Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Hacker (nog eentje)]
Hacker (nog eentje)
Right, omdat veel mensen niet up to date zijn met de gebeurtenissen van de laatste week, wil ik hier even waarschuwen voor een hacker.

Nickyvredevo. Hij is lang lid geweest van deze clan, leek ons aardig, heeft ook een aantal dingen gedaan voor de clan, maar uiteindelijk bleek dat hij een hacker was.

Nickyvredevo gaat zo te werk: Hij stuurt iemand een sig. Na een paar dagen stuurt hij het bestand "sigfinisher.exe" of zoiets naar diegene, met de mededeling dat het het watermerk uit de sig haalt. Het enge is, dat dat bestand dat ook nog echt doet. Gelukkig had iemand de helderheid van geest dit .exe bestandje eerst naar Thulinma te sturen. Thulinma heeft toen het bestandje ontleed (Kladblok ownt), en vond er een keylogger in. Ik raad dus iedereen aan die een sig van nickyvredevo in gebruik hebben hun pc even grondig te scannen en contact op te nemen met Thulinma.

Zijn e-mailadres is coolmike001@hotmail.com, ik raad jullie dus ook aan hem te blocken, en geen bestanden van hem aan te nemen.
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 30-9-2004 18:33
Antwoorden:
Maggot666_s

Gewist lid

Dam, hij kwam me nog wel zo aardig over.. Met z'n mooie sigs.

Plaatje aan de hackers die andere kwaad willen doen ^^
30-9-2004 22:35
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

quote:
Jwn_master zei: Idd, ik accepteer nooit .exe's van wie dan ook, behalve als ik ze irl ken

juist ja zo hoort het Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
1-10-2004 03:10
Kill12

Gewist lid

Damn jammer dat hij er niet meer is. Ik stond op het punt de sig wedstrijd te winnen Plaatje

Maarja voor de rest ken ik hem niet.
1-10-2004 14:09
Mobah

Gewist lid

Wa doen we nou met da proud member of RsR ding? hij heeft da wel zo gemaakt... maar haalt da onze trots nie naar beneden ? ? ? Ik heb trouwens mijn eigen ding Plaatje
1-10-2004 14:20
Morton48

Gewist lid

hij had mij dus gehackt, en nu wil hij ook mijn vragen veranderen...ik HAAT hackers
2-10-2004 16:41
Slaughter56

Gewist lid

kheb ff nagevraagd en zen nieuwe e-mail is dutch_bulldog@hotmail.com Plaatje
want hij kwam al veel niet online op mike account
3-10-2004 15:34
Nickyvredevo

Gewist lid

lol goed nagevraagd...ik snap ook niet hoe jullie aan coolmike001@hotmail.com kwamen want die is van iemand anders...thul weet zelf ook wel dat dutch_bulldog@hotmail.com van mij isPlaatje

ps.je moet niet alles geloven wat mensen zeggen...waarom zeg ik niet maar er zijn wat dingen die jullie niet weten dus hou alsjeblieft je bek met dat ik iedereen hack en zo mijn geld op rs verdien want jullie hebben geen brains....
3-10-2004 19:16
Born2die101

Gewist lid

thx thul goed gedaan i haat die hackers
4-10-2004 18:19
Magicaragorn

Gewist lid

hij staat nog wel gewoon in ledenlijst als niet banned ofzo, hij moet gebanned worden man
5-10-2004 16:32
Nickyvredevo

Gewist lid

[TrekkieEdit]Blijkbaar is Nickyvredevo's account gehackt. OOK zijn RSR account. We zijn het aan het uitzoeken, het lijkt er steeds meer op dat hij toch onschuldig is.[/TrekkieEdit]
5-10-2004 17:02
Josty

Retired Leader (R)

eeey manneke, jij wilt hier niet meer zijn. Mensen willen jou hier niet meer. Wat is dan nog 't nut voor jou om terug te komen en weer te gaan praten. Tis miss jammer tis miss goed, moeilijk om achter te komen. Maar laat dit gewoon achter je....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
5-10-2004 17:22
Fakemon

Gewist lid

ma wie is dan degene die nickeyvevredo heeft gehackt
6-10-2004 14:37
Rutgermans

Inactief

Tja...dat zouden we natuurlijk allemaal wel willen weten...

Groetjes
Rutger

P.S. Nicky, als je onschuldig bent, sorryPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
6-10-2004 14:45
Antwoord 16-28 van 28 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.