Rutgermans Inactief | Tja...ik weet niet hoe ik hier over moet denken. Eerst maar een weekje ofzoiets afwachten hoe alles gaat, dan komt mijn mening vanzelf wel. Groetjes Rutger P.S. Count me in to translate stuff to English! (Schrijf mij in om dingen naar het engels te vertalen, voor de nederlandstaligen onder ons ) Gestopt met RuneScape. 3-10-2004 21:51 | ||
Kippendoder Inactief | En voor de belgen? Hoe zal dat dan gaan? hey! 3-10-2004 21:53 | ||
Djerun Xvii Inactief | ligt het aan mij of zijn in het linkerdeel een heleboel links verdwenen? verder vind ik dat rsr eigenlijk een nederlandse clan moet blijven, we hebben al genoeg leden, en als we dan internationaal gaan kunnen we niet meer vertrouwd nederlands praten. een oplossing zou zijn dat je als buitenlander alleen als guest kunt komen, maar dan wel de site in het engels ziet. maar niet dat buitenlanders lid kunnen worden. ik wil niet discrimineren, maar ik zou graag willen dat deze oorspronkelijk nederlandse clan nederlands blijft. 3-10-2004 21:56 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Belgen worden door het systeem als nederlanders herkent, dat heb ik geregeld Ik raad jullie, zoals Rutgermans al zei, aan eerst even te kijken hoe het loopt, en dan pas te beslissen of je het eens bent of niet. 3-10-2004 21:57 | ||
Gnik Eibmoz Gewist lid | Lol, betekend dat dat ik uit de clan wordt gegooid aangezien mijn cb en total te laag zijn? Zou ik wel lullig vinden, want ik begin me hier net thuis te voelen. Anyway ik wil wel helpen bij het vertalen v/d site. Inderdaad, ik wil op een poll stemmen, maar nu mist er iets a/d linkerkant van mn beeld. Ehm, wat is er aan de hand? Conversie problemen ofzo? 3-10-2004 21:57 | ||
Rutgermans Inactief | quote: Het ligt aan jou, je hebt een bril nodig. DUH! Dat moet allemaal toch nog gemaakt worden? En wat je zegt over de buitenlanders...ik ben het met je eens dat de Clan toch echt Nederlands moet blijven maar we moeten gewoon uitproberen hoe het werkt met buitenlanders, of er uberhaupt buitenlanders geinteresseerd zijn...ik zou het zaakje gewoon even tijd gunnen. Groetjes Rutger Gestopt met RuneScape. 3-10-2004 21:58 | ||
Djerun Xvii Inactief | ik heb al een bril 3-10-2004 21:59 | ||
Rutgermans Inactief | dan heb je er nog een overheen nodig, neem desnoods lenzen eronder =) Gestopt met RuneScape. 3-10-2004 22:00 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Oja, ik had een foutje gemaakt met het menu waardoor hij je altijd als engels zag Is inmiddels gefixt, druk op F5 om alles weer te zien 3-10-2004 22:02 | ||
Kippendoder Inactief | Hmm je weet nooit of er veel 'buitenlanders' komen. En misschien maakt het rsr bekender en interesanter. Maar misschien gaat het ook andersom. We shall see. Only the future holds the truth beneeth our path. hey! 3-10-2004 22:03 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Als je als RSR member bent hoef je niet te voldoen aan die requirements. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 3-10-2004 22:03 | ||
Blacksamuray Gewist lid | ik vindt dit idee maar zuigen der zijn genoeg engelse clans kunnen we net zo goed ally met hun sluiten.... je moet kunnen stemmen ,ookwel er moet een poll komen 3-10-2004 22:04 | ||
Drass Rune Member (6.9) | Back on topic you 2 Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug! 3-10-2004 22:06 | ||
Gnik Eibmoz Gewist lid | Oh, ok thx Bart. Jippie! *rent weg om feest te vieren* Wow, ik heb trouwens nog nooit zosnel een topic zien groeien door reacties van zoveel vershillende mensen. Dit is echt wel een hot item . 3-10-2004 22:06 | ||
Josty Retired Leader (R) | We waren de clan voor de nederlandstalige die er voor de lol waren, niet voor het pken enzo. Nu gaan we een stukje buitenland (fout) erbij halen (heel fout). De reqs daarvoor zijn voor iedereen binnnen een maand te halen, als je een normaal trainings schema hebt (weer iets fouts). We worden gewoonweg exer2. Verliezen een beetje 't imago van onze clan op die manier. Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 3-10-2004 22:07 |