inloged zoals je altijd gewent bent geweest. Als "buitenlander" zal hij echter de site geheel in het engels weergeven en je inloggen in het zogenaamde RSRI (RuneScape Revolution International), dit is een kopie van de Nederlanse site alleen dan vertaald in het engels en met een eigen forum (zei starten dus met een nieuw forum). De Nederlandse leden kunnen met een druk op de knop wisselen tussen deze 2 gedeelte en zo ook zien wat zich afspeeld op RSRI, veder kunnen zei ook gewoon posten in het internationale forum, deelnemen aan hun events enz enz. Alle 7+ mensen zullen hun powers op beide gedeelte kunnen gebruiken maar naar verloop van tijd zullen er ook internationale mods worden aangesteld voor RSRI. Mochten er nog vragen zijn stel ze dan gerust in dit topic.

P.S. Er zal vandaag of morgen een RSRI Beta worden gereleased, deze bevat nog enkel het forum en wat andere basic dinge. We zijn namenlijk nog bezich met het vertalen van groote gedeelte van de site, zodra deze af zijn worden ze toegevoegd aan RSRI. Mocht je mee willen vertalen stuur dan een mailtje naar Bart@rsrclan.com, de beste vertaller onder jullie zal een flame of the clan ontvange.

P.P.S. Er is net besloten dat die nieuwe reqs voor RSRI CB: 65 en SkillTotal 650 worden, dit is opzich niet ontzettend hoog voor een internationale clan maar we hopen zo de clan toegangkelijk te maken voor een groote groep mensen. Op het moment dat RSRI wat bekendheid heeft opgebouwd zullen de reqs worden verhoogd naar CB: 70 en SkillTotal 700

[ThulEdit]
ik zal nog wat duidelijkere uitleg geven:

Er komen 2 clans. RSR en RSRI
Wij, RSR, blijven helemaal nederlands, en ALS JE WILT, kan je op het engelse deel komen zonder aanmelden.
RSRI, blijft op het engelse deel, en ziet het nederlandse deel niet eens.
De nieuwe engelse leden kunnen dus niet ons forum verzieken, hoogstends hun eigen.
Iedereen die dus niks met ze te maken wil hebben, komt daar gewoon niet!

Anyway, zoals ik al zei, probeer het een week, en als je het dan nog steeds slecht vind, ga je toch alsnog weg?
[/ThulEdit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 3-10-2004 21:49
Antwoorden:
Rutgermans

Inactief

Tja...ik weet niet hoe ik hier over moet denken. Eerst maar een weekje ofzoiets afwachten hoe alles gaat, dan komt mijn mening vanzelf wel.

Groetjes
Rutger

P.S. Count me in to translate stuff to English!
(Schrijf mij in om dingen naar het engels te vertalen, voor de nederlandstaligen onder ons Plaatje )
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
3-10-2004 21:51
Kippendoder

Inactief

En voor de belgen? Hoe zal dat dan gaan?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
3-10-2004 21:53
Djerun Xvii

Inactief

ligt het aan mij of zijn in het linkerdeel een heleboel links verdwenen? verder vind ik dat rsr eigenlijk een nederlandse clan moet blijven, we hebben al genoeg leden, en als we dan internationaal gaan kunnen we niet meer vertrouwd nederlands praten.

een oplossing zou zijn dat je als buitenlander alleen als guest kunt komen, maar dan wel de site in het engels ziet. maar niet dat buitenlanders lid kunnen worden. ik wil niet discrimineren, maar ik zou graag willen dat deze oorspronkelijk nederlandse clan nederlands blijft.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-10-2004 21:56
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Belgen worden door het systeem als nederlanders herkent, dat heb ik geregeld Plaatje

Ik raad jullie, zoals Rutgermans al zei, aan eerst even te kijken hoe het loopt, en dan pas te beslissen of je het eens bent of niet.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-10-2004 21:57
Gnik Eibmoz

Gewist lid

Lol, betekend dat dat ik uit de clan wordt gegooid aangezien mijn cb en total te laag zijn? Zou ik wel lullig vinden, want ik begin me hier net thuis te voelen.

Anyway ik wil wel helpen bij het vertalen v/d site.

Inderdaad, ik wil op een poll stemmen, maar nu mist er iets a/d linkerkant van mn beeld. Ehm, wat is er aan de hand? Conversie problemen ofzo?
3-10-2004 21:57
Rutgermans

Inactief

quote:
Aan Djerun Xvii

Het ligt aan jou, je hebt een bril nodig. DUH! Dat moet allemaal toch nog gemaakt worden?

En wat je zegt over de buitenlanders...ik ben het met je eens dat de Clan toch echt Nederlands moet blijven maar we moeten gewoon uitproberen hoe het werkt met buitenlanders, of er uberhaupt buitenlanders geinteresseerd zijn...ik zou het zaakje gewoon even tijd gunnen.

Groetjes
Rutger
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
3-10-2004 21:58
Djerun Xvii

Inactief

ik heb al een bril Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-10-2004 21:59
Rutgermans

Inactief

dan heb je er nog een overheen nodig, neem desnoods lenzen eronder =)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
3-10-2004 22:00
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Oja, ik had een foutje gemaakt met het menu waardoor hij je altijd als engels zag Plaatje
Is inmiddels gefixt, druk op F5 om alles weer te zien Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-10-2004 22:02
Kippendoder

Inactief

Hmm je weet nooit of er veel 'buitenlanders' komen. En misschien maakt het rsr bekender en interesanter. Maar misschien gaat het ook andersom. We shall see. Only the future holds the truth beneeth our path.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
3-10-2004 22:03
Zharlax

Rune Member (6.9)

Als je als RSR member bent hoef je niet te voldoen aan die requirements.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
3-10-2004 22:03
Blacksamuray

Gewist lid

ik vindt dit idee maar zuigen
der zijn genoeg engelse clans kunnen we net zo goed ally met hun sluiten....
je moet kunnen stemmen ,ookwel er moet een poll komen
3-10-2004 22:04
Drass

Rune Member (6.9)

Back on topic you 2 Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
3-10-2004 22:06
Gnik Eibmoz

Gewist lid

Oh, ok thx Bart. Jippie!

*rent weg om feest te vieren*

Wow, ik heb trouwens nog nooit zosnel een topic zien groeien door reacties van zoveel vershillende mensen. Dit is echt wel een hot item Plaatje.
3-10-2004 22:06
Josty

Retired Leader (R)

We waren de clan voor de nederlandstalige die er voor de lol waren, niet voor het pken enzo. Nu gaan we een stukje buitenland (fout) erbij halen (heel fout). De reqs daarvoor zijn voor iedereen binnnen een maand te halen, als je een normaal trainings schema hebt (weer iets fouts). We worden gewoonweg exer2. Verliezen een beetje 't imago van onze clan op die manier.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
3-10-2004 22:07
Antwoord 1-15 van 103 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.